TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party v5: uw droomlocatie
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Heb een vriendin die dinsdag een feestje had in Il� Afrik. Ze dacht dat ze 200 euro moesten betalen voor de zaal en dj.
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas in leuven is er een studentencafe die toch redelijk goed is voor een beta-party. ik ken de naam niet maar het is naast cafe "de pavlov" dacht ik |
| Originally posted by Bunz "het huis der rechten" (aka de HDR) ?? Da lijkt mij toch nie echt ideaal daarvoor en manne: niks tege "de rector" eh, ik werk daar |
| Originally posted by Antony TD's hebtge ook in zaal Jacob, onder den boerentoren, over den doedelzak... daar mss is gaan horen is wel een grote zaal hoor |
da wistek dus ni, zal men oortjes en oogjes wel verder openhouden hier in antwerpen 
In Blankenberge heb je 'De Kreukel'. Worden soms technofeestjes gegeven en het kost 5000 bef voor een avond dacht ik. Maar drank + installatie zijn wel mee te brengen...
Geen optie zeker? 
Zou wel nice zijn moest het in Antwerpen kunnen doorgaan. In ieder geval moet het gemakkelijk bereikbaar zijn met de trein. Een studentenstad zoals Antwerpen, Gent of Leuven zou ideaal zijn, imo.
| Originally posted by kokkenmaster In Blankenberge heb je 'De Kreukel'. Worden soms technofeestjes gegeven en het kost 5000 bef voor een avond dacht ik. Maar drank + installatie zijn wel mee te brengen... Geen optie zeker? |
| Originally posted by FenixStyle Bwa ne BeTA On The Beach zou ook wel leuk zijn voor in de zomer.. |

| Originally posted by Real En gij vindt Gent al ver. ![]() Nogmaals: hup hup Zilvermeer in Mol. |

| Originally posted by FenixStyle Bwa ne BeTA On The Beach zou ook wel leuk zijn voor in de zomer.. |
| Originally posted by Push2005 Kunt ge in blankenberge geen stukje strand afhuren daar aan de surfclub ? Beachparty zou wel zalig zijn *keeps on dreaming* |

| Originally posted by Push2005 Kunt ge in blankenberge geen stukje strand afhuren daar aan de surfclub ? Beachparty zou wel zalig zijn *keeps on dreaming* |

* Op nen Amnesia Night in Illu, met in level beta area dan...
*
| Originally posted by Den Backer Geslaagd fistjeuh!! Proficiat aan organisators, dj's & beta's voor de sfeer!! Maar kunde volgende keer geen doos ofzo aan den toog zetten, waar ge vrijblijvend een "gift" kunt doen. Zo blijft het toch gratis entree h�... En wie zin heeft kan iets geven. Ik heb der gerust iets voor over. En met dat geld dan zorgen dat de apparatuur tiptop is afgesteld... |
Zonen beach party vind ik eigenlijk nog geen slecht idee. Tis veraf gelegen voor velen onder ons, maar mits een deftige overdekking mag het slechte weer geen probleem zijn, kijk maar naar de trance-beach-parties in Holland, en da ligt nog noordelijker 
| Originally posted by Moisture Zou voor beiden nogal stom zijn moest het op 2 opeenvolgende dagen in Leuven vallen. |
Zo, welke idee�n zijn er al uit de lucht komen vallen ondertussen ? 
In mijne hof, met de dj booth tussen de beerput en het kiekeskot.
beerput functioneert als wc en kiekekot als (snack)bar?
Of andersom, wat je maar prefereert. 
Ik vind dat die beachparty eens moet uitgedokterd worden.
idd, we overvallen van de zomer het tien om te zien podium 
In die beachparty zit wel muziek
| Originally posted by mrcanon idd, we overvallen van de zomer het tien om te zien podium |
| Originally posted by Config gij moogt vanvoor lopen en uw niet te evenaren dansstijl voor gans Vlaanderen ten toon spreiden |