TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party v5: uw droomlocatie
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by djcresto on Nov-04-2006 12:24:

Heb een vriendin die dinsdag een feestje had in Il� Afrik. Ze dacht dat ze 200 euro moesten betalen voor de zaal en dj.

Posted by Bunz on Nov-04-2006 14:36:

quote:
Originally posted by Kaidreas
in leuven is er een studentencafe die toch redelijk goed is voor een beta-party.
ik ken de naam niet maar het is naast cafe "de pavlov" dacht ik

"het huis der rechten" (aka de HDR) ?? Da lijkt mij toch nie echt ideaal daarvoor

en manne: niks tege "de rector" eh, ik werk daar

Posted by Kaidreas on Nov-04-2006 15:14:

quote:
Originally posted by Bunz
"het huis der rechten" (aka de HDR) ?? Da lijkt mij toch nie echt ideaal daarvoor

en manne: niks tege "de rector" eh, ik werk daar

donderdag ben ik daargeweest, en twas toch een leuke keet.
in antwerpen is er ook nog cafe capital en hangar26 het stuurboord.

Posted by Jasperovitsj on Nov-04-2006 15:20:

quote:
Originally posted by Antony
TD's hebtge ook in zaal Jacob, onder den boerentoren, over den doedelzak... daar mss is gaan horen is wel een grote zaal hoor

Probleem met zaal Jacob is dat je alles zelf moet voorzien op gebied van licht en geluid (all�, misschien is het ondertussen al veranderd, maar toen ik er de laatste keer was stond er geen vaste dj-booth?), en dat maakt alles al direct een pak duurder en brengt ook extra voorbereiding en risico's met zich mee. Daarom gaan we ook liever voor een zaal waar alles al aanwezig is, dat is goedkoper en veiliger

Posted by Antony on Nov-04-2006 15:22:

da wistek dus ni, zal men oortjes en oogjes wel verder openhouden hier in antwerpen

Posted by kokkenmaster on Nov-04-2006 15:32:

In Blankenberge heb je 'De Kreukel'. Worden soms technofeestjes gegeven en het kost 5000 bef voor een avond dacht ik. Maar drank + installatie zijn wel mee te brengen...

Geen optie zeker?

Posted by Tomorrow Traxx on Nov-04-2006 15:38:

Zou wel nice zijn moest het in Antwerpen kunnen doorgaan. In ieder geval moet het gemakkelijk bereikbaar zijn met de trein. Een studentenstad zoals Antwerpen, Gent of Leuven zou ideaal zijn, imo.

Posted by FenixStyle on Nov-04-2006 19:11:

quote:
Originally posted by kokkenmaster
In Blankenberge heb je 'De Kreukel'. Worden soms technofeestjes gegeven en het kost 5000 bef voor een avond dacht ik. Maar drank + installatie zijn wel mee te brengen...

Geen optie zeker?

Bwa ne BeTA On The Beach zou ook wel leuk zijn voor in de zomer..

Posted by Real on Nov-04-2006 19:17:

quote:
Originally posted by FenixStyle

En gij vindt Gent al ver.

Nogmaals: hup hup Zilvermeer in Mol.

Posted by FenixStyle on Nov-04-2006 19:19:

quote:
Originally posted by Real
En gij vindt Gent al ver.

Nogmaals: hup hup Zilvermeer in Mol.

Ik heb idd liever Hasselt dan Gent ja..

Maar dat half uurke extra van Gent tot de kust, dat zal het ook niet meer maken he

Posted by Push2005 on Nov-04-2006 19:21:

quote:
Originally posted by FenixStyle

Kunt ge in blankenberge geen stukje strand afhuren daar aan de surfclub ? Beachparty zou wel zalig zijn

*keeps on dreaming*

Posted by Moisture on Nov-05-2006 12:41:

quote:
Originally posted by Push2005
Kunt ge in blankenberge geen stukje strand afhuren daar aan de surfclub ? Beachparty zou wel zalig zijn

*keeps on dreaming*

Met het leuke weer in Belgi� zou dat helaas wel eens op een slijkparty kunnen uitdraaien

Zoals Vishnu al zei, plannen we Affexion v2 ergens rond april/begin mei, en dat zou zowiezo in Leuven doorgaan (en waarschijnlijk in Musicaf�), dus mss idd proberen da wa op elkaar af te stemmen. Zou voor beiden nogal stom zijn moest het op 2 opeenvolgende dagen in Leuven vallen.

Posted by kokkenmaster on Nov-05-2006 12:45:

quote:
Originally posted by Push2005

*keeps on dreaming*

Daar aan de surfclub zijn er in de zomer wel 2 beachparties. Elke maand 1 maar of je het kan afhuren om er je eigen ding te doen. Geen idee... Al kan ik, als het nodig is, altijd wel eens informeren. Al is de zomer nu wel terug 8 maand verwijderd

En slijk op het strand? Niet als je op het zachte deel blijft waarop de surfclub dan ook ligt.

Posted by Den Backer on Nov-05-2006 19:28:

* Op nen Amnesia Night in Illu, met in level beta area dan... *

quote:
Originally posted by Den Backer
Geslaagd fistjeuh!! Proficiat aan organisators, dj's & beta's voor de sfeer!!

Maar kunde volgende keer geen doos ofzo aan den toog zetten, waar ge vrijblijvend een "gift" kunt doen.
Zo blijft het toch gratis entree h�... En wie zin heeft kan iets geven. Ik heb der gerust iets voor over.
En met dat geld dan zorgen dat de apparatuur tiptop is afgesteld...

En dan op termijn mss naar betere (duurdere) locatie gaan... ?
Er zitten alvast veel potenti�le mogelijkheden in, waar nu nog geen gebruik van wordt gemaakt...

Posted by Vishnu on Nov-05-2006 19:48:

Zonen beach party vind ik eigenlijk nog geen slecht idee. Tis veraf gelegen voor velen onder ons, maar mits een deftige overdekking mag het slechte weer geen probleem zijn, kijk maar naar de trance-beach-parties in Holland, en da ligt nog noordelijker

Posted by christina on Nov-05-2006 19:56:

quote:
Originally posted by Moisture
Zou voor beiden nogal stom zijn moest het op 2 opeenvolgende dagen in Leuven vallen.

ik zie daar geen probleem in

Posted by Push2005 on Mar-19-2007 15:12:

Zo, welke idee�n zijn er al uit de lucht komen vallen ondertussen ?

Posted by Real on Mar-19-2007 16:41:

In mijne hof, met de dj booth tussen de beerput en het kiekeskot.

Posted by mrcanon on Mar-19-2007 16:56:

beerput functioneert als wc en kiekekot als (snack)bar?

Posted by Real on Mar-19-2007 16:59:

Of andersom, wat je maar prefereert.

Posted by Dj LPG on Mar-19-2007 18:06:

Ik vind dat die beachparty eens moet uitgedokterd worden.

Posted by mrcanon on Mar-19-2007 18:14:

idd, we overvallen van de zomer het tien om te zien podium

Posted by Devilex on Mar-19-2007 18:23:

In die beachparty zit wel muziek

Posted by Config on Mar-19-2007 18:26:

quote:
Originally posted by mrcanon
idd, we overvallen van de zomer het tien om te zien podium

gij moogt vanvoor lopen en uw niet te evenaren dansstijl voor gans Vlaanderen ten toon spreiden

Posted by Thomas @ A.T.P on Mar-19-2007 19:04:

quote:
Originally posted by Config
gij moogt vanvoor lopen en uw niet te evenaren dansstijl voor gans Vlaanderen ten toon spreiden

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »