TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- U werkt: basic info
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by christina amai tellen kan ze ook al! |
| Originally posted by anke en van universitairen word meer verwacht |

anke hang de retard eens niet uit.
ik hecht daar geen belang aan op dees forum
hoe zielig ben jij wel niet om je daar aan te ergeren
voor mij heb je definitief afgedaan. telkens maar viseren op mij.
het is te begrijpen dat ze je hier moe zijn
| Originally posted by Real anke hang de retard eens niet uit. |
| Originally posted by Loraine Juist ja.... de EURO is anno 2006 nog niet ingevoerd in Belgi� ?!? Enfin....na 11 jaar verpleegkundige spelen had ik het echt wel gezien aan het bed hoor. Er gaat voor mij niks boven een kantoorbaan: reguliere werktijden, elk weekend vrij (feesten) etc etc.... Dan maar een zogenaamde "saaie" baan.. |
| (cijfers zijn ten tijde vd BEFkes) |
| Originally posted by anke doe ik niet als ik zeg dat euros 10 jaren geleden of zo zijn ingevoerd dan is het toch niet van belang dat ik dat ga opzoeken en juist berekend |
| Originally posted by anke daar is ze weer ga blokken aan je 2de diploma waar je niets mee zijt |
| Originally posted by anke het is te begrijpen dat ze je hier moe zijn |
| Originally posted by christina en u ni? |
ola, da gaat hier precies hard 
berekenen moet je da niet doen, "invoering euro" op google intikken en je ziet meteen dat dat 1 januari 1999 gebeurde, je zat er dus maar 2 jaar en paar maand naast.
voor de rest benk het hier ni zo aan het volgen...
Extra studies kunnen nooit kwaad, al kan je best op tijd beginnen met geld verdienen ook. Elk jaar kost je behoorlijk veel, niet enkel aan studies maar ook aan loon dat je niet hebt. (Reken maar uit: stel elke maand 1000 euro, want je geeft thuis ook wat af als huur enz. = 36000 euro alsje 3 jaar verder studeert) Alsje zeker bent dat te recupereren op korte tijd door een zot inkomen alsje dan aan het werk gaat met een kar vol diplomas hou ik je niet tegen. Tenslotte plant iedereen zijn leven zelf in...
| Tolk, vertaler 1.797 � |
| Originally posted by Config ola, da gaat hier precies hard |
Weer een topic naar de haaien?
on-topic
je moet je als student niet blindstaren op die cijfers die er staan bij 'je eerste salaris'...
tis normaal dat je iets moet opbouwen, mijn brutoloon van 5 jaar geleden is niet meer te vergelijken met dat van nu
Ik werk dus sinds begin dit jaar als Informaticus bij een Pharmaceutisch bedrijf... loon valt onder Paritair Comitee van Scheikunde... (mij hoor je dus niet klagen)
| Originally posted by FredNova Weer een topic naar de haaien? |
| Originally posted by Loraine Catfight....moet voor jou toch wel bekend terrein zijn |
| Originally posted by anke daar is ze weer ga blokken aan je 2de diploma waar je niets mee zijt |
ik hoop da ze u omver rijden, serieus ik meen da
| Originally posted by Antony berekenen moet je da niet doen, "invoering euro" op google intikken en je ziet meteen dat dat 1 januari 1999 gebeurde, je zat er dus maar 2 jaar en paar maand naast. |
| Burgerlijk ingenieur 2.520 � |
| Originally posted by FredNova Weer een topic naar de haaien? |
| Originally posted by mellow_head Lol wa voor een fucking lompe hoer zijt gij ik hoop da ze u omver rijden, serieus ik meen da |
| Originally posted by Push2005 Dit keer kanjet nie op mij steken |
| Originally posted by domineesje wat een verwijt |
| Originally posted by mellow_head Let her take her medecin. Zij is gewoon hier om amok te make, ma niem heeft da door |
Oh ja, alsof ik hier de steuker ben 
| Originally posted by mellow_head Oh ja, alsof ik hier de steuker ben |