TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by jp Who the Flock is Jordi Bouman Looking at: http://www.jordibouman.com/ breakbeat & progressive argghhh! |
Jordi is van Full Circle vandaar
Aan de ene kant snap ik wel dattie zelf ook effe wil draaien, aan de andere kant pastie niet op een dergelijk feest.
Ik zou jou daar als DJ neer zetten en dan tomaten uitdelen 
| Originally posted by jp Ik zou jou daar als DJ neer zetten en dan tomaten uitdelen |
Pr�sent morgen 
| Originally posted by eieregooie Aan de ene kant snap ik wel dattie zelf ook effe wil draaien, aan de andere kant pastie niet op een dergelijk feest. |
Het enige wat die Jordi zou moeten opwarmen zijn de bitterballen 
Kleinenberg was een beetje slapjes. niet echt een lijn in zijn set.
David Guetta was de franse versie van kauwgomballen house maar o wat ging het lekker los en wat smaakte de capirinhas weer goed!

gadver, gister helemaal losgegaan in de 11, hele dag brak nu, denk niet dat ik vanavond nog wat kan presteren
ADE luxeproblematiek 
Ik ben vanavond in de panama. Heb 4 VIP entrees gewonnen (veiling via ebay voor unicef) dus dat gaat zeker wel leuk worden 
Jaaaaaaaa, ik ga dan toch naar de Ocean Diva op 21-10-06 met Joanne
Nieuwe Line up:
Line up:
22.00-23.45 MISCHA DANIELS
23.45-01.00 ARMIN VAN BUUREN & REMY
01.00-02.00 HARRY LEMON & NICK K
02.00-03.00 MARKUS SCHULZ
03.00-04.00 PERRY O� NEIL & M.I.K.E.
04.00-05.00 SIGNUM & LEON BOLIER
| Originally posted by SonnyM Jaaaaaaaa, ik ga dan toch naar de Ocean Diva op 21-10-06 met Joanne Nieuwe Line up: Line up: 22.00-23.45 MISCHA DANIELS 23.45-01.00 ARMIN VAN BUUREN & REMY 01.00-02.00 HARRY LEMON & NICK K 02.00-03.00 MARKUS SCHULZ 03.00-04.00 PERRY O� NEIL & M.I.K.E. 04.00-05.00 SIGNUM & LEON BOLIER |
hmmm armin & remy lijkt me wel echt supervet...helaas
Wat een dag gister.
Rond 8h naar de panama gegaan om naar de show van pete tong te kijken. Veel belangrijke industry mensen en rondlopende djs: Armin, Fedde, Mason, Erik-E, Howells? en pete tong zelf. Wel grappig om die show te zien.
S'avonds naar Loveland Fire geweest en wat een feest was dat. Beste feest van 2006, zulke vette muziek, zoveel mooie dames, wat een sfeer. vet vet vet!!!!!!! Tiefschwarz draaide zoooo dik maar Mason, Marnix en Sebastien Leger deden er niet veel voor onder!!!
Top avondje dus!
Vanavond waarsch. naar de stubnitz!
Dat netwerken hoort gewoon bij evenementen als ADE... in de Escape gister was het niet anders.
| Originally posted by basvh Wat een dag gister. Rond 8h naar de panama gegaan om naar de show van pete tong te kijken. Veel belangrijke industry mensen en rondlopende djs: Armin, Fedde, Mason, Erik-E, Howells? en pete tong zelf. Wel grappig om die show te zien. S'avonds naar Loveland Fire geweest en wat een feest was dat. Beste feest van 2006, zulke vette muziek, zoveel mooie dames, wat een sfeer. vet vet vet!!!!!!! Tiefschwarz draaide zoooo dik maar Mason, Marnix en Sebastien Leger deden er niet veel voor onder!!! Top avondje dus! Vanavond waarsch. naar de stubnitz! |
| Originally posted by basvh Wat een dag gister. Rond 8h naar de panama gegaan om naar de show van pete tong te kijken. Veel belangrijke industry mensen en rondlopende djs: Armin, Fedde, Mason, Erik-E, Howells? en pete tong zelf. Wel grappig om die show te zien. S'avonds naar Loveland Fire geweest en wat een feest was dat. Beste feest van 2006, zulke vette muziek, zoveel mooie dames, wat een sfeer. vet vet vet!!!!!!! Tiefschwarz draaide zoooo dik maar Mason, Marnix en Sebastien Leger deden er niet veel voor onder!!! Top avondje dus! Vanavond waarsch. naar de stubnitz! |
ubervette avond gister in de sugarfactory.
