TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by Jappio on Sep-05-2006 17:45:

quote:
Originally posted by Smirnoff
W00t !

Heb je haar versierd op de smirnoff mannier ?? (jij weet wel hoe)

Whaha

Haha heb het op mijn eigen manier gedaan. Je weet toch..

Maar wel zuur voor Tim, hoop idd dat t allemaal weer goed komt. Mijn zusje rijdt tegenwoordig in een Clio Chicane

Posted by Chicane on Sep-05-2006 21:15:

quote:
Originally posted by Jappio
Mijn zusje rijdt tegenwoordig in een Clio Chicane

HAHA Geweldig, ze was al de vrouw van mijn dromen, nu heeft ze dat nog eens extra onderstreept

Posted by Miss Proximus on Sep-09-2006 23:09:

*pm-tje de deur uit*

Riz, ontzettend gefeliciteerd. Ik vind het echt geweldig dat je alles nu zo lekker voor elkaar hebt, en ik gun het je 1000%. Je bent een topmeid!
Lees voor de rest van het verhaal de PM maar

quote:
Originally posted by Little Theseus
2 september draai ik in Leiden,

GAST! En dat lees ik gewoon nu pas!!! hahaha

Update van Josittosti:

Woon sinds eind mei in Leiden met Erik (vriend sinds 2 jaar, die-hard 'ex'-gabber uit Zutphen). Werkte sinds maart 05 in Zandvoort bij het NH hotel tegenover het circuitpark. Vanaf 1 augustus ben ik gepromoveerd (ofzo) vanuit dat hotel naar het centrale reserveringskantoor van NH Hotels Amsterdam, wat betekent dat ik de groep- en zaalreserveringen doe voor 10 hotels, waaronder het Krasnapolsky en Barbizon Palace. Dus congressen, meetings en af-en-toe een busje uit Azi�, Engeland of Duitsland die alleen kamers nodig hebben.
Sluit lekker aan op m'n opleiding, alhoewel het werk mbo+ wordt genoemd, zodat ze me iets lager in kunnen schalen. *zucht*
Lijkt me leuk om op de Sales (hoofdkantoor in Hilversum) terecht te komen, zodat ik in een bepaald gebied de kantoren aan kan doen om contracten af te sluiten voor vergader- en kamertarieven. En dan wel op m�jn manier - en niet zoals zo'n salesmiep waar je zo doorheen prikt. Dus down-to-earth, met een hoop menselijkheid, lol en dan een deal sluiten waar iedereen uiteindelijk trots op kan zijn, zonder dat er ellebogenwerk en kontelikkerij heeft plaatsgevonden. hahahaha!!

Het reizen trekt nog steeds erg, maar staat helaas op dit moment op een laag pitje. Denk dat de komende de jaren de jaarlijkse vakantie gebruikt zal worden om een glimp van onbekende gebieden op te doen, en dat er over een aantal jaar geld en tijd vrijgemaakt kan worden voor de Zijderoute. Met lang verblij in Iran - aangezien ik daar aangetrouwde familie heb zitten.
Mits Iran tegen die tijd niet verneukt is door de US ofzo.

In Leiden wonen bevalt me erg goed; we hebben een lekker groot appartement met een tuin van 80 M2 waar de BBQ goed van pas komt. Een extra slaapkamer is ook handig, want de reishonger wordt tegenwoordig alleen gestild door bezoekjes van bijvoorbeeld ex-collega's uit Mexico of een enkele verdwaalde TA. (ja, nog steeds!)

het posten, dat kot er tegenwoordig niet echt meer van: een hele dag achter de PC breekt me toch aardig op!!! maar op een zaterdagavpnd met een lijn wit achter kiezen (of neusslijmvliezen, haha) doet wonderen.

END RANT!!!

Liefde aan iedereen. Ik ben zeker in voor een re�nie.
Ook veel sterkte aan Tim. Zou hem graag weer eens spreken. het leven is te kort om door negatieve gevoelens te laten beheersen. (L)

Posted by Muppet on Sep-10-2006 15:15:

Gaaf te zien dat er toch nog wel redelijk wat mensen TA steeds checken:-)

ff update van mij,

ga nu beginnen aan 2e jaar studie geschiedenis in Nijmegen, is echt lache. Zit er nu ook al een goed half jaar op kamers, is echt relax:-)

Verder voor de rest wat minder naar dansfeesten, mijn smaak toch wat anders geworden:-)...heb de happy trance achter me gelaten en ben toch richting techno gegaan en ook steeds meer rock, lowlands dit jaar was echt vet!!!!

Tevens grote mogelijkheid dat ik volgend jaar voor een half jaar ga studeren in Glasgow in Schotland, lijkt me echt geweldig!!

