TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SweTA mixfestival winter 2006
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken Ja jag tycker det l�ter bra mycket b�ttre p� engelska �n svenska. Men lite andra oupklarade grejer s� som datum, n�r mixen ska vara inl�mnad, blir det live? osv m�ste ju redas upp ganska omg�ende |
| Originally posted by Christian �. Precis engelska is teh shit! Vi har v�l n�gra flickor h�r p� sweta som annars skulle kunna? Kul om det �r 100% SWETA |
hoppar denna f�r den h�r g�ngen.. ligger nere i pluggtr�sket f�r tillf�llet 
Vad s�ger ni om att k�ra livespellningen som f�rfest inf�r Monday Bars fest den 25e ? F�refest hos mig allts�...
Sen efter det s� �ker vi gemensamt in till Sthlm och st�ttar Christian �. n�r han lirar live d�r!
Monday Bar festen
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad s�ger ni om att k�ra livespellningen som f�rfest inf�r Monday Bars fest den 25e ? F�refest hos mig allts�... Sen efter det s� �ker vi gemensamt in till Sthlm och st�ttar Christian �. n�r han lirar live d�r! Monday Bar festen |
| Originally posted by jofawe ska ni spela in den d� eller? f�r d� blir det ju .. inte direkts�nt :| |

| Originally posted by SteveTranz4ever Vad s�ger ni om att k�ra livespellningen som f�rfest inf�r Monday Bars fest den 25e ? F�refest hos mig allts�... Sen efter det s� �ker vi gemensamt in till Sthlm och st�ttar Christian �. n�r han lirar live d�r! Monday Bar festen |
Kan inte t�nka mig att det blir m�nga lyssnare p� sj�lvaste juldagen men
Kanske smidigt f�r eran del om de flesta av er ska p� MB.
| Originally posted by Jeremy H Kan inte t�nka mig att det blir m�nga lyssnare p� sj�lvaste juldagen men Kanske smidigt f�r eran del om de flesta av er ska p� MB. |

�h vad� skulle folk vara extremt j�ttupptagna f�r det �r juldagen? k�nns som den b�sta l�sningen f�r att spela live iaf d� vi kan hitta p� n�got efter�t. problemet �r v�l om det �r typ 6peroner som ska k�ra live 1h var s� f�r man ju h�lla p� fr�n tidigt morgon hehe...
kan ta med min djm 400 mixer om n�gon vill
| Originally posted by mr_fisken �h vad� skulle folk vara extremt j�ttupptagna f�r det �r juldagen? k�nns som den b�sta l�sningen f�r att spela live iaf d� vi kan hitta p� n�got efter�t. problemet �r v�l om det �r typ 6peroner som ska k�ra live 1h var s� f�r man ju h�lla p� fr�n tidigt morgon hehe... kan ta med min djm 400 mixer om n�gon vill |
klart det �r sveriges st�rsta utg�ngskv�ll.
men bland mina kompisar �r det nog inte s� poppis att lyssna p� webradio (�ven omd et �r gryyyyymt bra musik) p� f�rkr�ket innan utg�ngen.
Btw, lite offtopic, men biljetten till det jag ska p� h�r i v�xj� kostade 220 sp�nn.. sansl�st!
| Originally posted by jofawe klart det �r sveriges st�rsta utg�ngskv�ll. men bland mina kompisar �r det nog inte s� poppis att lyssna p� webradio (�ven omd et �r gryyyyymt bra musik) p� f�rkr�ket innan utg�ngen. Btw, lite offtopic, men biljetten till det jag ska p� h�r i v�xj� kostade 220 sp�nn.. sansl�st! |
| Originally posted by jofawe klart det �r sveriges st�rsta utg�ngskv�ll. men bland mina kompisar �r det nog inte s� poppis att lyssna p� webradio (�ven omd et �r gryyyyymt bra musik) p� f�rkr�ket innan utg�ngen. |

| Originally posted by SteveTranz4ever G�r som jag n�r det �r fest hos polarna... Ta bort "random play" p� winampen p� polarns dator... L�gg in streamen ett par l�tar efter deras favvisar... Medans de �r fulla s� tar det minst 30 min innan dom uppt�cker n�t... sen upprepar man bara samma procedur efter en stund |
| Originally posted by jofawe men du, f�rkr�ket blir h�r hos mig =) |
| Originally posted by SteveTranz4ever Apply samma metod! |
Humm, jag hinner upp till den 25 =)
S� nog fan ska jag med! *kollar idag fredag...*
Har en 2 kanalig Numark PPD01:a som samlar damm h�r med om det skulle beh�vas.
| Originally posted by anuga Humm, jag hinner upp till den 25 =) S� nog fan ska jag med! *kollar idag fredag...* Har en 2 kanalig Numark PPD01:a som samlar damm h�r med om det skulle beh�vas. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har en l�nemixer p� g�ng ocks� medans min �r borta s� nu har vi v�l 3 mixers... om ett par veckor s� kanske vi har 10 mixers... lika bra att koppla in alla |
jag kan nog komma f�rbi och lira juldagen, borde inte vara n�got problem 
allts� blir det om jag f�rst�tt saken r�tt...
1) Steve
2) Fisken
3) Vizay
4) ...

Bah! Trodde jag jobbade d�, men fick en glad �verraskning!
Vissade sig att man �r ledig =)
S� jag kommer med!!! M�ste fixa n�gonstans att sov bara...
Any takers?
(snarkar inte) 
| Originally posted by anuga Bah! Trodde jag jobbade d�, men fick en glad �verraskning! Vissade sig att man �r ledig =) S� jag kommer med!!! M�ste fixa n�gonstans att sov bara... Any takers? (snarkar inte) |
Ja om en vecka k�r vi d�!
Vet inte hur vi g�r med resten av festivalen... allts� den f�rinspelade delen som vi brukar k�ra.
Vilka �r 100% p� att de vill spela?
Fisken vet jag...
Jag s�klart...
Vilka vill komma f�rbi och kolla + f�rfesta?