TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??hehehe
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Donna hehe ben jij ruud gullit fan dan? |
| Originally posted by Remy D Nou ik scheerde me ook altijd totdat ik op een dag zo diep in mijn zak snee dat ik naar het ziekenhuis moest en dus 9 hechtingen kreeg. Bloeden als een gek en het deed echt teringpijn. Dus ik loop nu met 9 hechtingen in mijn zak. Zat ik daar met een harde tampeloerus in het ziekenhuis anders konden ze niet hechten. En ik mocht niet meer scheren van de dokter anders heb ik kans op infecties. |
nou heb ik dingen gehoord over jeuken..
en dat je dat kan oplossen met clerasil, maar zijn door ook andere dingen want ik ga dus geen cleracil kopen h�..
als ik het zou uitproberen 
| Originally posted by Remy D Nou ik scheerde me ook altijd totdat ik op een dag zo diep in mijn zak snee dat ik naar het ziekenhuis moest en dus 9 hechtingen kreeg. Bloeden als een gek en het deed echt teringpijn. Dus ik loop nu met 9 hechtingen in mijn zak. Zat ik daar met een harde tampeloerus in het ziekenhuis anders konden ze niet hechten. En ik mocht niet meer scheren van de dokter anders heb ik kans op infecties. |
| Originally posted by LowRider WTF??? oooooooooow dude... nog ff een vragie mannuh... hoe zijn de reacties met sporten? douchen in groepsverband enzo... kbedoel ik voetbal en als er dan iemand met ze kale ballen onder de douche gaat staan kijkt men wel ff raar op denk?? nou dan zal ik wel btje achterlopen... [damn zometeen ga ik ook nog voor de bijl... (scheermessie in dit geval ] |

ooops jij komt ook uit barneveld he ???nu maar hopen dat je me niet kent
hahaha
| Originally posted by TimeportE nou heb ik dingen gehoord over jeuken.. en dat je dat kan oplossen met clerasil, maar zijn door ook andere dingen want ik ga dus geen cleracil kopen h�.. als ik het zou uitproberen |

ik heb al iets gevonden wat nie al te radicaal is..
gewoon bijhouden (niet te lang maar ook nie helemaal deraf), hoef ik ook nie meteen clerasil te kopen 

eff kijken wat mijn vriendin der van vind 

Ik heb goede tips van Jean gehad 
Doe dit nu ook al jaaaaaaaaaaaren. En het voelt nice 
Onder de douche 
En dan lekker masseren en afwerken met verzorgende olie�n hummm 
mwjha anders vliegt alles door d ebadkamer
Precies. Tot nu toe nooit een stuk zak meegenomen tijdens het scheren. I'm the master with the balls of gold 
mijn ballen zijn kaal en in de rest scheer ik de initialen van mijn date van de week......
dat maakt indruk, dat kan ik je vertellen... hoef je geen deuren meer open te houden... niets van dat al....
en net als ze denkt dat je een onbeleefde eikel bent, fluister je in d'r oor dat je haar inits in je schaamhaar hebt staan....
werkt geheid....
hmmmmzzzz, ik doe kaal. Lekker glad.
Lol, als je aan mij zou vragen wat DE classic thread is op TA is het deze wel (of part 1 ervan met de oude garde)...echt geweldig 
Hoogtepunt van TA was in 2002. Toen was het gigantisch gezellig. 
lang leve jp en zijn zee�n van tijd.

De klok is als een oceean, alleen dan met wijzers
fuck man....!!
je bent toch niet gaan lezen????
je klinkt opeens als nietsche of seng tsu ofzo...
kappen daarmee... voor het te laat is
Wijze mensen zeggen de domste dingen
Domme mensen echter doen ze
lijkt wel 20 jaar geleden dit 
Morgen opnieuw alles bijhouden en misschien een paar foto's van het resultaat maken 
| Originally posted by jp een paar foto's van het resultaat maken |
Niet zo zeuren man, is toch kunst 
| Originally posted by jp Niet zo zeuren man, is toch kunst |