TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax 6 April -> Meeting
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt |
net als jij joentje
WAHHHHHHH dit was te gek!!!
jezus wat heb ik me vermaakt zaterdag, dit was echt superphattt!!!
Over et feest op zich: Qlimax rulez! big time! beter dan bijv TE vorig jaar in Thialf. Ik vond dit juist helemaal niet commercieel!! Q-dance had vet veel aandacht besteed aan de aankleding enzo, vooral die vette hoge stellage achteraan was tovv!! TE was veel kaler, hadden ze alleen die grote bogen hangen verder nix. En er waren ook precies genoeg mensen, Q-dance had wel meer kaarten kunnen verkopen maar dat hebben ze niet gedaan: thank u Q-dance. Et was lekker relaxed in tegenstelling tot ID-T op Innercity > jezus wat een pokkedrukte
Over de meeting: ALleen Flippe en Marcello gezien, k was net iets te laat hehe naja booya de rest zie ik n andere X wel
Over de dj's en music:
Cosmic gate: Was een lekkere binnenkomer, niet te hard wel relaxed.
Gary D: Vond ik wel gaaf, draaide ook lekkere tunes al wat harder dan CG.
Warmduscher: beetje vage set... was wel ok
Cpt. Tinrib: moha moah viel beetje tegen
Technoboy: DA BOMBBBB .... hij rockte echt big time... zwaar stampen
Dana: viel erg tegen, draaide te langzaam, te veel stil enzo, niet echt tof
Pavo: Draaide echt mega hard was wel gaaf om te zien vanaf de tribune de hele massa stampen op Pavo, maar ik was toen al 'opgebrand' hehe...
Maarruh al met al vond ik et echt een vette party!~!!
Het is vrij logisch dat feesten als qlimax ten onder gaan aan hun eigen succes. Doordat er toch toch vrij "simpele"muziek wordt gedraaid komen er telkens simpelere mensen die vooral veel dope in hun mik willen douwen. En veel (ik heb zelf een hekel aan dit woord maarja) boeren die komen want stampen is toch zo vet. Het moet vooral beuken dan is het goed hoe harder hoe beter....
| Originally posted by YojiBiomehanika Over et feest op zich: Qlimax rulez! big time! beter dan bijv TE vorig jaar in Thialf. |
| Originally posted by Dj Alpha Ik denk niet dat ik er de volgende keer bij ben dan ga ik wel naar awakenings hoor.. |

| Originally posted by Jukx het vergelijken van Qlimax met TE zegt in mijn ogen al genoeg en onderstreept DJ Alphas post. |
Het was toch in op dezelfde locatie dus zijn er genoeg punten die je kan vergelijken. Maar jij bent er niet eens geweest maar gaat gewoon uit van 1 iemands post en je denkt het meteen dan al weer te weten. Jammer weer.
| Originally posted by magrec Het is vrij logisch dat feesten als qlimax ten onder gaan aan hun eigen succes. Doordat er toch toch vrij "simpele"muziek wordt gedraaid komen er telkens simpelere mensen die vooral veel dope in hun mik willen douwen. |
| Originally posted by Dj Alpha We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt.. |
| Originally posted by Remy D Komt hij weer met zijn betweterige reactie. Hoezo kan je die 2 niet met elkaar vergelijken dan. Het was toch in op dezelfde locatie dus zijn er genoeg punten die je kan vergelijken. Maar jij bent er niet eens geweest maar gaat gewoon uit van 1 iemands post en je denkt het meteen dan al weer te weten. Jammer weer. |
| Originally posted by Remy D Dit vin ik echt bullshit. En ga is naar zo'n tent als de Kremlin kijken. Alle keren dat ik daar was, heb ik zoveel mensen aan de drugs gezien. Zoveel heb ik nergens anders gezien. Ga dus geen dingen zeggen over feesten waar je niet eens geweest bent. |

