TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Allas Hemsidor??
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Connector on Apr-15-2002 15:34:

Ni spelar in p� film eller? Jag har ingen videokamera s� ni f�r lita p� mina bilder sen. Om ni beh�ver n�gon som hostar filmen sen s� �r det bara att hojta till... om den �r <40mb dvs

Posted by fruktsoppa on Apr-15-2002 15:45:

quote:
Originally posted by Connector
Ni spelar in p� film eller? Jag har ingen videokamera s� ni f�r lita p� mina bilder sen. Om ni beh�ver n�gon som hostar filmen sen s� �r det bara att hojta till... om den �r <40mb dvs

jo, vi filmar..
hostar film? om den �r <40mb dvs..?

Posted by Connector on Apr-15-2002 15:50:

quote:
Originally posted by fruktsoppa

jo, vi filmar..
hostar film? om den �r <40mb dvs..?

Om ni beh�ver n�gon stans att l�gga upp den, om du inte vill s�tta upp en ftp eller n�got. Men bara om den �r 40 mb eller mindre

Posted by SteveTranz4ever on Apr-15-2002 17:10:

quote:
Originally posted by Connector
Om ni nu fixar en rulle p� allt det knasiga ni t�nkte utf�ra s� kah jag hosta rullen

F�resten, ni har v�l sett n�r dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" p� en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan s� dom gjorde inget annat �n att kr�...

Posted by Connector on Apr-15-2002 17:15:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om ni nu fixar en rulle p� allt det knasiga ni t�nkte utf�ra s� kah jag hosta rullen

F�resten, ni har v�l sett n�r dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" p� en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan s� dom gjorde inget annat �n att kr�...

Tackar!

Ang Jackass, hon spydde ju efter�t

Posted by fruktsoppa on Apr-15-2002 20:48:

1 gallon �r 4,32liter..

men amerikansk mj�lk smakar mycket �kcligare �n svensk.. svenska �r mycket godare o gr�ddigare.. den amerikanska �r utsp�dd med konserveringsmedle s� att den ska h�lla l�ngre.. samma med spanska mj�lken.. den har ett utg�ngsdatum 2 �r efter �ppningsdagen.. f�r att den ska klara hettan d�r nere o s�.

f�r �vrigt kan jag s�ga att jag skulle kunna dricka 4,32 liter svensk mj�lk p� mindre �n 1 timme..

Posted by reveal on Apr-15-2002 21:53:

quote:
1 gallon �r 4,32liter..

men amerikansk mj�lk smakar mycket �kcligare �n svensk.. svenska �r mycket godare o gr�ddigare.. den amerikanska �r utsp�dd med konserveringsmedle s� att den ska h�lla l�ngre.. samma med spanska mj�lken.. den har ett utg�ngsdatum 2 �r efter �ppningsdagen.. f�r att den ska klara hettan d�r nere o s�.

f�r �vrigt kan jag s�ga att jag skulle kunna dricka 4,32 liter svensk mj�lk p� mindre �n 1 timme..

dessutom drack v�l dom i jackass chokladmj�lk och jordgubbsmj�lk... d� �r d�r �nnu mer "skit" i som �r �ckligt att dricka mkt av...

jag hade klarat 1 gallon mj�lk (svensk) p� � timme (m�ste sl� fruktsoppa)

Posted by fruktsoppa on Apr-16-2002 17:46:

quote:
Originally posted by reveal

dessutom drack v�l dom i jackass chokladmj�lk och jordgubbsmj�lk... d� �r d�r �nnu mer "skit" i som �r �ckligt att dricka mkt av...

jag hade klarat 1 gallon mj�lk (svensk) p� � timme (m�ste sl� fruktsoppa)

n�, den var "natural milk-flavour"
kan f�rv�rigt upplysa dig, om att jag sa att jag kunde klarade under 1 timme, inte att jag inte skulle klara det p� mindre �n 1 halvtime.. allts� jag kan klara det p� mindre �n 30 mins.. svensk m�jlk pratar vi nu.

Posted by Connector on Apr-16-2002 18:52:

fruktsoppa: Har ni n�got datum f�r mj�lkdrickandet? V�ntar ot�ligt

Posted by nils on Apr-16-2002 18:57:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever F�resten, ni har v�l sett n�r dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" p� en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan s� dom gjorde inget annat �n att kr�...

ja s�g n�tt liknande p� Jackass, att dom t�vla i vem som kunde dricka upp 50 st koppar "egg todd" eller n�tt... svinkul, spydde ner varandra o skit. aja iaf...

Posted by fruktsoppa on Apr-17-2002 15:14:

ja, egg-nogg.. allts� �ggtoddy.. fast denna var inte utblandad med sprit som den "ska" vara p� riktigt amerikanskt s�tt.. enligt dom allts�.

ja, kan f�rs�ka boka helgen till detta rekordf�rs�k. =)

Posted by SteveTranz4ever on Jun-25-2002 17:39:

Ville bara n�mna att jag har uppdaterat min hemsida s� den ser helt annorlunda ut mot f�rut...

Kolla in den p� http://Stefan.Sundheden.com

Ha D

Posted by fruktsoppa on Jun-27-2002 14:41:

stefan, du �r d� mig en riktig charterm�nniska..

Posted by SteveTranz4ever on Jun-27-2002 17:19:

quote:
stefan, du �r d� mig en riktig charterm�nniska..
Kan du hajja

Iaf. en del av mitt liv

Pages (3): « 1 2 [3]