TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by kolkiewolkie on Mar-29-2002 10:32:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

o joy...laten we daar flink trots op zijn

blijkbaar gaat het spotgedeelte langs je heen...

Posted by Miss Proximus on Mar-29-2002 16:17:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

blijkbaar gaat het spotgedeelte langs je heen...

blijkbaar ben ik beter in sarcasme dan jij

Posted by eXos on Mar-31-2002 12:13:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

blijkbaar ben ik beter in sarcasme dan jij

Ik ook

Dit was toch voor de Newbies om zich voor te stellen of heb ik dat mis???

Posted by Eye-Riz on Mar-31-2002 12:41:

quote:
Dit was toch voor de Newbies om zich voor te stellen of heb ik dat mis???

wat doe jij hier dan Petrus? :P :P

Posted by eXos on Mar-31-2002 13:17:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

wat doe jij hier dan Petrus? :P :P

Als je goed kijkt heb ik deze thread opgestart. En verder ging t meer over het feit dat ze weer lekker off-topic gaan. Dus om verdere escalatie te verkomen spring ik er maar ff tussen.

Ja lieve mensen, dit is nix persoonlijk hoor (anders krijg ik dat weer voor me kiezen )

Posted by total woot on Apr-11-2002 06:46:

Talking hello

dus...
real name: wouter
fav track: dana - definitely (dj scot proj. rem.)
fav Dj/ Producer: Dana, Pavo, Tiesto, Armin & Kai Tracid

kken deze site al een tijdje, maar sinds mijn broer constant naar de meetings gaat op houseparties ben ik er pas echt mee bezig. (dan is tie ineens 2 uur pleite, en komt hij terug met een zooi relaxte gasten).
Jaja housePARTIES we gaan ze allemaal af (bijna allemaal) t kost wat, maar het is het MEER dan waard!!!!!!
Lttrr

Posted by Miss Proximus on Apr-11-2002 07:13:

Re: hello

quote:
Originally posted by total woot
fav track: dana - definitely (dj scot proj. rem.)

heeft dana ook al een definitely? of bedoel je Yoda Inc

Posted by Kakao on Apr-11-2002 07:35:

Oke..

Real Name ; Arjen
Fav track : Paul Oakenfold - Souther Sun (Solar Stone Chillout Mix)

nou ja, voor de rest..Student Economie, 18 jaar. Pas sinds kort trance "ontdekt", maar het was al snel me favoriete genre. Dus ook nog nooit op een groot feest geweest, hoop deze zomer wel te kunnen gaan.

Dus als ik een domme vraag stel, bear with me

Posted by total woot on Apr-11-2002 08:35:

sorrysorry

sorrysorrysorry
ik bedoel inderdaad yoda inc (was net mn bed uit...)
nevertheless het blijft een meersterlijk nummer. (toch?)

Posted by Henkie_henk on Apr-11-2002 11:51:

quote:
Originally posted by Joost008
Nou ik me dan ook maar es voorstellen

Ik ben Joost, 18 jaar en woon in Raalte

W000000T RaalTe hoOlIgAns! kom je zeker ook vaak in die tent daar.. kut hoe heet die ookalweer.. leerenlampe whahahahahaaaaa

*sorry*

Posted by K.nattick on Apr-11-2002 12:55:

Veel lezen weinig posten

Heej mensen...kben al sowat een jaar geregistreerd en volgde het forum daarvoor ook al. Ben na de 'crash' teruggevallen met m'n postaantal. Echt veel posten doe ik niet, komt omdat meestal wattik vind al tig keer gezegd is. Misschien toch wat actiever worden. Anyways, ben K.Nattick (kinetic...energetisch...housen!!!) 21 jaartjes en over een kort tijdje 22. Studeer communicatie en werk des zaterdags veel te vroeg als postbode. Dat wasset weer. Binnenkort meer over mij. En ow ja...voor mensen diejjet kennen...ik woon in HelmondDeLinkste...��n van de meest criminele steden van Nederland gelooffik. Massel!

Posted by DjRV on Apr-11-2002 16:25:

Re: Veel lezen weinig posten

quote:
Originally posted by K.nattick
En ow ja...voor mensen diejjet kennen...ik woon in HelmondDeLinkste...��n van de meest criminele steden van Nederland gelooffik. Massel!

lekker belangrijk hoe crimineel jou stadje is,als jij der zo 1 bent bennik blij dat jij weinig post.

Posted by Joost008 on Apr-11-2002 17:20:

quote:

Original Posted by Henkie_henk
W000000T RaalTe hoOlIgAns! kom je zeker ook vaak in die tent daar.. kut hoe heet die ookalweer.. leerenlampe whahahahahaaaaa

*sorry*

Ey we gaan nie f*cke met lampe he , tja het is eigelijk ook best wel een ballentent maarja we zorge altijd wel dat het gezellig wordt he Ben je dr ook wellus geweest dan??

Grtzz

Posted by Sandman on Apr-11-2002 17:27:

quote:
HelmondDeLinkste...��n van de meest criminele steden van Nederland gelooffik. Massel!

YEAH RIGHT. als je roekeloos over straat lopen crimineel vindt...dan wil ik je misschien nog wel geloven. Muhahaa

:

Sandman

Posted by HaZZa on Apr-15-2002 22:55:

Goed, om dan maar ff met de newbies mee te gaan, kheb me eigenlijk nooit echt goed voorgesteld, en omdat ik nogal tegen de TA-clan opkijk, met Optimus en Petrus en LT ensow, wil ik me ff proper voorstellen

Naam: Harrie

Nickname: HaZZa, 'gekregen' van een paar engelse wijfe die me zo begonnen te noemen. Kheb ze allebei maar ff geboinkd om ze straf te geven...nou ja, 1 dan. Maar die was wel ut lekkerst!! )

Opleiding: ben halverwege december gestopt met naar school gaan. Dat wil dus niet zeggen gestopt met school. Ik sta nog steeds ingeschreven, en ontvang nog steeds mn 700 piek studiebeurs per maand.

Vanaf a.s. Maandag begin ik in Assen met de AMO. De Algemene Militaire Opleiding. Ja mensen, jullie lezen het goed, vanaf maandag hebben we ook een soldaat als TA

Leeftijd: 19 jaartjes
Favo genre: Ik neig meer naar uplifitng trance, al ben ik niet weg van een stevige technoavond. Nix is zo heerlijk dan gewoon domweg stampen op de muziek en feesten. Trance luister ik meer omdat ik ut mooi vindt.

Favo nummer: Dat is en blijft Yves Deruyter - Feel Free. Als je hem nog niet hebt, fix em dan meteen, je moet dat nummer hebben. Fix wel de 12:21 (jaseker, bijna een kwartier...) versie.

Favo track atm: Midway - Monkey Forest is errug lekkah, en verder is dat nummertje can Beam Vs. Cyrus - Lifestyle (Megara Vs. DJ Lee Remix) toch ook wel errug rieleks.

Favo DJ's: Tiesto is gewoon een meester, maar Armin is voor mij toch de man. En dan heb ik het over de muziek die ik luister. Op de dansvloer maakt het me weinig uit wie er draait. Als Jean maar met zn fikken van de tafels afblijft. Die staat bovenaan op de DJ's-Die-Ik-Graag-Een-Keer-Op-Hun-Bek-Wil-Slaan-Lijst. Eikel met zn geskretsj.

Dat was het

Posted by Opti on Apr-15-2002 23:10:

quote:
Studeer communicatie

hebbie werkstukkies voor me?

Posted by Henkie_henk on Apr-16-2002 00:52:

quote:
Originally posted by Joost008

Ey we gaan nie f*cke met lampe he , tja het is eigelijk ook best wel een ballentent maarja we zorge altijd wel dat het gezellig wordt he Ben je dr ook wellus geweest dan??

Grtzz

ja man kom er dagelijks!! w00t k kan alleen nooit tot het eind blijven want die tent gaat zo fokking laat dicht man.. dat trek k echt niet

Posted by Lemming on Apr-16-2002 12:45:

Nou ik ben dus een echte newbie. Ik kom niet zo vaak in dit gedeelte van het forum, meer in de unknown tracks en tracklistings..

Naam: Tom
Nick: door mn achternaam (Lemmens)
Leeftijd: 17
Waarom hier: er zijn behoorlijk veel tracklists te vinden en onbekende liedjes
Favoriete DJ: duidelijk Tiesto voor mij, het maakt niet uit wat ie draait, het is altijd mooi...

Posted by eXos on Apr-16-2002 14:21:

quote:
Originally posted by Lemming
Nou ik ben dus een echte newbie. Ik kom niet zo vaak in dit gedeelte van het forum, meer in de unknown tracks en tracklistings..

Naam: Tom
Nick: door mn achternaam (Lemmens)

Niet door het Computer spelletje dus?

Posted by Joost008 on Apr-16-2002 14:46:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

ja man kom er dagelijks!! w00t k kan alleen nooit tot het eind blijven want die tent gaat zo fokking laat dicht man.. dat trek k echt niet

I know Tis een drama

Posted by eXos on Apr-16-2002 15:48:

quote:
Originally posted by HaZZa
... en omdat ik nogal tegen de TA-clan opkijk, met Optimus en Petrus en LT ensow, wil ik me ff proper voorstellen

Zo mag ik t graag zien

Uber Bikkels boven alles!!

Posted by Lemming on Apr-17-2002 08:15:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Niet door het Computer spelletje dus?

Haha nee dat spel heeft me nooit kunnen boeien. In mijn vriendengroep word ik ook zo genoemd, dus ja dan is het net zo makkelijk om het hier ook zo te doen

Posted by TimeportE on Apr-17-2002 08:23:

quote:
Originally posted by HaZZa
Nickname: HaZZa, 'gekregen' van een paar engelse wijfe die me zo begonnen te noemen. Kheb ze allebei maar ff geboinkd om ze straf te geven...nou ja, 1 dan. Maar die was wel ut lekkerst!! )

(WWWWWWW)HHHHHHHHAAAAAAAAAAZZZZZZZZZAAAAAAAAAAA!!

Posted by Icefox on Apr-17-2002 14:11:

Naam: Stijn
Plaats: Apeldoorn

Op zich vind ik alle dance leuk, maar harde techno rouleert imho...
Heb weinig verstand van de muziek, scene, parties etc. en in titels ben ik ook heel slecht

Ik geniet gewoon van de tracks die ik op de gok koop of download en vooral van livesets (mp3). Favo DJ's..hmmzz..iedereen die kicken trance en techno draait vind ik OK..Ben nog nooit op een feest geweest jammergenoeg. Mijn maten houden er niet van en alleen gaan zuigt (lijkt me)

Posted by Donna on Apr-17-2002 17:41:

Ook nog voor de nieuwelingies,we hebben ook ons eigen taforum kanaaltje op efnet.
Als je interesse hebt in onze onzin sjetroem,zal wel edele heer petrus vast weer een keer zo lief zijn de info ff hiero te storten

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »