TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie?
Pages (3): « 1 2 [3]
mooie wedstrijd was PSV - Ajax wel, PSV dicteerde het spel, maar PSV moest eigenlijk ook wel. Ajax is weer een grote stap dichter bij het kampioenschap, ik hoop op een gelijkspel bij psv - feyenoord
Mwah, ajax staat er niet echt zo veel roos kleuriger voor dan veel zeggen.
Kijk, ajax heeft 3 punten meer dan de feyenooit, maar feyenooit heeft 1 wedstrijd minder gespeeld.
Ajax moet dus gewoon alles winnen.
psv- feyenooit mwah, gelijk, denk dat dat het beste is.
Maar ik denk dat als ajax alles wint, dat ajax-utreg de kampioenswedstrijd is..........owh, wat een gezellieheid weer in de Arenee....... 
massol.
Het wordt zeker nog een spannende competitie... zowel Ajax, Feyenoord en PSV kunnen het zeker nog worden.. Heerenveen lijkt me onwaarschijnlijk...
PSV had zowel vandaag als Donderdag gewoon moeten winnen.... maar goed dit rare verschijnsel heet nou eenmaal voetbal... 
Het wordt zeker nog lastig.. PSV is nu afhankelijk van de clubs die nog tegen Ajax en Feyenoord moeten en ze moeten zelf nog tegen Heerenveen en Feyenoord.. beide erg lastig... maar goed als PSV het niet red.. dan liever Feyenoord.. en zeker geen AJAX.
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy . PSV heeft het gewoon niet verdiend. |
| Originally posted by moogwai Het wordt zeker nog een spannende competitie... zowel Ajax, Feyenoord en PSV kunnen het zeker nog worden.. Heerenveen lijkt me onwaarschijnlijk... |
)
| Originally posted by Blik Heerenveen heeft meer kans dan PSV eigenlijk, volgens mij heeft Heerenveen nog maar ��n wedstrijd tegen een topper (namelijk PSV) en heeft PSV nog 2 wedstrijden tegen een topper, Heerenveen en Feyenoord. Heerenveen heeft ook nog een makkelijker schema en heeft beter doelsaldo (scheelt 1 doelpuntje ) |
De volgende TOP wedstrijden worden nog gespeeld:
Vitesse - ajax
PSV - Heereveen
PSV - Feijenoord
Vitesse - Heereveen
Feijenoord - Heereveen
Heereveen heeft dus een focking zwaar programma.
Opvallend is dat PSV, Feijenoord en Heereveen nog allemaal tegen elkaar moeten.
Van mij mag het elk jaar wel zo gaan want dan is het tenminste spannend. Ik blijf toch op Feyenoord gokken. Ze zijn goed in vorm. En tonen ook aan veel veerkracht te hebben.
Alleen voor Feyenoord kan het seizoen wel eens te lang worden met nog een paar Europacupwedstrijden voor de boeg. Ma daardoor moeten ze wel scherp blijven wat ook wel weer voordelen heeft.
Heerenveen heeft een heel zwaar programma. en PSV ook. Alleen Ajax heeft op papier een makkelijk programma maar als het om Europees voetbal halen gaat of om degradatievoetbal dan kan de bal nog raar rollen. Ook die positiewisselingen in de spits is niet goed voor een team. Hou daar ook maar rekening mee.
Ik denk dat Feyenoord de beste kansen heeft om kampioen te worden.
Ajax maakte tegen PSV niet echt een goede indruk. PSV staat al wat punten achter op Feyenoord