GO Remy!!!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Remy D Vin ik ook gelul. Er is een grotere vraag naar Qlimax en dan is het toch ook logisch dat ze het groter opzoeken. Vorige editie was snel van te voren uitverkocht en er was nog veel vraag naar kaarten dus waaarom zouden ze dan niet groter gaan. En ten 2e is Qlubtempo naar de HMH verhuist en wordt daar een paar x geven in het jaar. En het heeft niet echt zin om zowel QT als Qlimax in de HMH te geven want dan valt Qlimax pas echt in het niets. En nu blijft het een feest op zich en voor een groter publiek. EN AL DE ANDERE DINGEN DIE REMY D HEEFT GEPOST |

)
| Originally posted by Remy D Komt hij weer met zijn betweterige reactie. Hoezo kan je die 2 niet met elkaar vergelijken dan. Het was toch in op dezelfde locatie dus zijn er genoeg punten die je kan vergelijken. Maar jij bent er niet eens geweest maar gaat gewoon uit van 1 iemands post en je denkt het meteen dan al weer te weten. Jammer weer. |
Ik kraak nix af ofzow, ik geef alleen de punten die ik jammer vond.
Het is gewoon n feit dat het de vorige keer beter was. Daar kan ik toch ook nix aan doen.
Er waren gewoon dingen zaterdag die daar niet thuis horen. Of hebben jullie soms allemaal lopen meezingen met dat hardcore liedje? T leek afentoe gewoon wel n versoft gabberfeest of n uit de hand gelopen trance feest. Ik zeg duz niet dat dat de hele avond zo was. Ik heb grotendeels wel lopen stampen hoor, maar had er gewoon meer van verw8.
En waarom groter, 6000 man vind ik wel genoeg in de HMH. Das gewoon de beste lokatie om n feest te geven.
Er zijn verschillende feesten die bekend staan om hun ultiem relaxte publiek zoals bijvoorbeeld de Extrema party's, Awakenings en Nexus. Zo ook het publiek van Q-dance party's. Wanneer zo'n party dan groot schalig gaat worden vind ik dat dit absoluut niets met het verneeken van een concept te maken heeft. Natuurlijk zullen er een paar mensn naar zo'n feest komen die het absoluut niet begrepen hebben en alleen maar met een schagrijnige kop rond staan te staren, maar ik persoonlijk ben iemand die me daar dus �cht niet aan gaat storen, Ik zoek lachende mensen op en gaan ga gewoon ultiem uit mijn dak met de fijne vriendengroep met wie ikzelf ga en ik ontmoet op ieder feest altijd zo onwijs veel gave mensen! Ook dit feest heb ik weer met zoveel people gekletst, gewoon echt gezellig. Ik vind echt dat je een feest zelf maakt of verneukt.
Ook over het puntje geluid tijdens Qlimax=> Het lag er maar net aan waar je ging staan, aan de zij-kanten was het idd was zacht, dit is wel slecht van de andere kant kun je daar mooi ff lullen
Wanneer je vooraan stond (waar ik je tegen kwam Alpha, en we heerlijk hebben lopen stampen, ik vond je er trouwens helemaal niet vertieft uitzien
) was het geluid echt wel top! Het is dus gewoon ff een goede spot zoeken. Ook wanneer ik toch maar even ga vergelijken met Trance energy was het geluid nu horiontaal afgesteld, (het werd dus de zaal doorgeblazen), inplaats van net als op TE in de breedte, waardoor je het geluid dus "dubbel"- hoorde.
Verder over het drugs gebruik=> Ik zelf gebruik ook graag een pilletje en wat is daarvan het effect=> een big-smile plus goed gevoel. En wat is daar mis mee? Ik heb ook veel mensen echt zien genieten en dat vind ik tof, Ik kan er zeker in komen wanneer je zegt Magrec, dat wauze-mensen die niet weten wat ze gebruiken kut bezig zijn maar wanneer je een goede pil hebt en met mate gebruikt wordt je dus mooi wel super chill daarvan
en ik heb geen lompe zooi gezien en tevens ook geen "boeren". het is gewoon waar je je op focust
Tot slot nog over het publiek=> ik heb geen 1 keer "hee-hoo" gehoord.
De aankleding vond ik ook niet storend, goede laser en die stellages waren ook perfect. Heb ik nog even lekker op staan stampen
nu dan mijn party-report
=>
Om half 10 al binnen, het was nog frisjes in de zaal, en Cosmic Gate was aan het draaien. De eerste grote teleurstlling had al wel plaats gevonden want Kai Tracid stond niet op de timetable, dus dat was zeer klote.
Maar goed Cosmic Gate was wel aardig, niet meer dan dat en al snel maakte Gary D zijn opkomst. Hij ging al wat harder draaien en het werd al wat drukker. Toen met Tijs08 gemeet en zijn we samen wat gaan rondlopen en we vroegen een gast om een foto te maken,houd hij hem verkeerd om (dus die FLITS recht in zijn oog!
) en hij had niets door! haha dat was lache.
Toen naar de meeting waar Flipper en Marcello en Dave waren! Even mee staan lullen maar toen voelde ik dat de pil in ging slaan
dus snel naar de zaal gespaced en helemaal los! Tijdens Captain Tinrib heerlijk gesprekken gevoerd op de tribune's
dus daar niet veel van mee gekregen en Technoboy,Dana & Pavo vond ik echt helden! heerlijk lopen stampen met flipper, tijd08 en zoveel meer relaxte lui. ook mooi om te zien en horen hoe het publiek los ging toen Dana op het podium verscheen.
Voor mij was Pavo echt de held van de avond! Die gozer wist echt een goede set weg te zetten.
Na het feest nog heerlijk zitten chillen bij een goede vriend in Groningen en toen tot slot 5 uur in de trein terug naar Maastricht!
en om 12 uur lekker mijn bedje in 
al met al=> een super feest!

| Originally posted by Remy D Vin ik ook gelul. Er is een grotere vraag naar Qlimax en dan is het toch ook logisch dat ze het groter opzoeken. Vorige editie was snel van te voren uitverkocht en er was nog veel vraag naar kaarten dus waaarom zouden ze dan niet groter gaan. En ten 2e is Qlubtempo naar de HMH verhuist en wordt daar een paar x geven in het jaar. En het heeft niet echt zin om zowel QT als Qlimax in de HMH te geven want dan valt Qlimax pas echt in het niets. En nu blijft het een feest op zich en voor een groter publiek. |
| Originally posted by Partyhardy! Verder over het drugs gebruik=> Ik zelf gebruik ook graag een pilletje en wat is daarvan het effect=> een big-smile plus goed gevoel. En wat is daar mis mee? Ik heb ook veel mensen echt zien genieten en dat vind ik tof, Ik kan er zeker in komen wanneer je zegt Magrec, dat wauze-mensen die niet weten wat ze gebruiken kut bezig zijn maar wanneer je een goede pil hebt en met mate gebruikt wordt je dus mooi wel super chill daarvan en ik heb geen lompe zooi gezien en tevens ook geen "boeren". het is gewoon waar je je op focust |
Dit was voor mij de eerste keer Qlimax, ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond het zeker ZEER VET! Wat mijn avond vooral maakten was toch wel de goede sfeer, geen geruzie gezien of agressieve hoofden, maar zoals PartyHardy al zei, misschien is het maar waarop je focust. En ook de muziek vond ik (meestal) errug goed. Ik merkte trouwens ook op dat aan de zijkanten het geluid wat minder was, maar aan de andere kant is een rustig lulpraatje op de tribune af en toe ook niet mis.
De meeting was dungezaaid, Flipper en PartyHardy gezien (je big smile was idd weer goed te zien
).
Voor mij een geslaagde avond!!

| Originally posted by Three 'O Three geen geruzie gezien of agressieve hoofden |
| Originally posted by Three 'O Three Ik merkte trouwens ook op dat aan de zijkanten het geluid wat minder was, maar aan de andere kant is een rustig lulpraatje op de tribune af en toe ook niet mis. |
| Originally posted by Dj Alpha lullen doe je in de chill |
| Originally posted by Dj Alpha Na het feest is er buiten iemand in zn hand gestoken ofzo.. Daarom stond die ambulance er.. weet niet preciers wat er gebeurd was maar zal wel nie veel goeds zijn geweest. Op het feest zelf was de sfeer ultra relax. |
ik had t ook maar gehoord maar zag nix van bloed ofzo duz vond t al sterk.. naja boeie maar wel pech als je buiten dat krijgt..