TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Another Twisted Halloween Kryssning
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
Jag s�ger det igen
SINNESSJUKT

Verkar som om skolan inte krockar med detta! 
Ska b�rja kolla upp resalternativ asap!
4 real shizzle mah dizzle s� j�vla surt att ja kommer missa detta! 
j�vlar
man kanske borde �ka med
N�...n�gon som bokat biljetter eller blir jag ensam p� denna skutan? Bokade tv� 4-b�ddshytter idag...w0000t 
^^ N�ej jag kan inte den helgen
..skiter nog i m.bar kryssen .. s� d blir ingen ny kryss f�r�n typ i v�r m�jligen 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo N�...n�gon som bokat biljetter eller blir jag ensam p� denna skutan? Bokade tv� 4-b�ddshytter idag...w0000t |
om allt g�r bra, s� f�r du skicka info var jag skickar min info och �:en f�r en s�ng plats
| Originally posted by Parham (p� Tranceclubber.com) F�rrutom de tidigare annonserade 3 dansgolven s� har vi �ven best�mmt oss att �ppna upp puben ocks�, som ett lite mer loungigare alternativ. Och s� har vi fler namn som vi kan till�gga p� line upen: James Crompton & Patrik Simolin (b2b) Eddy Cabrera Brahme & Fairlayt (b2b) Joan East Magnus "Greven" Lewenhaupt Johan Lindahl + lite fler namn som tillkommer... Edit: Det kommer finnas ett golv till�gnat TranceClubber p� b�ten ![]() |
..Vilken sjuk j�vla kryssning d kommer bli.. 
Jag hoppar g�rna p� om n�n f�r en hyttplats �ver. Ekonomiskt borde det ju inte va n�gra problem med tv� kryssningar en m�nad efter varann iaf 
denna lina e retarded
detta g�r ej att missa...
ska sn�la me mina stackars studentpengar s� man har r�d att �ka b�t under halloween..
Lawler
David west
Nic fanciulli
bara de 3 g�r ju resan v�rd
Gl�m inte Ali Dubfire (ena halvan av Deep Dish) ocks�
Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag ska r�ja

jag �r s� j�vla f�rbannad �ver att jag inte kan dra iv�g p� denna kryss pga jobbet.. fan med!
ta ledigt, fly landet, bli sjuk, skaffa dig n�gon halvd�dlig k�nssjukdom...vadsomhelst...detta kommer bli �rhundradets kalas!
| Originally posted by Laszlo detta kommer bli �rhundradets kalas! |
att b�tj�vlen kommer sjunka kan du r�kna med...finns inte en chans att den kommer h�lla sig flytande med tanke p� vilket j����vla gung det kommer bli!
�r det n�gon som vet n�t ang�ende biljett�tg�ngen i dagsl�get?
ja vi f�r hoppas att de inte blir "another twisted bogvisir - Estonia (2006 remake)" 
| Originally posted by Laszlo Gl�m inte Ali Dubfire (ena halvan av Deep Dish) ocks� Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag ska r�ja |
eller �r det du som inbillar dig
n� de blir inge dubfire sa parham p� tc.
Verkar som om sub7 styr upp buss fr�n GBG till och fr�n den h�r kryssen
Kanske blir ett paketpris tom... L�ter ju grymt intressant f�r min del iaf!
Nope, det st�mmer...Fokused f�rs�kte boka Dubfire, och han ville tydligen mer �n g�rna komma och spela men kunde inte. Som om det inte finns nog med andra att dansa till - tror knappt n�gon kommer ligga s�mnl�s �ver detta 
| Originally posted by Laszlo Nope, det st�mmer...Fokused f�rs�kte boka Dubfire, och han ville tydligen mer �n g�rna komma och spela men kunde inte. Som om det inte finns nog med andra att dansa till - tror knappt n�gon kommer ligga s�mnl�s �ver detta |
Yes box, vi har en plats kvar och biljetterna ska vara betalade senast m�ndag...�r du p�? Vi bokade de billigaste hytterna, tror det gick p� runt 770 pix per skalle...
�r det ingen som har plats f�r en styck mig? ![]()