Greetz Muppet

Posted by SnuggLe on Sep-10-2006 15:39:

Josta (k)

"Reunie" is leuk , maar dan wel een keer als Iris weer draait in Utrecht ofzo, na d'r kleine Maar ik heb het al eens geprobeerd, en toen reageerde weinig mensen.....Nog bedankt trouwens voor je smsje

Reizen: ik ga over 2 weken naar Zuidelijk Afrika, fucking veel zin in. Weer een beetje foto's schieten enzo. Verder druk dus nog steeds met het huis kopen, maar daar laten we onze vakanties niet onder lijden. Dan maar wat minder feest, maar vakanties gaan voor

Posted by Remy D on Sep-10-2006 16:18:

Love Poundin' Sensation

Ik ben nog net zo kansloos als vroeger

Posted by basd on Sep-12-2006 13:35:

Wij gaan binnenkort (per 1 oktober) ook verhuizen, naar Amersfoort.. Midden in het centrum, wel ideaal. Begin 2 oktober met nieuwe baan, behoorlijk veel zin in.

Plus wat centraler in Nederland wonen is toch wel prettig, denk ik.

Posted by Chicane on Sep-12-2006 18:49:

Mja, wat valt er te vertellen over mijn leven. Ik weet niet of ik officieel tot de ouwe TA-garde hoor heb veel van jullie mogen ontmoeten op feesten als Impulz, Mysteryland, leuke Eau feestjes, Kremlin parties etc. Vroeg�h toen RareMusicFinder > TranceAddict was zwerfde ik hier soms rond (dankzij Napster en Snuggle+TAiS ), ben pas later geregistreerd.

Anyhow.. heb een hele zware tijd achter de rug, sommige van jullie weten waarom, anderen misschien niet. Heb flink wat maanden depressief rondgelopen, nog lang niet helemaal overheen, maar gelijdelijk aan komt het wel... hoop ik. Ik ga proberen om ergens eerste kwartaal volgend jaar bij de Marine terecht te komen in Den Helder, beetje helikopters vliegen enzo.. dat soort dingen

Hoop jullie nog eens te mogen ontmoeten, ik ga niet meer zo vaak uit, deels omdat ik er geen zin meer in heb, en deels omdat ik eigenlijk dat volk niet meer kan uitstaan.

Posted by SnuggLe on Sep-12-2006 19:44:

quote:
Originally posted by Chicane
Anyhow.. heb een hele zware tijd achter de rug, sommige van jullie weten waarom, anderen misschien niet. Heb flink wat maanden depressief rondgelopen, nog lang niet helemaal overheen, maar gelijdelijk aan komt het wel... hoop ik. Ik ga proberen om ergens eerste kwartaal volgend jaar bij de Marine terecht te komen in Den Helder, beetje helikopters vliegen enzo.. dat soort dingen

(k) voor Chicane.

Ik spreek je nog wel even via MSN, want ik wil nog wel een aantal dingen aan je vragen.....omdat ik het wel wat te persoonlijk vind via dit forum (ouders, griekenland...)

Posted by Smirnoff on Sep-12-2006 21:32:

quote:
Mja, wat valt er te vertellen.......
......heb, en deels omdat ik eigenlijk dat volk niet meer kan uitstaan.

Hoezo "Dat volk" ??

Als je het niet wil of kan uitleggen hoeft het niet hoor... was gewoon effe benieuwd

Posted by basd on Sep-12-2006 22:37:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Hoezo "Dat volk" ??

Als je het niet wil of kan uitleggen hoeft het niet hoor... was gewoon effe benieuwd

Van die malloten die niet eens normaal door een klapdeur kunnen..

BAH

Posted by Chicane on Sep-13-2006 05:42:

quote:
Originally posted by basd
Van die malloten die niet eens normaal door een klapdeur kunnen..

BAH

bv Zuipen blowen neuken en te vervelen, daar lijkt het alleen nog maar om te gaan. Om de muziek draait het al lang niet meer.

Posted by total woot on Sep-13-2006 10:56:

Hoeveel mensen er gewoon nog leven?! Gefeliciteerd Eye-Riz en Smirnoff!

Posted by eXos on Sep-13-2006 11:21:

Zelfs ik ben lichtelijk volwassen geworden haha!

Ben carriere aan het maken bij de concurrent van Miss P, Golden Tulip.
Maar dan veel op het operationele vlak (Food & Beverage).

Ik heb na TiC het licht gezien en nooit meer een vorm van chemicali�n in me lichaam gestopt. Mooie tijd gehad met die feestjes, maar t hoeft allemaal niet meer.
Ik spreek nog weinig mensen van die periode. Was meestal ook te vaag om een normaal gesprek aan te gaan haha.