Electronation met kiko en oxia.
daarna nog naar de electronation afterparty geweest met djs zoals funk d void, herr arter en benny rodriguez.
ADE was vet, veels te veel geld uitgegeven en gedronken. Maar we hebben weer gelachen!!!
Nu ruim 2 uur terug naar ons mooi breda!!!
Tijs heeft vooral het Bos en Lommerplein weer op zijn grondvesten doen schudden afgelopen nacht. Geweldige set neergezet, nog nooit heb ik Tiesto zo hard horen beuken dat zelfs Lucca en Carl Cox jaloers worden. Eerste 2,5 uur echt goede melodieuze platen, geen 13-in-een-dozijn voor grote massa's, maar nieuwe onbekende platen afgewisseld met her en der een plaat van 8 op de schaal van Richter. Late Night Alumni - Empty Streets, Fonzerelli - Moonlight Party, Luminary - Amsterdam waren wel de heerlijke kippenvel plaatjes, maar ook remakes van Way Out West - The Fall, Paul Oakenfold - Southern Sun, Flight643 en Lethal Industry. Daarna ging het steeds harder en heftiger en hij was in topvorm. Zijn rustperiode heeft hem goed gedaan en dat was te merken vannacht. Alle Tiesto clich�'s waren niet van toepassing op 1 na, het trainwrecken (2x gehoord, verder was het allemaal prima gemixt!)
Kort gezegt Tiesto was puur zichzelf, zoals op de Invited feestjes vroeger en daarbij ook rauw en uitdagend met de muziek.
Wat betreft de Paradiso, dit was een uitstekende keuze geweest. Ik schat een man of 250 binnen. Geluid stond snoeihard en toch nog goed zuiver. Tiesto kon helemaal zijn ding doen, zonder Lexion volk met anabolen dat zonodig vooraan moet staan. Vannacht waren er geen Tiesto gijlerds, maar echt publiek. Fantastisch om weer eens mee te maken!
Degene die hier bij hadden willen zijn en geen moeite hebben gedaan voor kaarten hebben serieus een prachtavond gemist van begin tot eind!
250 man in paradiso?? lekker rustig dan. DAn was het zeker niet uitverkocht.
| Originally posted by magrec 250 man in paradiso?? lekker rustig dan. DAn was het zeker niet uitverkocht. |
Het was druk, maar niet gigantisch vol nee. 250 is misschien een te lage schatting inderdaad. Ik heb mezelf 6 uur lang prima vermaakt op het balkon ipv de dansvloer. Zowel balkon als dansvloer was prima vertoeven, met genoeg bewegingsvrijheid.
Over die sauna, die was in het begin zeker wel aanwezig ja. Er waren momenten dat ze wel even de deuren konden opengooien om wat frisse lucht binnen te laten, want de airco merkte ik weinig van.
aan de tracklist te zien van gisteren leek het me een goede set! Ook veel 'minimal' aan het begin van zijn set!
En draait ie ook nog eens Click van Angello & Ingrosso
Markus Schulz vrijdag ook al! Heerlijke track
| Originally posted by Chicane Ik schat een man of 250 binnen. |
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien:
Hier staat een half uur van de set van Tiesto afgelopen zaterdag.