TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance på MTV
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
As the rush comes på MTV nu/nyss... he he ... har aldrig sett den förr

Coooooooooooolt

bra video?
ja såg den också, den är ok, men jag ladda ner den för ett tag sen, den är typ som vilken annan trance video (alltså massa dans), den är ok, plus at jes (hon som sjunger) ser sjysst ut.
| quote: |
| Originally posted by montana ja såg den också, den är ok, men jag ladda ner den för ett tag sen, den är typ som vilken annan trance video (alltså massa dans), den är ok, plus at jes (hon som sjunger) ser sjysst ut. |
sure thing boss, jag lägger upp den i min mapp, jag lägger upp nåra andra videor också
har nu sett den (tack montana) o jo den var rätt kass, dom borde ju ha tagit lite klipps ifrån alla feta fester den spelats på istället omg vad fett det hade vart =)
Jag tycker mtv får in riktiga fullträffar ibland.. Som tillexempel Partyzone.
Fast Partyzone var bättre innan, då de mixade videorna.. Kommer ihåg att de hade nån cool mix på Apollo 440 - Stop the run eller vad fan den heter... och sen en brud som sjunger från Soulsearcher - cant get enough 
Iallafall.. ZTV Klub är bra.. Det är ju Tony Zulias eller vadfan han heter som väljer där 
blä jag tycker trance videos suger pung efter att sett motorcycle as the rush comes lät det så "cheesy"
House videos brukar va rätt bra
TMF sände ganska mycket trance förut, speciellt på fredag- o lördagkvällarna...
Sände från diverse stora trancefester i holland...
hur ligger det till med de nu för tiden?
| Originally posted by Versace TMF sände ganska mycket trance förut, speciellt på fredag- o lördagkvällarna... Sände från diverse stora trancefester i holland... hur ligger det till med de nu för tiden? |

.. Viva och Viva2 kan man få in gratis fÖrresten.
| Originally posted by ScuL man behöver bara en lämpligt CAM-kort lr en mottagaren som kör linux som en DM7000-S (375€) (den har jag) .. Viva och Viva2 kan man få in gratis fÖrresten. |
coolt, såg tiesto - traffic och junkie xl - nåt me police 
| Originally posted by dj_hysterix junkie xl - nåt me police |
Ferry Corsten - Rock Your Body Rock var just på MTV
Är väl iofs inte så förtjust i den låten, men det var skoj att se Skorstenen på TV 
Såg:
LMC Vs U2 - Take Me To The Clouds Above
På Up North, inte som en låt på listan men som en låt som låg bra till på englands listan tror jag...
såg 2 nya videos på mtv idag
armin & justine - burned with desire
hmm, om ni tyckte att motorcycle - atrc videon var dålig så har ni inte sett denna, massa live bilder från godskitchen med typ en skit ful kille och tjej som dansar över. väldigt illa
agnelli & nelson pres. ultra - holding onto nothing
najs video, är type en liten miniskräckis, utan att detär så skrämmande
Den versionen de spelade på Burned WIth Desire pajade verkligen hela låten, tråkig jävla Radio Edit.
Såg Ferry Corsten - Rock Your Body igår på nån "Dance Chart".
Kollar typ aldrig på "ÄMMMTIIVII" ändå..kör nästan bara R&B å sånt..
| Originally posted by hustler Den versionen de spelade på Burned WIth Desire pajade verkligen hela låten, tråkig jävla Radio Edit. |
Jag såg nyss AvB feat Justine S - Burned with Desire [risning star remix] på Mtv! 
| Originally posted by montana ummh, du vet, man kan inte köra en 7min-lång video (ja vet att micheal jackson's videor är långa, men dom visar inte dom hela tiden) och att det är standard med radio editen i videon |
| Originally posted by montana ummh, du vet, man kan inte köra en 7min-lång video (ja vet att micheal jackson's videor är långa, men dom visar inte dom hela tiden) och att det är standard med radio editen i videon |
kanalerna (mtv,ztv,viva....) "har satt standarden", plus, det kostar mer att göra en längre video.
finns det inte nått som heter video edit.
det är i michael jackssons edits ungefär lika med allt mellan 5 minuter och 6 timmar.
Däremot vanliga artister, så blir det ju men sissådär 3-4 minuter.
Aaaaith?
| Originally posted by jofawe finns det inte nått som heter video edit. |