Leuk om al die verhalen zo te lezen. Kan je zien dat veel mensen toch stiekem het forum nog bekijken

Suc7 enzo voor allen

Posted by Donna on Sep-13-2006 14:42:

quote:
bv Zuipen blowen neuken en te vervelen, daar lijkt het alleen nog maar om te gaan. Om de muziek draait het al lang niet meer.

Same here,naja,blowen op feesten deed ik dan wel zeer rijkelijk maar dat doe ik nu over het algemeen samen met neuken en vervelen gewoon thuis
Kan het ook niet echt meer vinden op de gangbare feesten,te saai gewoon.

(of misschien word ik wel gewoon oud )

Posted by Remy D on Sep-13-2006 15:22:

Ohja ik ga volgend jaar eindelijk mijn droom achterna: Backpacken in Nieuw-Zeeland. Ga eind mei begin juni weg

en ik vind het ook leuk om te lezen dat het goed gaat met de meeste hier en hoop dat het met de gene waar het wat slechter mee gaat het snel weer goed komt. zo ben ik dan ook wel weer

Posted by magrec on Sep-13-2006 15:34:

quote:

en toch vraag ik me af hoe jij er bij komt dat het op elk feest zo is? Jij komt voor zover ik weet al jaren niet meer op feesten. Ik bedoel je refereert naar de kremlin avonden.. Nou als er ergens een club avond was waar men niet vies was van seks en drugs dan was het wel in de marcanti. Juist op earth, de juiste avond in de panama, het paard van den haag gaat het enorm los en komen er vooral mensen voor de muziek en met een flinke snaak erbij is de muziek nog mooier

Posted by magrec on Sep-13-2006 15:40:

quote:
Originally posted by Remy D
Ohja ik ga volgend jaar eindelijk mijn droom achterna: Backpacken in Nieuw-Zeeland. Ga eind mei begin juni weg

Relaxt man remy! Hoe lang ga je?

Owja, ik ben trouwens afgestudeerd en druk op zoek "ahum heel druk" naar een baan en daarna een huisje/appartement in omgeving van adam. Als dat allemaal geregeld is (hopelijk voor eind 2006) wil ik weer meer tijd gaan besteden aan het organiseren van feestjes, draaien en muziek maken. Owja en weer meer naar feestjes gaan . Volgende week zaterdag naar dennie Tunaglijaa in de ministry of zound in Londen

Posted by Remy D on Sep-13-2006 15:54:

quote:
Originally posted by magrec
Relaxt man remy! Hoe lang ga je?

Planning is een jaar en er moet wel iets ergs gebeuren wil ik dat jaar niet vol maken.

Posted by Chicane on Sep-13-2006 17:22:

quote:
en toch vraag ik me af hoe jij er bij komt dat het op elk feest zo is? Jij komt voor zover ik weet al jaren niet meer op feesten. Ik bedoel je refereert naar de kremlin avonden.. Nou als er ergens een club avond was waar men niet vies was van seks en drugs dan was het wel in de marcanti. Juist op earth, de juiste avond in de panama, het paard van den haag gaat het enorm los en komen er vooral mensen voor de muziek en met een flinke snaak erbij is de muziek nog mooier

Geen reden gehad om de afgelopen 2 jaar op feesten te zijn geweest nee, stond mn hoofd ook niet naar. Daarvoor nog regelmatig indoor en outdoor geweest, maar ik werd dat volk iedere keer meer en meer spuugzat. Dat iemand snuift, blowt, trekt, of ijsberen in sri-lanka neukt, allemaal geweldig, maar veel gasten worden steeds vervelender, aggresiever en asocialer. Ik voel me niet verheven boven iemand of elitair aangelegt of wat dan ook, ik blijf alleen uit de buurt van drugs omdat ik zelf brandschoon ben en wil blijven, een zeldzaam soort mens tegenwoordig lijkt wel :\

En komt ook nog eens bij dat ik oud wordt.. dat geeft je het recht en de plicht om te zeuren over nieuwe generaties

Posted by Donna on Sep-13-2006 18:22:

Tis ook niet alleen dat Magrec,maar ook dat het op een gegeven moment wel een beetje "been there,done that" gedoe wordt.
En als je dan (terwijl je op een feest bent) met je nuchtere kop s ff in de rondte kijkt jezelf s achter de oortjes krabt en erachter komt dat er ook nog andere dingen zijn.

En geloof me,de mooiste en leukste feesten die ik ervaren heb zijn toch wel degene waar je tegen een zooi mensen van dit forum aanliep gedurende de nacht,echt geweldig,een enorm vette periode.

En hier en daar bezoek ik nog wel s een feest,maar toch,tis niet meer voor me wat t was,dus ik denkkkkk dat ik Paul wel een klein beetje begrijp.(correct me if im wrong)

Posted by Chicane on Sep-13-2006 18:38:

quote:
Originally posted by Donna
Tis ook niet alleen dat Magrec,maar ook dat het op een gegeven moment wel een beetje "been there,done that" gedoe wordt.
En als je dan (terwijl je op een feest bent) met je nuchtere kop s ff in de rondte kijkt jezelf s achter de oortjes krabt en erachter komt dat er ook nog andere dingen zijn.

