TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kleinere Party's Info
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
Originally posted by TimeportE het is op een donderdag ??? ach ja.. dan heb ik wel vrij dus dan kan ik der misschien wel heen, als ik iemand vind (moet deze keer toch wel lukken anders is het helemaal KUT!!) |
| Originally posted by TimeportE okeej, ik wist nie zeker of dit onder kleine parties valt maar toch zeg ik het even.. Exxqlusive Ti�sto Tiesto Cor Fijneman DJ Jochen Location: The Matrixx (www.matrixx.nl) Date: Thursday 9 Mei Entrance: 20 Euro (Ex Fee) Presale: GWK, VVV, The Matrixx Doors Open: 22.00 till 05.00 |
Kleine feestjes?
earth - melkweg
everybody - verschillende locaties
frequency - the q
hardknox - the q
Daarnaasr weet ik dat er in nijmegen in caf� dancer binnenkort op vrijdagavond progressive feesten zullen worden gegeven (met o.a dj peric He ownzzzzzzzz hehe)
Vooral op earth en everybody komt een zeer relaxt publiek. 
| Originally posted by Dj Lex Zo kick feestje man. Misschien beetje te ver voor mij :S Heb ook wel een leuk feestje voor de mensen rond Rotterdam. Hardbass en dan naar hardbass gaan |
jammer, want ik wilde wel erg graag!!
Reactor start vaste techno-avond
Amsterdam en techno zijn elkaar een beetje ontgroeid. Echte kwaliteitsfeesten in deze scene zijn in Amsterdam op een hand te tellen.
Daarom start Reactor-events met ingang van 8 maart het gelijknamige, maandelijkse techno evenement REACTOR in de Powerzone te Amsterdam.
Doel van dit maandelijkse concept is om de nog steeds groeiende groep technofans een vaste thuisbasis te geven.
Door de kwaliteit en warmte die Reactor meegeeft aan haar bezoekers streeft de organisatie er naar om Reactor (Amsterdam) een plaats te geven tussen legendarische clubs als Twilo (N.Y.), Tresor (Berlijn), Gatecrasher (U.K.), Liquid Room (Tokyo), Rex (Parijs) en Ministry of Sound (Londen). Naast plaats te maken voor 'upcoming talents' die bewezen hebben in aanmerking te komen voor een doorstart, boekt Reactor continue s�werelds grootste en bekendste DJ�s binnen de technowereld.
De muziekstijl verloopt door de avond van progressieve 'modern-dance' al vlot naar een sound die zich het best laat omschrijven als techno 'in it�s purest and newest forms' . Dit wordt een eigen 'REACTOR-sound'.
Niet alleen aan de line-up zal Reactor maximale aandacht besteden.
Reactor organiseert ook 'specials' waarbij buitenlandse clubs of platenlabels 'acte de presence' zullen geven. De eerste special vindt plaats op 10 mei.
Het Duitse technolabel Tresor is uitgenodigd hun nieuwe compilatie-cd bij Reactor te releasen.
Tijdens de kick-off op 8 maart zullen niemand minder dan Neil Landstrumm (Cocoon), Marco Reveller (Kne�deep), T-quest (I love Techno), K-cee en Dave Harder (beide van eigen bodem) vanuit de 'control room' Reactor beheren.
April brengt Marco Baily (Kne'deep), G-force ( Cocoon), Gayle San (Time-Wharp) en Dave Harder. Mei staat, als eerder vermeld, in het teken van Tresor. Shufflemaster (Japan) en James Ruskin staan definitief geboekt om dit evenement te hosten.
Voor meer info check: http://www.reactor-events.com
Ik weet niet of er hier animo voor is, maar ik ga het zeker een keer bekijken.
Ejh thee haaa shee........waarom gaan jullie niet gezellig mee op 11 mei naar masterdam, techno delight boat is een leuk techno feestje, zit er wel in dat ik daar weer moet filmen.....
Als dat het weekend van hemelvaart is zit ik in Duitsland, anders ga ik misschien wel, ziet er leuk uit. En waar is het eigenlijk? dat kan ik niet vinden op de site.
| Originally posted by magrec Daarnaasr weet ik dat er in nijmegen in caf� dancer binnenkort op vrijdagavond progressive feesten zullen worden gegeven (met o.a dj peric He ownzzzzzzzz hehe) |
.
| Originally posted by ChooChoo Ha ja, The Dancer... relaxt tentje. Kom er wel vaker, een vriend van mij draait daar iedere zaterdagavond: Dj David <----echt een aanrader .greetz |
en heeft ie een broer die daar ook wel eens draait , daniel (Dan-L) ?? 

| Originally posted by TimeportE heet die toevallig leseman van achter?? en heeft ie een broer die daar ook wel eens draait , daniel (Dan-L) ?? ![]() ![]() dancer is idd erg relaxed, ze draaien daar altijd heel lekker, leuke sfeer ook! |
. Was vrijdag nog met hen naar de massa geweest
. Ze draaien allebei zeer goed ja...
| Originally posted by Dj Lex Zo kick feestje man. Misschien beetje te ver voor mij :S Heb ook wel een leuk feestje voor de mensen rond Rotterdam. Hardbass en dan naar hardbass gaan |
Maarja probleem is of ze me binnen laten (16 jaar) die Dag daarvoor hebben wij daar schoolfeest als het goed is. Word ook wel experience genoemd toch?
| Originally posted by ChooChoo Haha. Daniel is een hele goede vriend van mij, hij heeft zelfs bij mij in de klas gezeten . Was vrijdag nog met hen naar de massa geweest . Ze draaien allebei zeer goed ja...greetz en zie je misschien wel s bij de Dancer ChooChoo |

wat is de wereld toch klein!
) etc.. dus als ik nog eens met een bekende zou gaan dan zou het met hem zijn..
)
| Originally posted by T.H.C. Als dat het weekend van hemelvaart is zit ik in Duitsland, anders ga ik misschien wel, ziet er leuk uit. En waar is het eigenlijk? dat kan ik niet vinden op de site. |
| Originally posted by TimeportE in de klas, op de basisschool of op het gym want ik zit namelijk nu bij hem in de klas.. ![]() wat is de wereld toch klein! daniel is eigenlijk een van de weinige mensen die ik ken die ook vaak naar feesten gaat en wat van muziek afweet (altijd leuk lullen met die gast ) etc.. dus als ik nog eens met een bekende zou gaan dan zou het met hem zijn.. heeft de dancer eigenlijk al een webpage, zou wel leuk zijn: kijken welke dj's komen draaien etc.. binnenkort zou Marco V daar ook komen draaien hoorde ik (via Daniel ) |
. Hij was toch blijven bakken?
Ja, veel weet hij er wel vanaf. Volgens mij heeft hij het ook wel s over jou gehad, had je naam ook es genoemd, maar het schiet me ff niet te binnen
. Ik ben trouwens op ongeveer hetzelfde moment begonnen met draaien als hen. Heb je trouwens wat van zijn producties al gehoord?
DEZE POST IS SPECIAAL VOOR EYE-RIZ EN SNUGGLE!!
kom eens met wat concretere data van die undergroundfeesten!!!!
pm me anders ofzo....(als je het niet publiekelijk wilt maken, om wat voorn reden dan ook)
underground feesten?? 
wat is underground??
bestaat dat nog??
ja, het bestaat nog maar dat zijn niet de feesten waar jij op doelt en waar jij graag zal vertoeven.
(ikzelf prefereer overigens ook andere feesten)
Starsplash @ Index 09-05
zie www.i-n-d-e-x.de 
4 mei DIFFERENT
lichtfabriek haarlem,
Date: 4th of may 2002
Time: 21.30 - 04.00
Entrance Fee: presale - 12 � * door - 14 �
Lineup mainhall: Marcella, Robin "Jaydee" Albers, Peric, C-Jay
Lineup lounge : Stephanie X (excl. 6 hour set)
Vj: Animotions
Acts: Jeroen @ Rabarber
Lyrics: Macatar
Theme: FREE!
Next parties: June 7, July 19
PERIC!!!!!!!!!!!!
peric ownz big time (zo das ook weer genoed promotie haha)
Peric resident dj down under, & several performances @ id&t radio (vipsessions, clubmix)
c-jay draait nu net een jaar geeft zijn eigen feesten onder de naam The sessions in the Q in zwolle (daarvoor edities in amersfoort (de kelder en starlight in nijkerkerveen) en performance @ solid sessions with robin "jaydee" albers.
Wat ik heb begrepen van de organisator (nEo, bekend onder verschillende dance sites) is dat het een grote mix gaat worden van verschillende dingen. Plus een passende bijdrage aan de doden herdenking van 4 mei.
Daarnaast is dj san (solid sessions, san-project, kremlin, the Q) ook een resident en deze zal de volgende editie aanwezig zijn .
Nou kolkiewolkie wil je nu wel ��ns iets undergrounds mee maken dan raad ik je dit aan. (in hoeverre je dit underground kunt noemen hehe) ik zelf ben zeer waarschijnlijk aanwezig
(deze reclame levert mij niks op behalve dat ik hoop dat er leuke mensen komen altijd gezellie)
k denk dat Kolkie gewoon de kleinere feesten bedoelt met niet zulke bekende dj's. Hier in Utrecht zijn naast Nexus dus twee techno organisaties bekend, Teknation en Psychedelic Circus.
Aan kleine trance feesten kan ik je niet echt helpen, heb het idee dat de meeste trance feestjes vooral met bekende dj's werken. en anders kom je in clubs terecht, en da's toch anders.
Wat jij onder underground verstaat Jukx zullen waarschijnlijk de kraakfeesten zijn met tekno en acid? Of de goa feestjes die veelal in Amsterdam zijn?
wat is teKno eigenlijk?

eye-riz snapt mij

Owja c-jay is ook de eiegnaar van een platenzaak in amersfoort (heette vroeger black rhythm import, (tech-house, techno, progressive)
| Originally posted by Eye-Riz Wat jij onder underground verstaat Jukx zullen waarschijnlijk de kraakfeesten zijn met tekno en acid? Of de goa feestjes die veelal in Amsterdam zijn? |

Hee joh Jukx, geef nou es antwoord op mijn vraag!
Als je het over tekno hebt, dan heb je het over de meest harde vorm van techno. Beetje de punkscene binnen de techno scene 
Niet gehoord dat Teknival vorig jaar is afgebroken door de politie? Nou, Teknival strijkt meestal in de buurt van een commercieel event neer, als tegenhanger. Ga daar maar eens heen om te luisteren wat tekno is 
Acidtekno is weer een variant, wat happier en springbaarder. (jaja, nieuw nederlands woord)
Wat een beetje in de buurt komt is de muziek van Big Ron Atomizer, Ron the Badger, en nog een stel waar ik altijd weer niet van op de naam kan komen. Labels zoals Smitten, neem aan dat zij ook wel een website hebben.