TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Dj Lex on Mar-31-2002 10:03:

Ja denk trouwens niet dat die prijzen alleen in Salou gelden, maar zo'n beetje in elk gewillig vakantieland en dan vooral de plaatsjes waar veel jongeren komen. Daar zijn de prijzen allemaal vrij hoog en dat moet je gewoon op de koop toenemen. Je moet als je naar zoiets gaat gewoon van 50 euro per dag uitgaan ongeveer.

Posted by Blik on Mar-31-2002 13:31:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik hoorde van iemand dat de prijzen in de buurt van salou allemaal wel hetzelfde zijn..
maar dan is mijn vraag dus, hoe duur is alles daar (drank, discotheken etc).. kan ik tenminste een schatting maken voor wat ik kwijt ben in die 10 dagen

In Salou was een pilsje in een kroeg 250 pesetas, is nu �1,50 als ze hetzelfde omrekenen. in een discotheek is de drank zwaar duur, betaalde je al gauw 800 pesetas (�5) voor een flesje bier, word je ook niet vrolijk van. het beste is idd naar een klein kroegje gaan en daar beetje bier zuipen en sangria enz. (in Salou naar de NightFever bijvoorbeeld, elke avond 2 uur happy-hour, 2 kannen sangria voor de prijs van 1)

maar je moet natuurlijk al in je appartement beginnen, vanaf uur of 5 aan de pils, gekocht in de supermarkt voor 50 cent per blikje

Posted by TranceFool on Mar-31-2002 14:24:

quote:
Originally posted by Blik

In Salou was een pilsje in een kroeg 250 pesetas, is nu �1,50 als ze hetzelfde omrekenen. in een discotheek is de drank zwaar duur, betaalde je al gauw 800 pesetas (�5) voor een flesje bier, word je ook niet vrolijk van. het beste is idd naar een klein kroegje gaan en daar beetje bier zuipen en sangria enz. (in Salou naar de NightFever bijvoorbeeld, elke avond 2 uur happy-hour, 2 kannen sangria voor de prijs van 1)

maar je moet natuurlijk al in je appartement beginnen, vanaf uur of 5 aan de pils, gekocht in de supermarkt voor 50 cent per blikje

Blik is zo te zien ook een echte hollander zoals ik ....zo goedkoop mogelijk drinken zodat je nog zat geld heb voor andere dingen

Posted by Apoptosis on Mar-31-2002 19:55:

Ga tog lekker naar Mallorca! Daar betaal je 3000 ptas entree (was zo'n f40,-) voor een grote discotheek, en kreeg de HELE avond ALLE DRANK GRATIS!!!!! (Ook mixjes!!)

Posted by Blik on Mar-31-2002 20:18:

quote:
Originally posted by TranceFool

Blik is zo te zien ook een echte hollander zoals ik ....zo goedkoop mogelijk drinken zodat je nog zat geld heb voor andere dingen

tuurlijk, waarom in een lege kroeg drinken om 8 uur terwijl je ook in je eigen appartement een echt pilsje kan pakken, met normaal alcoholpercentage etc

is ook beetje een uitdaging, zo goedkoop mogelijk dronken worden

Posted by stampertje on Mar-31-2002 20:47:

Vorig jaar ben ik naar Mimizan geweest Frankrijk, daar leren surfen. Dit jaar dus waar naar Atlantische kust --> vet hoge golven. Weer lekker Surfen. Nu hopelijk meer discotheken...

Trouwens wie weet wanneer de Danceparade is (in Rotterdam) ik ben bang dat ik te laat terug ben nl. 12 aug.

Posted by Uniq on Mar-31-2002 21:45:

Deze zomer wederom naar Ibiza !!! ..... het eiland met de mooiste discotheken de beste platendraaiers en de mooiste vrouwen. 2 weken feesten en beesten.

Posted by Blik on Apr-01-2002 12:15:

quote:
Originally posted by Uniq
Deze zomer wederom naar Ibiza !!! ..... het eiland met de mooiste discotheken de beste platendraaiers en de mooiste vrouwen. 2 weken feesten en beesten.

en meeste homo's

Posted by Miss Proximus on Apr-01-2002 17:39:

quote:

en meeste homo's

Posted by Blik on Apr-01-2002 17:56:

wou je soms ontkennen dat er op Ibiza veel homo's travestieten etc. rondlopen???

Posted by Miss Proximus on Apr-01-2002 18:11:

quote:
wou je soms ontkennen dat er op Ibiza veel homo's travestieten etc. rondlopen???

JA

Posted by Uniq on Apr-01-2002 21:58:

Dat antwoord had ik al verwacht maar vorig jaar viel het gelukkig nogal mee. Ibiza stad gaan de meeste naar toe maar daar zal je mij niet zien. Zit nu in een appartementje ... 50 meter lopen van Bora Bora (dag in dag uit) beachparty ... 150 meter lopen van Space ... endje verderop Pacha. Half uurtje Privilige, Amnesia, en ga zo maar door. Enige nadeel .... dure entree en dure drankjes.

Posted by TranceFool on Apr-02-2002 15:34:

He Uniq...gozer

Ennuh Blik....zo goedkoop mogelijk dronken worden kan nog weles een sport gaan worden

Posted by Dj Lex on Apr-13-2002 08:39:

Voor de mensen die eind juli naar Lloret gaan komt er misschien wel een heel gaaf feestje aan met op de main stage Dj Tiesto, AvB, Johan Gielen, Ferry Corsten en Marco V.
http://www.lloretdancefestival.com

Posted by Blik on Apr-13-2002 11:50:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Voor de mensen die eind juli naar Lloret gaan komt er misschien wel een heel gaaf feestje aan met op de main stage Dj Tiesto, AvB, Johan Gielen, Ferry Corsten en Marco V.

woei ik ga eind juli naar Blanes, ligt vlakbij Lloret

Posted by total woot on Apr-13-2002 12:13:

King the 1 and only

vorig jaar een KONINGS vakantie op KOS (8 dagen lam van de coctails op het strand gelegen en 's avonds aangenaam vertoeven tussen de zweedse blondines)
Dit jaar echter:
1 week wenen (LOVEPARADE)
1 week berlijn (LOVEPARADE)
wat kan een mens zich nog meer wensen??
jawel: een weekje Ibiza behoort tot de aanvullende opties (is nog niet zeker)

LOVEPARADE !!!!!!
(denk dat ik het wel naar m'n zin ga hebben, zolang er geen hondjes aan de grens in de auto gaan snuffelen.....)
grtzzz
woot

Posted by tijs08 on Apr-13-2002 12:19:

Re: the 1 and only

quote:
Originally posted by total woot
vorig jaar een KONINGS vakantie op KOS (8 dagen lam van de coctails op het strand gelegen en 's avonds aangenaam vertoeven tussen de zweedse blondines)
Dit jaar echter:
1 week wenen (LOVEPARADE)
1 week berlijn (LOVEPARADE)
wat kan een mens zich nog meer wensen??
jawel: een weekje Ibiza behoort tot de aanvullende opties (is nog niet zeker)

LOVEPARADE !!!!!!
(denk dat ik het wel naar m'n zin ga hebben, zolang er geen hondjes aan de grens in de auto gaan snuffelen.....)
grtzzz
woot

Als jullie met de BX gaan dan moeten jullie banger zijn voor de agentjes zelf dan voor die honden

nog een plekje over??

Posted by TranceFool on Apr-13-2002 13:34:

quote:
Originally posted by Dj Lex

aargggg zit er net een week eerder ....nah Had al wel gezien dat Gielen 10 juli in Bumpers draaide, altijd leuk

Posted by SnuggLe on Apr-13-2002 13:43:

Ksnap niet waarom iedereen het nou zo vet vind om Tiesto / Armin of welke andere NL-dj te zien in Salou ofzo. Ten eerste heb je die meestal al tig keer gezien, en ten tweede kan je ze ook in Nederland zien. Maarja, smaken verschillen

Ik ga een paar dagen love-parade pakken, en waarschijnlijk met een tentje en een paar vrienden een weekje ofzo in Frankrijk zitten.
Heeeeeeeel misschien naar Hongarije, want de ouders van een vriend van me hebben daar een villa.

Weet alles nog neit zeker, ik moet geld overhouden voor rond eind oktober, want dan ga ik een maand door China trekken.

Greetz,
SnuggLe

Posted by total woot on Apr-13-2002 14:29:

Confused nou

Helaas net vernomen dat het eerste weekje wenen niet doorgaat, daarentegen is wel net besloten dat het weekje spanje (incl. ibiza) wel doorgaat, de bx is vanochtend naar de sloop gebracht (het zou minimaal 3000 euro gaan kosten om dat wrak weer rijveilig te maken) als het goed is hebben we tegen de zomervakantie wel weer wat geregeld. of er plek is? denk het wel wil three 'o three ook mee? dan kunnen we ons gezamelijk de zomer doorslikken...

Posted by Blik on Apr-13-2002 15:41:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ksnap niet waarom iedereen het nou zo vet vind om Tiesto / Armin of welke andere NL-dj te zien in Salou ofzo. Ten eerste heb je die meestal al tig keer gezien, en ten tweede kan je ze ook in Nederland zien. Maarja, smaken verschillen

Ik heb de meeste dj's nog niet meerdere malen gezien, dus ik grijp elke kans aan om Tiesto, armin, marco v, Ferry en gielen op 1 feest te zien, als je toch in de buurt bent, waarom zou je dan naar de discotheek gaan om de plaatselijke Spaanse DJ te zien terwijl je deze grootmeesters kunt zien

Posted by TranceFool on Apr-13-2002 16:00:

quote:

Ik heb de meeste dj's nog niet meerdere malen gezien, dus ik grijp elke kans aan om Tiesto, armin, marco v, Ferry en gielen op 1 feest te zien, als je toch in de buurt bent, waarom zou je dan naar de discotheek gaan om de plaatselijke Spaanse DJ te zien terwijl je deze grootmeesters kunt zien

idd

Vorig jaar was Tiesto in Bumpers dat was echt zo vet....kleine discotheek en echt geweldig sfeertje

Posted by total woot on Apr-13-2002 16:19:

Exclamation ??

Kan leuk zijn, maar als je dan toch 2000 kilometer verderop zit is het dan niet leuk om eens te kijken hoe ze daar een feestje bouwen?
(ik denk niet dat je vaak de kans krijgt die spanjaarden aan het werk te zien, en tiesto kun de rest van het jaar toch nog heen, toch?)
Experience the unknown.....

grrrrrtz

Posted by Blik on Apr-13-2002 16:51:

poehee, ff thread gemerged en allemaal posts moeten deleten

Als je wilt weten hoe Spanjaarden een feestje bouwen moet je zoiezo niet op vakantie gaan naar een plaats zoals Lloret, blanes of Salou, kun je beter ergens anders naartoe gaan

Posted by TranceFool on Apr-13-2002 16:54:

quote:
poehee, ff thread gemerged en allemaal posts moeten deleten

Als je wilt weten hoe Spanjaarden een feestje bouwen moet je zoiezo niet op vakantie gaan naar een plaats zoals Lloret, blanes of Salou, kun je beter ergens anders naartoe gaan

nee idd, daar kan je gewoon nederlands praten...vink wel makkelijk

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »