TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006]
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by FCB_Fanatic on Oct-04-2006 20:40:

quote:
Originally posted by Xilver
kwil voor iedereen z'n smaak draaien

voor mij geen vocals aub ...

maar er zijn natuurlijk uitzonderingen

Posted by Real on Oct-04-2006 20:51:

quote:
Nja man, als 'k het zo lees heeft iedereen een uiteenlopende stijl. Ik krijg al schrik voor de beta party eigenlijk, kwil voor iedereen z'n smaak draaien, ma blijkbaar gaat dat moeilijk zijn

Distant Planet zegt:
kheb een lijst van 100 platen gemaakt die ge nie moogt spelen op v3

Posted by Xilver on Oct-04-2006 21:04:

lol

Posted by domineesje on Oct-04-2006 21:06:

ok dan

Posted by Push2005 on Oct-04-2006 21:11:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
voor mij geen vocals aub ...

Okido

quote:
Originally posted by Real
Distant Planet zegt:
kheb een lijst van 100 platen gemaakt die ge nie moogt spelen op v3

Da was versie 3

Posted by Real on Oct-04-2006 21:12:

quote:
Originally posted by Push2005
Da was versie 3

Het is je eigen typo.

Posted by domineesje on Oct-04-2006 21:13:

quote:
Originally posted by Real
Het is je eigen typo.

afstrijden Luc, vooral afstrijden

ik geloof Kristof

Posted by FCB_Fanatic on Oct-04-2006 21:15:

quote:
Okido

je hebt er nu al een fan bij

Posted by Config on Oct-04-2006 22:02:

quote:
Nja 't is waar, ik ben in 't echt helemaal niet zo'n eikel als ik me hier soms opstel

Ik verjaar die nacht, dus degenen die me komen feliciteren, krijgen een pint van mij

post dan eens een pic ofzo, want ik kan je me niet echt voorstellen.. en als ik al een pic zou gezien hebben, dan ben ik et al weer vergeten
een gratis pint gaat altijd binnen ^^

Posted by Loraine on Oct-04-2006 22:03:

quote:
"Intuition Sound"; dat bestaat helemaal niet...

Ik denk de nieuwe tech+trance aanwinsten van Cliff Coenraad en Leon Bolier daarvan het beste bewijs zijn

Posted by Config on Oct-04-2006 22:12:

quote:
Originally posted by Loraine
Ik denk de nieuwe tech+trance aanwinsten van Cliff Coenraad en Leon Bolier daarvan het beste bewijs zijn

+1 Intuition Sound bestond (een beetje toch).. totdat deze 2 op de proppen kwamen

Posted by Xilver on Oct-04-2006 22:56:

quote:
Originally posted by Config
post dan eens een pic ofzo, want ik kan je me niet echt voorstellen.. en als ik al een pic zou gezien hebben, dan ben ik et al weer vergeten
een gratis pint gaat altijd binnen ^^

Seg joenge, kijk op de lineup he Degene die tussen elf en twaalf achter de decks staat, da ben ik

Posted by Config on Oct-04-2006 23:16:

quote:
Seg joenge, kijk op de lineup he Degene die tussen elf en twaalf achter de decks staat, da ben ik

argh.. sorry, tired :/

Posted by TOR on Oct-05-2006 17:36:

quote:
Originally posted by Vishnu
Straffe taal
Op welke manier is hun muziek "levensloos"? Of, hoe verzoen je de term levensloosheid met de term energie die Devilex terecht hanteert?

Door de veelheid aan elementen verlies je als luisteraar de houvast die je nodig hebt om volledig in een track op te gaan. Er is geen groove die de track draagt, er is geen melodie die je aandacht trekt, het is gewoon een veelheid van sounds die wat willekeurig door elkaar lopen. Alan M - Famicon uit het amateur producer forum is een goed voorbeeld van zo'n track. Ik zeg niet dat Sean en John alleen maar slecht materiaal uitbrengen (Lift is een track die eruit springt, Exactely iets minder maar ook een sterke plaat vanwege de melodie), maar doorgaans is het niet meer dan een kluwen van wat snel bijeengeraapte sounds.

Het is tegenwoordig ook een trend om lichte synths te gebruiken, zo lijkt het, synths zonder die rauwe grunt van de allereerste supersaws. Al een geluk dat M.I.K.E. nog die dikke sound bewaart.

Met ruwe eenvoud bereik je in mijn ogen nog steeds het meest, en dat is maar al te goed bewezen op Extreme Reunion.

Posted by Vishnu on Oct-05-2006 17:43:

quote:
Originally posted by TOR
Door de veelheid aan elementen verlies je als luisteraar de houvast die je nodig hebt om volledig in een track op te gaan. Er is geen groove die de track draagt, er is geen melodie die je aandacht trekt, het is gewoon een veelheid van sounds die wat willekeurig door elkaar lopen. Alan M - Famicon uit het amateur producer forum is een goed voorbeeld van zo'n track. Ik zeg niet dat Sean en John alleen maar slecht materiaal uitbrengen (Lift is een track die eruit springt, Exactely iets minder maar ook een sterke plaat vanwege de melodie), maar doorgaans is het niet meer dan een kluwen van wat snel bijeengeraapte sounds.

Het is tegenwoordig ook een trend om lichte synths te gebruiken, zo lijkt het, synths zonder die rauwe grunt van de allereerste supersaws. Al een geluk dat M.I.K.E. nog die dikke sound bewaart.

Met ruwe eenvoud bereik je in mijn ogen nog steeds het meest, en dat is maar al te goed bewezen op Extreme Reunion.

Alright, bedankt voor de verduidelijking van uw standpunt
Ik zal het samenvatten als het gebrek aan een duidelijk of uniek verhaal achter de track.

Posted by Devilex on Oct-05-2006 17:49:

Ik kan TOR wel volgen, die ruwe sound uit de jaren 90 voornamelijk is nog zelden te vinden. Maar we moeten voort

Posted by TOR on Oct-05-2006 17:57:

quote:
Originally posted by Vishnu
Alright, bedankt voor de verduidelijking van uw standpunt
Ik zal het samenvatten als het gebrek aan een duidelijk of uniek verhaal achter de track.

Het hoeft niet per se een volledig verhaal te zijn, gewoon iets herkenbaars en geen vage zooi.

Posted by Shadowkid on Oct-05-2006 18:14:

quote:
Originally posted by TOR

Ga ik voor een groot deel mee akkoord. Nix beter dan een track met een aanstekelijke, herkenbare melodie. En op dat gebied zijn er te weinig tracks die er boven uit steken.

Posted by Loraine on Oct-07-2006 18:10:

ZIN !!!!!!

Posted by Vishnu on Oct-08-2006 09:30:

Komaan slaapkoppen, ik wil weten wat ik gemist heb.

Posted by Devilex on Oct-08-2006 09:38:

Jon O Bir was de man van de avond schijnt

Posted by Push2005 on Oct-08-2006 10:30:

quote:
Originally posted by Devilex

Dat was ie op Tomorrowland 2005 alleszinds voor mij ook. Goede Dj

Posted by The_G0dfather on Oct-08-2006 11:58:

quote:

+1

Ongelooflijke sound heeft die kerel. Verwachtte er veel van na eens een ongelooflijke ways & means set te horen van hem en ie loste de verwachtingen compleet in. Steve Helstrip was ok maar iets te plat ih begin en gewoon wa boenken op bepaalde momenten (voor mij dan), maar tweede deel was veel beter met enkele superplaten.
Dan nog groot stuk van Menno's set gehoord die ook weer gewoon zeeer lekker was, de intuition sound . Orjan doet 't 'm nog steeds
Thumbs up to club poema, vind 'k persoonlijk een zeer mooi locatie om feestje te geven, underground, ��n grote ruimte maar via muren en boogjes mooi onderverdeeld. Behoorlijk vlotte bediening en vriendelijk. Moderne zaal, maar wel een mini-ingangetje .
Ook nog de goeie sfeer vermelden, zalig feesten in NL, een van m'n betere feestjes.

Dan snel ff naar W-Vl gereden, ahum.

Posted by christina on Oct-08-2006 12:27:

quote:

neenee voor mij toch wel thomas bronzwaer!!
maar ik kan geen review typen, want ik moet gaan stemmen

Posted by Progrez on Oct-08-2006 17:53:

Jon O'Bir benaderde gisteren alweer de technische perfectie. Samen met de immer bescheiden Thomas Bronzwaer heeft hij de avond doen slagen.

Steve Helstrip draaide tot mijn afgrijzen Love You More. De rest van de set vond ik ook een beetje zwak. Al speelde hij wel de nieuwe 4 Strings en die blijft verrassend sterk. Die plaat heeft zijn set een beetje gered.

Ik heb goe gelachen en het was de Intuition-trip wederom waard. De kwaliteit van hun events ligt nog steeds honderd keer hoger dan die van hun releases.

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »