TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006]
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by obssession on Oct-28-2006 23:18:

quote:
Originally posted by Real
rafl

real ik heb uw se gehoord op de beta in gent , gij zij de laatste da commentaar moet hebben ze op JOC...

Posted by domineesje on Oct-28-2006 23:19:

quote:
Originally posted by obssession
onozel reageren da kan iedereen ze... Hebht ge al wel eens een paar producties van die man gehoord? Ge kunt mss zeggen da het uw genre niet zo is maar ni da het secht is. Maja tranceaddict sta erom bekend da ze enkel van bliepjes en stringeskes houden en ni openminded zijn voor andere muziek...500 smileys zetten doe u mss denken da ge cool zijt maar in feite zijt ge enkel belachelijk.

+1 (was die vergeten)
hahaha, dan vonden ze het flauw van ik die er op quote
of de fun (grap) er af haalde

Posted by Jasperovitsj on Oct-28-2006 23:25:

quote:
Ge kunt mss zeggen da het uw genre niet zo is maar ni da het secht is. Maja tranceaddict sta erom bekend da ze enkel van bliepjes en stringeskes houden en ni openminded zijn voor andere muziek...

Ja, die smeerlappen op Tranceaddict staan niet open voor trance!

Maar all�, als gij JOC als d� referentie voor trance wilt nemen, go ahead h�. Maar dan gaat ge wel zo'n reacties blijven krijgen

Posted by obssession on Oct-28-2006 23:28:

ik heb nooit gezegd dat JOC d� referentie is he voor trance enkel da die man qua sets en producties och niet zo slecht is als sommigen hier prrecies doen. Als ze nu zo over dj regi deden ok...I luister alle vormen van trance, techno house en genres daarbuiten, ik apprecieer gewoon het verschil zonder direc op alles beginnen te zagen en zeveren. Jon o'bir is wss ook slecht dan? nu goed ik maak me er ni druk in ik heb mijn mening en mijn smaak

Posted by domineesje on Oct-28-2006 23:28:

och
obssession ge hoort erbij of ge hoort er niet bij........

das wat ik denk

Posted by obssession on Oct-28-2006 23:29:

[QUOTE]Originally posted by Jasperovitsj
Ja, die smeerlappen op Tranceaddict staan niet open voor trance!

ik bedoel hiermee da er wel degelijk veel verschillende vormen van rance besaan en niet enke de srings...

Posted by obssession on Oct-28-2006 23:30:

quote:
Originally posted by domineesje
och
obssession ge hoort erbij of ge hoort er niet bij........

das wat ik denk

en wat bedoelt ge daarmee?

Posted by domineesje on Oct-28-2006 23:31:

wat ik ermee bedoel?

awel wat zij niet graag horen, moet iedereen dat slecht vinden, dat bedoel ik

Posted by The_G0dfather on Oct-28-2006 23:32:

quote:
Jon o'bir is wss ook slecht dan?

geen overbarige conslusies maken over ons

Posted by obssession on Oct-28-2006 23:33:

quote:
Originally posted by domineesje
wat ik ermee bedoel?

awel wat zij niet graag horen, moet iedereen dat slecht vinden, dat bedoel ik

mja die indruk heb ik ook soms maar goed ik volg men eigen weg ik ik vnd JOC goe

Posted by domineesje on Oct-28-2006 23:35:

quote:
mja die indruk heb ik ook soms maar goed ik volg men eigen weg ik ik vnd JOC goe

we zijn dan uitgepraat

Posted by Jasperovitsj on Oct-28-2006 23:37:

quote:
ik heb nooit gezegd dat JOC d� referentie is he voor trance enkel da die man qua sets en producties och niet zo slecht is als sommigen hier prrecies doen.

Ge zegt wel dat mensen die hem niet goed vinden geen bal afweten van trance, wat uiteindelijk wel dikke zever is, of niet soms?

D��rom kwamen die reacties, net omdat JOC nou niet bepaald de meest baanbrekende of innoverende artiest is. En er zijn mensen die enorm hard bezig zijn met trance en hem daarom niet zo erg appreci�ren. Het is dan ironisch dat je net hen verwijt dat ze geen bal van trance afweten...

Maja, zoals Tor al zei: des go�ts et des couleurs enzo, en een beetje online plagerij moet kunnen

Posted by Real on Oct-28-2006 23:39:

quote:
real ik heb uw se gehoord op de beta in gent , gij zij de laatste da commentaar moet hebben ze op JOC...

En t�ch breek ik hem af. Da's nogal durven he.

Posted by domineesje on Oct-28-2006 23:39:

^dan komen jullie zo af op kousevoeten om jullie vel te redden

Posted by obssession on Oct-28-2006 23:40:

[QUOTE]Originally posted by Jasperovitsj
Ge zegt wel dat mensen die hem niet goed vinden geen bal afweten van trance, wat uiteindelijk wel dikke zever is, of niet soms?

D��rom kwamen die reacties, net omdat JOC nou niet bepaald de meest baanbrekende of innoverende artiest is. En er zijn mensen die enorm hard bezig zijn met trance en hem daarom niet zo erg appreci�ren. Het is dan ironisch dat je net hen verwijt dat ze geen bal van trance afweten...

mijn beste ijn reactie kwam op het feit da mensen JOC reeds aan het beschimpen waren en ik dit zeker ongepast vind. dus draai de rollen niet om ik zou vanzelf nooit zeggen dat wie JOC niet goed vindt niks van trance kent aangezien iedereen een verschil in smaak heeft en ik dat apprecieer maar ik reageer wel als er laagdunkend gedaan wordt op een dj die dat niet verdient en nu case closed

Posted by Jasperovitsj on Oct-28-2006 23:44:

quote:
dus draai de rollen niet om ik zou vanzelf nooit zeggen dat wie JOC niet goed vindt niks van trance kent

quote:
AL wie kakt op JOC kent nix van trancemuziek

Denial is funny

Posted by Xilver on Oct-29-2006 00:17:

^ Exactly... Mijn reactie was ni op 't feit da ge JOC goed vind, daar doet ge mee wat ge zelf wilt. Maar "Al wie kakt op JOC kent niks van trancemuziek" is ongeveer het meest ignorant statement die ik hier al op TA heb gehoord.

Posted by Xilver on Oct-29-2006 00:29:

Anyway, heb mijne post ge�dited voor de mensen hunne PC ni te laten crashen bij 't lezen van die pagina Als domi nu nog tzelfde wil doen

Posted by domineesje on Oct-29-2006 00:33:

wrm zou ik

Posted by domineesje on Oct-29-2006 00:37:

ey gast, dat editten was moeilijker dan dat quoten

Posted by Xilver on Oct-29-2006 00:40:

The internet is a scary place

Posted by Push2005 on Oct-29-2006 09:04:

quote:
onozel reageren da kan iedereen ze...

Gij blijkbaar ook wel goe.

quote:
Hebht ge al wel eens een paar producties van die man gehoord?

Ja, en hoogstwrsch al meer dan u

quote:
Ge kunt mss zeggen da het uw genre niet zo is maar ni da het secht is.

Akkoord, maar die man steekt hardly any effort in z'n werk; en zijn basslines zijn zo cheap... Ow wait, ik ken nieks van trance en kan dat dus ook niet herkennen in tracks, my bad.

quote:
Maja tranceaddict sta erom bekend da ze enkel van bliepjes en stringeskes houden en ni openminded zijn voor andere muziek

Qu� �

quote:

...500 smileys zetten doe u mss denken da ge cool zijt maar in feite zijt ge enkel belachelijk.

-->

quote:
The internet is a scary place

(khad nie zo vroeg in bed moeten kruipen gisteravond )

Posted by Config on Oct-29-2006 13:10:

kheb precies iets gemist gisteren

Posted by Dark Apostle on Oct-30-2006 16:11:

16-12...verdekke das op mijne verjaardag.....goei mensen worden op goei data geboren h�

Enfin viert mijn 25 jarig bestaan maar goed daar

Posted by Gonzo on Nov-05-2006 16:57:

Persbericht

quote:
Intuition Invites at AStA

Dat de eerste editie van 'Intuition Invites' in de Utrechtse club Poema geslaagd was, is een feit. Een tweede invitation is zeer gewenst, dat mag inmiddels bekend zijn. Daarom een uitnodiging van Intuition Recordings, voor iedereen die trance een warm hart toedraagt, voor een nieuwe editie van 'Intuition Invites' op zaterdag 16 december 2006.
Deze editie zal plaatsvinden in de AStA te Den Haag, een lokatie waar Intuition Recordings al sinds 2005 een speciale band mee heeft. Van 23:00 uur tot 05:00 uur zullen maar liefst acht artiesten, verspreid over twee area�s, hun opwachting maken tijdens 'Intuition Invites'.

Uiteraard heeft Intuition Recordings ook voor deze editie weer veel in petto voor de aanwezige bezoekers. Voor deze tweede editie van 'Intuition Invites' heeft Intuition Recordings uiteraard weer een kwalitatief hoogstaande line up samengesteld.

Laten we beginnen met de Italiaanse halfgod Giuseppe Ottaviani, die tijdens 'Intuition Invites' de aanwezige tranceliefhebbers in de AStA zal verrassen met een live performance van een bijzondere klasse. Velen zullen Giuseppe nog linken aan de wonderbaarlijke producties onder zijn alias : 'Nu NRG' , waarmee hij onder andere op het Vandit-label de nodige klassiekers heeft uitgebracht. Maar Giuseppe Ottaviani is m��r dan alleen 'Nu NRG' ! Met zijn hedendaagse producties en zijn verbluffende live optredens verovert Giuseppe menig 'tranceminded heart' over de gehele wereld. Intuition Recordings is dan ook meer dan trots om Giuseppe voor de tweede k��r in Nederland te mogen programmeren tijdens 'Intuition Invites'.

De tweede artiest die tijdens 'Intuition Invites' op de mainstage aanwezig zal zijn, heet John O�Callaghan. John zal voor het eerst in zijn carriere achter de draaitafels in Nederland te bewonderen zijn, en daarmee heeft Intuition Recordings wederom een primeur in huis. Mede dankzij zijn weergaloze releases op het Discover-label, is John O�Callaghan inmiddels een veelgevraagde DJ op deze aardbol. Intuition Recordings is er dan ook van overtuigd, dat John O�Callaghan het Nederlandse publiek op haar wenken zal bedienen tijdens 'Intuition Invites'!

De door Intuition Recordings als laatste uitgenodigde gast op de mainstage is niemand minder dan Misja Helsloot. Met zijn bruisende energie is deze oude rot in het vak nog steeds zeer geliefd bij menig trance-liefhebber. En terecht! Want Misja weet als geen ander hoe hij een uitzinnige crowd moet bespelen door middel van zijn krachtige sound. Zodoende wordt Misja Helsloot dan ook wederom met open armen ontvangen tijdens 'Intuition Invites' in de Haagse AStA!

Naast de uitgenodigde gast-DJ's, is er uiteraard ook weer de nodige aandacht voor DJ�s uit eigen stal. Zo presenteert Intuition Recordings onder andere ��n van de meest belovende artiesten uit eigen land, namelijk Cliff Coenraad.
Met zijn komende co-release 'The Mighty Ducks', die hij samen met Leon Bolier zal uitbrengen op het label van Intuition Recordings, bewijst Cliff zijn veelzijdigheid. Het genre waar Cliff voor staat is moeilijk in ��n hokje te plaatsen, maar men omschrijft het graag als een ideale mix van techno en house, omringd door een trancy sausje. We raden je dan ook aan, om de wondere wereld van Cliff Coenraad te ontdekken tijdens 'Intuition Invites'!

Last but not least wordt de laatste plek op de mainstage ingenomen door niemand minder dan Menno de Jong! Met zijn vooruitstrevende platenkeuze, zijn energieke dynamiek en zijn constante smile is Menno de Jong ��n van de meest aansprekende smaakmakers in de hedendaagse dance-scene. Niet voor niets is deze goedlachse Eindhovenaar dit jaar de 'DJ Mag Top 100' binnen gestormd. Tijdens 'Intuition Invites' zal Menno de Jong de keuze van het publiek rechtvaardigen!

Op zaterdag 16 december 2006 zal tijdens Intuition Recordings ook een extra plekje worden gereserveerd voor de diepere sounds in het hedendaagse trance-aanbod. In de foyer zullen de toekomstige helden van deze diepere sounds hun visie op trance delen met het aanwezige publiek. Sied van Riel is ��n van die helden, die deze tweede area zal sieren met zijn muzikale aanwezigheid. Zijn producties 'My Dreams' en 'Fearless' werden moeiteloos opgepikt door de grote namen in DJ-land, en recentelijk heeft Sied nog in Turkije mogen openen voor Ti�sto. Sied van Riel zal in deze tweede area worden bijgestaan door de spontane Limburger Tim Nokx en door Storyteller.

Om het feest compleet te maken, heeft Intuition Recordings natuurlijk ook weer de nodige visuele extraatjes in huis gehaald. Wat te denken van de waanzinnige visuals? Of van de unieke lasershow, die door de diverse lasers zal worden uitgevoerd? E�n ding is zeker: naast je oren, zullen je ogen ook geprikkeld worden tijdens 'Intuition Invites'!
Als klap op de vuurpijl introduceert Intuition Recordings ook een nieuwe naam in MC-land. MC Stephen zal de artiesten op de Mainstage op gepaste wijze vocaal ondersteunen!

Tickets voor 'Intuition Invites' zijn reeds online verkrijgbaar via deze link: http://www.intuitionrecordings.com/index.php?id=70 . Uiteraard biedt Intuition Recordings wederom kwaliteit aan voor een zachte prijs, en tickets zijn dan ook voor Euro 10,= per stuk verkrijgbaar via de online pr�sale. Voor de late beslissers bestaat er ook nog de mogelijkheid om tickets aan de deur te kopen tegen de prijs van Euro 12,50 per stuk. Uiteraard hoopt Intuition Recordings weer iedereen te mogen begroeten tijdens het laatste Intuition-event van 2006!

Short Info

Event: Intuition Invites
Date: Saturday the 16th of December 2006
Venue: Asta Theatre, The Hague (NL)
Website: www.asta.nl
Time: 23:00-05:00
Minimum Age: 18
Tickets: EUR 10.00 / 12.50 (presale / door)
Presale: www.intuitionrecordings.com (events section)

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »