TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006]
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver kwil voor iedereen z'n smaak draaien |
| Originally posted by Xilver Nja man, als 'k het zo lees heeft iedereen een uiteenlopende stijl. Ik krijg al schrik voor de beta party eigenlijk, kwil voor iedereen z'n smaak draaien, ma blijkbaar gaat dat moeilijk zijn |
lol 
ok dan 
| Originally posted by FCB_Fanatic voor mij geen vocals aub ... |

| Originally posted by Real Distant Planet zegt: kheb een lijst van 100 platen gemaakt die ge nie moogt spelen op v3 |
| Originally posted by Push2005 Da was versie 3 |
| Originally posted by Real Het is je eigen typo. |

| Originally posted by Push2005 Okido ![]() |
| Originally posted by Xilver Nja 't is waar, ik ben in 't echt helemaal niet zo'n eikel als ik me hier soms opstel ![]() Ik verjaar die nacht, dus degenen die me komen feliciteren, krijgen een pint van mij |
| Originally posted by Push2005 "Intuition Sound"; dat bestaat helemaal niet... |
| Originally posted by Loraine Ik denk de nieuwe tech+trance aanwinsten van Cliff Coenraad en Leon Bolier daarvan het beste bewijs zijn |
Intuition Sound bestond (een beetje toch).. totdat deze 2 op de proppen kwamen
| Originally posted by Config post dan eens een pic ofzo, want ik kan je me niet echt voorstellen.. en als ik al een pic zou gezien hebben, dan ben ik et al weer vergeten een gratis pint gaat altijd binnen ^^ |
Degene die tussen elf en twaalf achter de decks staat, da ben ik
| Originally posted by Xilver Seg joenge, kijk op de lineup he Degene die tussen elf en twaalf achter de decks staat, da ben ik |
| Originally posted by Vishnu Straffe taal Op welke manier is hun muziek "levensloos"? Of, hoe verzoen je de term levensloosheid met de term energie die Devilex terecht hanteert? |
| Originally posted by TOR Door de veelheid aan elementen verlies je als luisteraar de houvast die je nodig hebt om volledig in een track op te gaan. Er is geen groove die de track draagt, er is geen melodie die je aandacht trekt, het is gewoon een veelheid van sounds die wat willekeurig door elkaar lopen. Alan M - Famicon uit het amateur producer forum is een goed voorbeeld van zo'n track. Ik zeg niet dat Sean en John alleen maar slecht materiaal uitbrengen (Lift is een track die eruit springt, Exactely iets minder maar ook een sterke plaat vanwege de melodie), maar doorgaans is het niet meer dan een kluwen van wat snel bijeengeraapte sounds. Het is tegenwoordig ook een trend om lichte synths te gebruiken, zo lijkt het, synths zonder die rauwe grunt van de allereerste supersaws. Al een geluk dat M.I.K.E. nog die dikke sound bewaart. Met ruwe eenvoud bereik je in mijn ogen nog steeds het meest, en dat is maar al te goed bewezen op Extreme Reunion. |
Ik kan TOR wel volgen, die ruwe sound uit de jaren 90 voornamelijk is nog zelden te vinden. Maar we moeten voort
| Originally posted by Vishnu Alright, bedankt voor de verduidelijking van uw standpunt Ik zal het samenvatten als het gebrek aan een duidelijk of uniek verhaal achter de track. |
| Originally posted by TOR Door de veelheid aan elementen verlies je als luisteraar de houvast die je nodig hebt om volledig in een track op te gaan. Er is geen groove die de track draagt, er is geen melodie die je aandacht trekt, het is gewoon een veelheid van sounds die wat willekeurig door elkaar lopen. Alan M - Famicon uit het amateur producer forum is een goed voorbeeld van zo'n track. Ik zeg niet dat Sean en John alleen maar slecht materiaal uitbrengen (Lift is een track die eruit springt, Exactely iets minder maar ook een sterke plaat vanwege de melodie), maar doorgaans is het niet meer dan een kluwen van wat snel bijeengeraapte sounds. Het is tegenwoordig ook een trend om lichte synths te gebruiken, zo lijkt het, synths zonder die rauwe grunt van de allereerste supersaws. Al een geluk dat M.I.K.E. nog die dikke sound bewaart. Met ruwe eenvoud bereik je in mijn ogen nog steeds het meest, en dat is maar al te goed bewezen op Extreme Reunion. |
ZIN !!!!!! 
Komaan slaapkoppen, ik wil weten wat ik gemist heb.
Jon O Bir was de man van de avond schijnt
| Originally posted by Devilex Jon O Bir was de man van de avond schijnt |
. Orjan doet 't 'm nog steeds 
.
Jon O'Bir benaderde gisteren alweer de technische perfectie. Samen met de immer bescheiden Thomas Bronzwaer heeft hij de avond doen slagen.
Steve Helstrip draaide tot mijn afgrijzen Love You More. De rest van de set vond ik ook een beetje zwak. Al speelde hij wel de nieuwe 4 Strings en die blijft verrassend sterk. Die plaat heeft zijn set een beetje gered.
Ik heb goe gelachen en het was de Intuition-trip wederom waard. De kwaliteit van hun events ligt nog steeds honderd keer hoger dan die van hun releases.