TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Club Elite Christmas Night 24/12/2006
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by BZRK on Dec-25-2006 17:43:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
er is al een zalige guest voor de volgende editie bekend

Als het bekend is, dan moogt ge hier toch wel den naam zeggen zeker?

Posted by Push2005 on Dec-25-2006 17:56:

Matthew Dekay wellicht

Posted by Jasperovitsj on Dec-25-2006 18:39:

quote:
Originally posted by BZRK
Als het bekend is, dan moogt ge hier toch wel den naam zeggen zeker?

Ik moet u FredNova-gewijs jammer genoeg teleurstellen

Posted by Jasperovitsj on Dec-25-2006 18:48:

Trouwens, die eerste echt melodische plaat in Mike's set, kan iemand die ID'en? Het leek enorm hard op een remix van Sasha & Emerson's Scorchio, maar geen remix die ik ken alvast...

Posted by Config on Dec-25-2006 18:50:

quote:
Trouwens, die eerste echt melodische plaat in Mike's set, kan iemand die ID'en? Het leek enorm hard op een remix van Sasha & Emerson's Scorchio, maar geen remix die ik ken alvast...

ja damn, ik zei et ook nog tegen FCB_fanatic , die plaat lijkt enorm goed op Scorchio , en ik heb deze 'remix' eerder al gehoord, maar ik denk eigenlijk eerder dat het geen remix is van scorchio , maar een productie die duidelijk influenced is erdoor. Als ik het ooit te weten kom zal ik het wel posten. Twas alleszins een mega plaat !

Posted by TOR on Dec-25-2006 19:05:

quote:
Originally posted by Config
ja damn, ik zei et ook nog tegen FCB_fanatic , die plaat lijkt enorm goed op Scorchio , en ik heb deze 'remix' eerder al gehoord, maar ik denk eigenlijk eerder dat het geen remix is van scorchio , maar een productie die duidelijk influenced is erdoor. Als ik het ooit te weten kom zal ik het wel posten. Twas alleszins een mega plaat !

Toevallig niet Sublunar - Sanctuary (Antidote Tech Mix)?
Lolo heeft indertijd nog kritiek te verwerken gekregen vanwege de gelijkenis met Scorchio.

@ J: Wie A zegt, moet B zeggen of zegt beter geen A.

Posted by domineesje on Dec-25-2006 19:16:

quote:
Originally posted by TOR

@ J: Wie A zegt, moet B zeggen of zegt beter geen A.

Zei jasper dat ook niet ooit tegen me

Posted by FredNova on Dec-25-2006 19:17:

FredNova-gewijs...

Ik was er spijtig genoeg niet... maar de plaat die op Scorchio lijkt is inderdaad een Airwave productie (dacht inderdaad samen met Marnik, dus Antidote)

Posted by Jasperovitsj on Dec-25-2006 19:17:

quote:
Originally posted by TOR
Toevallig niet Sublunar - Sanctuary (Antidote Tech Mix)?
Lolo heeft indertijd nog kritiek te verwerken gekregen vanwege de gelijkenis met Scorchio.

Net een sample beluisterd, en ik denk inderdaad dat het die is

Posted by Config on Dec-25-2006 19:56:

was het btw niet de ozgur can remix van eighties?

Posted by Jasperovitsj on Dec-25-2006 20:14:

quote:
Net een sample beluisterd, en ik denk inderdaad dat het die is

Nope, die is het dus niet

Het is Sebrof Divad - Excursions, gereleased op Whoop.

Posted by Config on Dec-25-2006 20:21:

Ah David Forbes

die komt terug met deftig materiaal uit tegenwoordig, Goodbye vond ik ook al vet

Posted by Real on Dec-25-2006 20:28:

quote:
Het is Sebrof Divad - Excursions, gereleased op Whoop.

Klinkt behoorlijk lekker.

Posted by Jasperovitsj on Dec-25-2006 20:31:

quote:
Originally posted by Config
Ah David Forbes

ROFL

Posted by FenixStyle on Dec-25-2006 20:42:

Jawadde, nog nooit zo'n heftige kerstnacht meegemaakt als vannacht.. Zoals gezegd rond kwart voor twaalf gearriveerd samen met FCB_fanatic en Config. Dj van dienst was Jericho die na een kwartierke al direct Holden & Thompson ('93 Returning Mix) draaide.. Meteen al een voorteken dat het nog een zalige nacht zou worden.. Even later smeet Mike ons een gratis Club Elite-shirt toe, toen kon de avond dus al helemaal niet meer stuk Perry zette vervolgens ook een degelijk setje neer. Het eerste deel was nog redelijk rustig en minder geschikt om echt los te gaan, maar naar het einde toe begon de dansvloer meer en meer gevuld te geraken en kwam de sfeer er ook in. Daarna was het tijd voor D. Ramirez, de dj waar ik toch het meest naar uitkeek. Itt de rest van de Beta's, kon hij me echt wel bekoren.. Zijn stijl ligt me echt wel, en hij heeft een deel ferm plaatjes gedraaid (Trentemoller mix van Moby, La Discotek and off course z'n megahit Yeah Yeah ). Daarna was het dan tijd voor de gastheer van de avond. Mike zijn set kon me deze keer minder bekoren dan zijn vorige gigs die ik zag. Na een uurke was het dan tijd voor de vervanger van Albert Vorne, nl Andrew Bennett.. En wat een vervanger, hij was ongetwijfeld d� man van de avond.. Hij wist echt wel de ideale plaatjes te draaien: Eighties, Bass Society (zo hoorden we hem toch nog nadat Perry hem niet draaide) en dan ook nog eens voor de tweede keer die avond Holden & Thompson (en dan zeggen dat ik die plaat voor gisteren nog nooit live had gehoord..)

Rond half acht dan stilaan terug richting Limburg vertrokken.. Heb thuis nog anderhalf uurke op de zetel kunnen liggen om vervolgens al weer met m'n benen onder de feesttafel te moeten schuiven. Maar goed dat ik volgende week met nieuwjaar niet smiddags al aan tafel moet, want vandaag is gebleken dat dat geen pretje is na zo'n nachtje stappen..

Posted by domineesje on Dec-25-2006 21:42:

quote:
ROFL

'k zien niet in wrm rofl

Posted by FCB_Fanatic on Dec-25-2006 23:05:

quote:

Ik vond Mike echt wel h��l sterk spelen eigenlijk. Hij nam gepast over van D Ramirez met een paar geflipte electro-techno platen vol met zalige stutters en crazy effecten die toch een pak beter en dieper waren dan de overwegend cheesy electro house van D Ramirez. Dan bouwde hij op met stevigere platen zoals Mistress Barbara - K-10 (klinkt live monsterlijk vet ) en langzaam kwam hij uit bij stevige progressive trance met veel drive en bij momenten heerlijke melodie�n zonder cheesy te worden. Ook nagenoeg allemaal onbekend werk, wat toch ook in zijn voordeel pleit. En damn, Frankfurt klinkt live ook h��rlijk!! Jammer dat Mike dan ook al stopte na een uur, want ik had echt nog zin in meer. Op een uur tijd zo mooi opbouwen en stuk voor stuk sterke platen spelen... echt een sterke set van Mike hoor! Beter dan die van de vorige Perfect Blend party voor mij Ik had nog wel Salvation verwacht, maar helaas

kvond mike zeker niet slecht, en hij heeft zeker een aantal enorm goeie platen gedraaid (waaronder die K-10, die vind ik echt keigoed ), alleen vond ik het iets minder dan op 19 Y Illusion.

Maar het was zeker een geslaagd avondje en voor herhaling vatbaar

Posted by Jasperovitsj on Dec-26-2006 16:35:

quote:
Originally posted by domineesje
'k zien niet in wrm rofl

Omdat dat zowat de meest onge�nspireerde manier is om een artiestennaam te verzinnen

Posted by domineesje on Dec-26-2006 16:44:

quote:
Omdat dat zowat de meest onge�nspireerde manier is om een artiestennaam te verzinnen
ah, ik dacht dat je er mee wou zeggen dat het niet waar is

Pages (3): « 1 2 [3]