TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Astrid live @ my bedroom
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Donna Mja ze leest hier dus wel degelijk,we hebben r idd zaterdag gesproken in kremlin,hadden t met r over basicbeats en van daaruit dus over internet en trance-sites enzo. Ze leest hier t forum en ik geloof trance.nu (weet niet zeker of t die was maar dagget wel) En zo kregen we t dus ook over jouw thread bazz:P |
mietje!
lol,ik denk t en jij zegt t w00tman:P
| Originally posted by DJ Bazz oeps bij deze neem ik ff alle foute replies van mij zelf weg en bied ik je excuses aan en wil je alsblieft komen? |
Lieve Astrid,
Als je ooit naar DJ Bazz gaat in Groningen en je krijgt last van zijn hormonen dan mag je gerust bij mij langs komen, een drankje en een hapje staat klaar.
Je kunt dan rustig een setje draaien zonder puberaal gedrag en andere onnozelheden.
Met vriendelijke groeten,
aphex
Ps. Gaarna zou ik een foto met uw verschijning willen vast leggen voor het nageslacht en de heren van her forum (en Donna).
lol Aphex
Ok, ik mag nie flamen maar... Uber Knuppel!! Wat lache dit. Astrid is waarschijnlijk een heel lieve meis, uhum, een hele lieve vrouw. Dis wel erg slecht van je. |
OK, ik moet zeggen dat het een beetje goedkoop is om ineens excuses e.d. aan te bieden, ondanks dat ze gemeend lijken...
.. anywayz, ik persoonlijk zou het zwak vinden van astrid als ze niet kwam, puur omdat ze de denkwijze van heer bazz niet waardeerd... wat als hij nou nooit op forums kwam en datzelfde bod gedaan had.... astrid had dan waarschijnlijk gewoon naar groningen afgereisd en die jongen de avond van zijn leven gegeven (muziektechnisch bekeken dan
).... maar omdat hij wat gekker van trance is dan de gemiddelde nederlander en daardoor ook op tranceforums komt en zijn mening over dingetjes geeft, zou het feest niet doorgaan!!
krom krom krom... (bedenk wel dat bovenstaande alleen geldt als het gelees van astrid de ENIGE reden is.... mocht er ook een andere reden zijn dan lijkt het mij toch wel zo netjes hem te meelen, of beter nog, hier aanmelden en ff 1 en ander clearen
)
anywayz, ben benieuwd (over 1 hoe het afloopt en 2 (offtopic) hoe ze uberhaupt draait (QONTACT!QONTACT!QONTACT!))
Zorg dat ze het niet te leuk gaat krijgen, anders gaat ze misschien
denken aan een nieuwe baan 
have fun

Hahahaha, wat een lachtertje deze thread! Ik lach me ziek.
Het is heel erg logisch als Astrid nu niet meer komt, die meid is ook niet gek! Je bent gewoon dom bezig geweest DJ Bazz.
Ik geloof het wel dat ze een relaxed persoontje is RV. Je vertelde me zoiets al op de chat ja, dat ze veel interesse enzo in je draaien had.
Kan je niet even een keer vragen of ze nog een deel 4 van de reeks Positive Energy gaat mixen?
[offtopic] Sjeez, nu moet ik weer denken aan die knallende set die ze 3 jaar geleden draaide ergens in een studentensocieteit in Tilburg, tijdens de Tilburgse kermis. Damn, dat was echt de beste set ooit. Wat toen de eerste keer dat ik van het 'fenomeen' DJ Astrid hoorde. Maar daardoor vergeet ik d'r dus nooit meer
[/offtopic]
Greetz,
SnuggLe
Nou ik vind Astrid niet echt denderend.......ze moest een keer draaien in de Klaveet..aan der skills zal ik niet tweifelen..maaruh, op die avond lukt het niet echt...werdt ze sjaggo entja ....."ja apparatuur is niet goed, dit en dat..blabla".......waren net nieuwe 1210..............ga me dan niet vertellen dat het dan krampe dingen zijn.........maargoed, mijn ervaring met haar was niet echt super...........maargoed, DJ Bazz, jammer kerel...
| Originally posted by New Wave Nou ik vind Astrid niet echt denderend.......ze moest een keer draaien in de Klaveet..aan der skills zal ik niet tweifelen..maaruh, op die avond lukt het niet echt...werdt ze sjaggo entja ....."ja apparatuur is niet goed, dit en dat..blabla".......waren net nieuwe 1210..............ga me dan niet vertellen dat het dan krampe dingen zijn.........maargoed, mijn ervaring met haar was niet echt super...........maargoed, DJ Bazz, jammer kerel... |
Echt supertechnisch vind ik haar nietaardig gezegd. Wel een goede platenkeuze heb mij prima vermaakt tijdens haar sets in zwolle maar goed dat gebeurt wel vaker das niet speciaal bij astrid maar wel lekker die energie die er bij haar vandaan komt tijdens het draaien.
haha
waarom zou astrid nou niet komen.
Moet je ��ns lezen op het kremlin board wat er over haar geschreven werd damn dat was nou ook weer niet echt leuk om te lezen 
| Originally posted by DjRV Als die technics zo nieuw waren dat ze nog niet goed afgesteld zijn kan ik me voorstellen dat dat ERRUG kut draait. |
| Originally posted by kolkiewolkie krom krom krom... (bedenk wel dat bovenstaande alleen geldt als het gelees van astrid de ENIGE reden is.... mocht er ook een andere reden zijn dan lijkt het mij toch wel zo netjes hem te meelen, of beter nog, hier aanmelden en ff 1 en ander clearen ) |
komen???
gaat dit nou over:
1) uit de doos komen?
2) astrid die komt?
3) astrid die KOMT?
4) duidelijheid die komt?
5) het komen van dj BAZZ?
6) sex?
7) muziek?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de draad volledig kwijt ben
of zijn het toevallig alle bovenstaande opties?
is dit nou MEUK? of valt dit weer in een andere klasse 
Re: komen???
| Originally posted by total woot gaat dit nou over: 1) uit de doos komen? 2) astrid die komt? 3) astrid die KOMT? 4) duidelijheid die komt? 5) het komen van dj BAZZ? 6) sex? 7) muziek? Ik moet eerlijk bekennen dat ik de draad volledig kwijt ben of zijn het toevallig alle bovenstaande opties? |
neeeej
dit is slap-onbeduidend-nietszeggend-slaapverwekkend-onzinnig-suf-geeikel
meuk is iets anders
???
Re: komen???
| Originally posted by total woot gaat dit nou over: 1) uit de doos komen? 2) astrid die komt? 3) astrid die KOMT? 4) duidelijheid die komt? 5) het komen van dj BAZZ? 6) sex? 7) muziek? Ik moet eerlijk bekennen dat ik de draad volledig kwijt ben of zijn het toevallig alle bovenstaande opties? |
kun je dat eten, bleeeegggghhhhhhhhhhhhhhhh?
| Originally posted by total woot kun je dat eten, bleeeegggghhhhhhhhhhhhhhhh? |
Bazz waarom denkje dat ik in de dj sjop was? Droeg ik een shit met "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" ?
Volgens mij zat ie vrijdag in de was namelijke 
| Originally posted by aphex Bazz waarom denkje dat ik in de dj sjop was? Droeg ik een shit met "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" ? Volgens mij zat ie vrijdag in de was namelijke |
| Originally posted by WTB Daarom juist, Bazz had iemand in de dj sjop gezien met een shirt waar NIET op stond "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" en hij wist dat het bij jou vrijdag wasdag is dus dacht 'ie van h� dat zal aphex wel wezen. Ligt voor de hand toch? WTB. |