TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
Pages (21): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
Meh van mij gaat ge alleen jump van de bovenste plank horen. En kheb een request gehad voor Boten Anna ook.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Als ge ons 1000� bezorgt dan boeken we ze nog wel eens hoor |
| Originally posted by Xilver Ge zijt een paar maanden te laat jong, die zijn gepasseerd op de vorige BETA-party |
| Originally posted by The_G0dfather plz real, weer draaien zoals vorige editie , da was echt kwijlen int begin, zocalo, sunspot en long island dub van beautiful als paar eerste platen |

| Originally posted by RadiantB Airwave zal wel meer volk trekken, denk ik/vrees ik. (op naar de 45�) |
| Originally posted by Real Toch iets stevigers deze keer. ![]() |
We gaan in elk geval rustig beginnen 
| Originally posted by Xilver Meh van mij gaat ge alleen jump van de bovenste plank horen. En kheb een request gehad voor Boten Anna ook. |
en dark-e - cold fever pls!
| Originally posted by Push2005 Mehe, van mij zal die hoogstwrsch nie komen |
Waar eens geen uurtje met Beta classics 

Nice 
Inderdaad knap :-)
Flyer = goedgekeurd. 
Ziet er mooi uit 
Er komt ongetwijfeld een sig-versie ook?
Zeer mooie flyer, heeft ook een mooi najaarsgevoel!
E�n opmerking: soms komen de witte letters niet zo goed uit op de witte vlekken van de foto; misschien is het ni slecht om zoals bij ondertitels een zwart randje te voorzien rond de DJ-namen en referenties? Enkel een suggestie 
| Originally posted by Push2005 Nice |
Zeer mooie flyer, heeft ook een mooi najaarsgevoel!
E�n opmerking: soms komen de witte letters niet zo goed uit op de witte vlekken van de foto; misschien is het ni slecht om zoals bij ondertitels een zwart randje te voorzien rond de DJ-namen en referenties? Enkel een suggestie 
| Originally posted by Antony gij hebt wel dringend artiestennaam nodig |

)
ge hebt 100% gelijk, ben trouwens ook ni echt voor artiestennamen ( of flashy niknames
) maar da sta dan beter alsge ne familie naam hebt me 'van/de' of ne korte familienaam.
alst toch maar hobby blijft, no problem 
| Originally posted by Antony gij hebt wel dringend artiestennaam nodig |
mooie flyer idd. wordt die ook uitgedeeld en/of opgehangen in gent? of enkel rondgemaild?
grtz
chique flyer, wederom nice work seb 
We hebben jammer genoeg niet echt het budget om affiches of flyers in kleur te drukken en te verdelen. Plus, het extra publiek dat we bereiken met die promotie weegt echt niet op tegen de kost die we daarvoor moeten maken.
En aangezien we toch een redelijk specifiek doelpubliek hebben kunnen we dat beter heel gericht bereiken via het internet en mond aan mond reclame. En dan hopen dat er op de avond zelf nog wat studenten binnendwarrelen.
Nu ja, als er mensen zijn die in Gent wonen of studeren en idee�n hebben voor sponsors ofzo, laat het gerust weten h�. Als we nog een sponsor vinden dan kunnen er misschien wel affiches af 
| Originally posted by Jasperovitsj We hebben jammer genoeg niet echt het budget om affiches of flyers in kleur te drukken en te verdelen. Plus, het extra publiek dat we bereiken met die promotie weegt echt niet op tegen de kost die we daarvoor moeten maken. En aangezien we toch een redelijk specifiek doelpubliek hebben kunnen we dat beter heel gericht bereiken via het internet en mond aan mond reclame. En dan hopen dat er op de avond zelf nog wat studenten binnendwarrelen. Nu ja, als er mensen zijn die in Gent wonen of studeren en idee�n hebben voor sponsors ofzo, laat het gerust weten h�. Als we nog een sponsor vinden dan kunnen er misschien wel affiches af |
Valt dan ook enkel te overwegen als ge genoeg sponsorgeld hebt.
Ik zal deze keer ook van de partij zijn