En geloof me,de mooiste en leukste feesten die ik ervaren heb zijn toch wel degene waar je tegen een zooi mensen van dit forum aanliep gedurende de nacht,echt geweldig,een enorm vette periode.

En hier en daar bezoek ik nog wel s een feest,maar toch,tis niet meer voor me wat t was,dus ik denkkkkk dat ik Paul wel een klein beetje begrijp.(correct me if im wrong)

Correct verwoord tante Anja

Ik weet nog wel tijdens een Kremlin feestje dat je mij een glas Red Bull aanbood waarop ik meteen antwoordde dat ik niet drinkte

Goeie ouwe tijd.. zucht, vroeg�h toen Anna nog een anonieme boot was ergens in de sloot enzo..

Posted by magrec on Sep-13-2006 18:53:

quote:
ik blijf alleen uit de buurt van drugs omdat ik zelf brandschoon ben en wil blijven, een zeldzaam soort mens tegenwoordig lijkt wel :\

Hahaha kom op zeg , er zijn genoeg mensen nuchter op feesten.Neem nu bijvoorbeeld mij Meeste mensen hier weten wel dat ik in de afgelopen 6 jaar dat ik nu naar feesten ga zelf nog nooit een pil naar binnen heb gewerkt. Maar goed als jij op die manier naar feesten kijkt prima. Waarom ben je eigenlijk naar feesten gegaan als je zoveel problemen hebt met mensen die gebruiken (het is niet dat er pas sinds een paar jaar drugs wordt gebruikt op housefeesten). Ik heb trouwens vrij weinig tot geen problemen gehad met mensen die gebruiken tijdens het stappen.

Donna, ik snap best dat er op een bepaald moment andere dingen belangrijker zijn dan op een zaterdagavond een vaag gesprek te hebben met Tinus die net zijn 3e pil in zijn mik heeft gegooid zeker als jezelf nuchter bent is zoiets nou niet echt plezierig (hoewel het soms ook wel humor is ) Ik snap paul zijn punt ook wel dat hij het niet prettig vind dat er zulke dingen gebeuren maar ik vind zijn mening waarin hij zegt dat het niet meer om de muziek gaat echt nergens op slaan, die mensen heb je er wel bij maar die had je 10 geleden ook.

De feesten met mensen van TA waren altijd zeer gezellig(ik kom de heren en een enkele dame nog steeds regelmatig tegen ) , heb in die tijd veel mensen leren kennen (ook mensen buiten TA) die ik nu tot mijn beste vrienden reken en waar ik buiten het hele uitgaan gebeuren ook mee omga. Met die mensen gaat het dan ook vaak over die andere dingen in het leven en op de zaterdagavond gaan we dan nog lekker los en denken we ff niet aan de belangrijke dingen

Posted by SnuggLe on Sep-13-2006 19:36:

quote:
Originally posted by total woot
Hoeveel mensen er gewoon nog leven?! Gefeliciteerd Eye-Riz en Smirnoff!

Ik hoorde dat jij druk aan het klussen was in je nieuwe huisje Wouter! Vertel, hoe is het daarmee?

quote:
Originally posted by eXos
Ik heb na TiC het ligt gezien en nooit meer een vorm van chemicali�n in me lichaam gestopt. Mooie tijd gehad met die feestjes, maar t hoeft allemaal niet meer.
Ik spreek nog weinig mensen van die periode. Was meestal ook de vaag om een normaal gesprek aan te gaan haha.

Nexus...uitsmijters...

Paultje: ik denk dat jij gewoon deels ook op de verkeerde feesten bent geweest hoor. No offense, maar ik heb je niet heel veel op bv wat prog-feesten gezien. Daar vind ik de sfeer nog wel oke.

quote:

Hahaha kom op zeg , er zijn genoeg mensen nuchter op feesten.Neem nu bijvoorbeeld mij Meeste mensen hier weten wel dat ik in de afgelopen 6 jaar dat ik nu naar feesten ga zelf nog nooit een pil naar binnen heb gewerkt.

Hier nog zo iemand!

Over vage gesprekken gesproken: ik kan me nog gesprekken herinneren met die DOVE sjinees Dat was hilarisch!

Overigens Harmen, hoe is het met je sollicitatie in Den Haag afgelopen?

Posted by basd on Sep-13-2006 22:14:

quote:
Originally posted by Remy D
Planning is een jaar en er moet wel iets ergs gebeuren wil ik dat jaar niet vol maken.

Vet! Ben er een maandje geweest maar da's echt veel te kort..

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »