TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Allas Hemsidor??
Pages (3): « 1 2 [3]
Ni spelar in p� film eller? Jag har ingen videokamera s� ni f�r lita p� mina bilder sen. Om ni beh�ver n�gon som hostar filmen sen s� �r det bara att hojta till... om den �r <40mb dvs
| quote: |
| Originally posted by Connector Ni spelar in p� film eller? Jag har ingen videokamera s� ni f�r lita p� mina bilder sen. Om ni beh�ver n�gon som hostar filmen sen s� �r det bara att hojta till... om den �r <40mb dvs |
| Originally posted by fruktsoppa jo, vi filmar.. hostar film? om den �r <40mb dvs..? |
| Originally posted by Connector Ni spelar in p� film eller? Jag har ingen videokamera s� ni f�r lita p� mina bilder sen. Om ni beh�ver n�gon som hostar filmen sen s� �r det bara att hojta till... om den �r <40mb dvs |

| Originally posted by SteveTranz4ever Om ni nu fixar en rulle p� allt det knasiga ni t�nkte utf�ra s� kah jag hosta rullen ![]() F�resten, ni har v�l sett n�r dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" p� en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan s� dom gjorde inget annat �n att kr�... |
1 gallon �r 4,32liter..
men amerikansk mj�lk smakar mycket �kcligare �n svensk.. svenska �r mycket godare o gr�ddigare.. den amerikanska �r utsp�dd med konserveringsmedle s� att den ska h�lla l�ngre.. samma med spanska mj�lken.. den har ett utg�ngsdatum 2 �r efter �ppningsdagen.. f�r att den ska klara hettan d�r nere o s�.
f�r �vrigt kan jag s�ga att jag skulle kunna dricka 4,32 liter svensk mj�lk p� mindre �n 1 timme..
| Originally posted by fruktsoppa 1 gallon �r 4,32liter.. men amerikansk mj�lk smakar mycket �kcligare �n svensk.. svenska �r mycket godare o gr�ddigare.. den amerikanska �r utsp�dd med konserveringsmedle s� att den ska h�lla l�ngre.. samma med spanska mj�lken.. den har ett utg�ngsdatum 2 �r efter �ppningsdagen.. f�r att den ska klara hettan d�r nere o s�. f�r �vrigt kan jag s�ga att jag skulle kunna dricka 4,32 liter svensk mj�lk p� mindre �n 1 timme.. |
)
| Originally posted by reveal dessutom drack v�l dom i jackass chokladmj�lk och jordgubbsmj�lk... d� �r d�r �nnu mer "skit" i som �r �ckligt att dricka mkt av... jag hade klarat 1 gallon mj�lk (svensk) p� � timme (m�ste sl� fruktsoppa ) |
fruktsoppa: Har ni n�got datum f�r mj�lkdrickandet? V�ntar ot�ligt 
| Originally posted by SteveTranz4ever F�resten, ni har v�l sett n�r dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" p� en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan s� dom gjorde inget annat �n att kr�... |
ja, egg-nogg.. allts� �ggtoddy.. fast denna var inte utblandad med sprit som den "ska" vara p� riktigt amerikanskt s�tt.. enligt dom allts�.
ja, kan f�rs�ka boka helgen till detta rekordf�rs�k. =)
Ville bara n�mna att jag har uppdaterat min hemsida s� den ser helt annorlunda ut mot f�rut...
Kolla in den p� http://Stefan.Sundheden.com
Ha D 
stefan, du �r d� mig en riktig charterm�nniska..
| Originally posted by fruktsoppa stefan, du �r d� mig en riktig charterm�nniska.. |