TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Champions League Fantasy Football
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Shadowkid on Sep-26-2006 22:14:

Vandaag ni te veel punten gepakt...

Hopelijk scoren mijn spitsen morgen redelijk. Probleem is dat ik op deze speeldag nogal wat spelers in mijn ploeg heb die tov elkaar staan, waardoor dus een van beiden normaal ni veel punten pakt.. Ploeg toch een beetje herzien voor volgende matchen.

Posted by djcresto on Sep-27-2006 06:32:

Matige prestatie van Anderlecht. Vooral de verdediging stond op wankele poten. Pareja, Van Damme en Deschacht gingen allen meermaals in de fout. Als je ziet wat die grieken weggeven tegen toch goeie spitsen als Frutos en Tchit�. Frutos was trouwens veruit de beste speler van Anderlecht. Pas uit blessure en zo al een match. Scoren, altijd aanspeelbaar, technische hoogstandjes.

Posted by FredNova on Sep-27-2006 07:29:

quote:
Originally posted by djcresto
Matige prestatie van Anderlecht. Vooral de verdediging stond op wankele poten. Pareja, Van Damme en Deschacht gingen allen meermaals in de fout. Als je ziet wat die grieken weggeven tegen toch goeie spitsen als Frutos en Tchit�. Frutos was trouwens veruit de beste speler van Anderlecht. Pas uit blessure en zo al een match. Scoren, altijd aanspeelbaar, technische hoogstandjes.

Volledig akkoord, ik ben uiteindelijk blij met dat punt...

Posted by diddi on Sep-27-2006 08:46:

Ik haaaaaaaaaaaaat voetbal dus ga ik hier ni veel komen. Ze hebben toch allemaal gepakt en alle scheidsrechters zijn toch omgekocht door Anderlecht!!! Kweet niet wat er nog interessant is aan het voetbal hoor!

pay back

Posted by FCB_Fanatic on Sep-27-2006 10:06:

niet echt zo goed gescoord , hopelijk doen ze het vandaag beter

(en ik heb met mij vlug in te schrijven ook wel een klote ploeg in elkaar gestoken )

Posted by Shadowkid on Sep-27-2006 20:44:

quote:
Originally posted by Shadowkid

Hopelijk scoren mijn spitsen morgen redelijk.

Oh crap, niet dus. Wat een absoluut rampzalige speeldag voor mijn ploegje.. Eto'o die geblesseerd uitvalt en Ibrahimovic die rood pakt. Puyol met een own-goal en Liverpool die er 2 tegen krijgt.. De eerste speeldag heb ik redelijk wat punten gescoord, ma kvrees dat dat nu teniet gedaan is.

Posted by Gladius on Sep-27-2006 21:53:

die omhaal van Crouch

Posted by FredNova on Sep-27-2006 22:30:

quote:
Originally posted by Gladius
die omhaal van Crouch

echt zalig

Posted by Bertn on Sep-28-2006 08:33:

uitslag na speeldag 2:

1 Voesj United 146
2 Bokrijk Sport 120
3 FC Blackout 119
4 FC Koeweit 116
5 BZRK FC 113
5 Milanello 113
7 Los Merengues 112
8 FC Bikkemberts 110
9 FredNova 91
10 BlueWhiteBuffalo90
11 Frenulum 85
12 FCB_Fanatic 80
13 Betatje 65

Posted by djcresto on Sep-28-2006 09:04:

quote:
Originally posted by Gladius
die omhaal van Crouch

en dat voor iemand die gekend staat voor zijn "lelijke" spelstijl

Posted by Shadowkid on Sep-28-2006 11:08:

Gisteren in de samenvattingen viel mij ook op wat een goeie back die Fabio Aurelio is (ik kende hem enkel uit football manager). Ik volg Liverpool ni echt, dus mss is dat oud nieuws, maar ik vond hem toch wel heel opvallend en heel goed op basis van die samenvatting.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-18-2006 18:34:

vergeten mijn ploeg aan te passen (o.a. Eto'o niet vervangen), tzal dus weer gene vette worden

Posted by Shadowkid on Oct-18-2006 21:27:

Ik heb Eto'o wel vervangen maar reeds een paar weken geleden toen ie geblesseerd raakte, en ik heb toen Crespo in de plaats gezet. Merk ik natuurlijk vandaag pas dat die ook geblesseerd is geweest en daardoor nog ni startte.

Gelukkig heeft Villa redelijk wat punten gescoord deze speeldag. Daardoor heb ik ondanks een aantal minpunten vanwege transfers nog redelijk wat punten gehaald.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-19-2006 09:27:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Ik heb Eto'o wel vervangen maar reeds een paar weken geleden toen ie geblesseerd raakte, en ik heb toen Crespo in de plaats gezet. Merk ik natuurlijk vandaag pas dat die ook geblesseerd is geweest en daardoor nog ni startte.

Gelukkig heeft Villa redelijk wat punten gescoord deze speeldag. Daardoor heb ik ondanks een aantal minpunten vanwege transfers nog redelijk wat punten gehaald.

ik had speciaal tot deze week gewacht met wisselen om te vermijden dat ik ne speler in mijn ploeg zou hebben die uiteindelijk ook geblesseerd is. Maar aangezien ik de laatste dagen niet echt lang ben thuisgeweest en ook niet lang achter de pc heb gezeten, ben ik dat dus gewoonweg vergeten ...

Posted by FredNova on Oct-19-2006 09:48:

Ik heb na vorige speeldag(2) 7 transfers gedaan omdat ik helemaal niet tevreden was met men ploeg... dat heeft me wat punten gekost maar deze speeldag(3) heeft het al gerendeerd

Posted by Config on Oct-19-2006 10:18:

kheb der ni meer naar gekeken

Pages (3): « 1 2 [3]