TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Ja denk trouwens niet dat die prijzen alleen in Salou gelden, maar zo'n beetje in elk gewillig vakantieland en dan vooral de plaatsjes waar veel jongeren komen. Daar zijn de prijzen allemaal vrij hoog en dat moet je gewoon op de koop toenemen. Je moet als je naar zoiets gaat gewoon van 50 euro per dag uitgaan ongeveer.
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik hoorde van iemand dat de prijzen in de buurt van salou allemaal wel hetzelfde zijn.. maar dan is mijn vraag dus, hoe duur is alles daar (drank, discotheken etc).. kan ik tenminste een schatting maken voor wat ik kwijt ben in die 10 dagen |
| quote: |
| Originally posted by Blik In Salou was een pilsje in een kroeg 250 pesetas, is nu �1,50 als ze hetzelfde omrekenen. in een discotheek is de drank zwaar duur, betaalde je al gauw 800 pesetas (�5) voor een flesje bier, word je ook niet vrolijk van. het beste is idd naar een klein kroegje gaan en daar beetje bier zuipen en sangria enz. (in Salou naar de NightFever bijvoorbeeld, elke avond 2 uur happy-hour, 2 kannen sangria voor de prijs van 1) maar je moet natuurlijk al in je appartement beginnen, vanaf uur of 5 aan de pils, gekocht in de supermarkt voor 50 cent per blikje |
....zo goedkoop mogelijk drinken zodat je nog zat geld heb voor andere dingen
Ga tog lekker naar Mallorca! Daar betaal je 3000 ptas entree (was zo'n f40,-) voor een grote discotheek, en kreeg de HELE avond ALLE DRANK GRATIS!!!!! (Ook mixjes!!)
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Blik is zo te zien ook een echte hollander zoals ik ....zo goedkoop mogelijk drinken zodat je nog zat geld heb voor andere dingen |

Vorig jaar ben ik naar Mimizan geweest Frankrijk, daar leren surfen. Dit jaar dus waar naar Atlantische kust --> vet hoge golven. Weer lekker Surfen. Nu hopelijk meer discotheken...
Trouwens wie weet wanneer de Danceparade is (in Rotterdam) ik ben bang dat ik te laat terug ben nl. 12 aug.
Deze zomer wederom naar Ibiza !!! ..... het eiland met de mooiste discotheken de beste platendraaiers en de mooiste vrouwen. 2 weken feesten en beesten.
| quote: |
| Originally posted by Uniq Deze zomer wederom naar Ibiza !!! ..... het eiland met de mooiste discotheken de beste platendraaiers en de mooiste vrouwen. 2 weken feesten en beesten. |
| quote: |
| Originally posted by Blik en meeste homo's |
wou je soms ontkennen dat er op Ibiza veel homo's travestieten etc. rondlopen???

| quote: |
| Originally posted by Blik wou je soms ontkennen dat er op Ibiza veel homo's travestieten etc. rondlopen??? |
Dat antwoord had ik al verwacht maar vorig jaar viel het gelukkig nogal mee. Ibiza stad gaan de meeste naar toe maar daar zal je mij niet zien. Zit nu in een appartementje ... 50 meter lopen van Bora Bora (dag in dag uit) beachparty ... 150 meter lopen van Space ... endje verderop Pacha. Half uurtje Privilige, Amnesia, en ga zo maar door. Enige nadeel .... dure entree en dure drankjes.
He Uniq...gozer 
Ennuh Blik....zo goedkoop mogelijk dronken worden kan nog weles een sport gaan worden
Voor de mensen die eind juli naar Lloret gaan komt er misschien wel een heel gaaf feestje aan met op de main stage Dj Tiesto, AvB, Johan Gielen, Ferry Corsten en Marco V.
http://www.lloretdancefestival.com



| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Voor de mensen die eind juli naar Lloret gaan komt er misschien wel een heel gaaf feestje aan met op de main stage Dj Tiesto, AvB, Johan Gielen, Ferry Corsten en Marco V. http://www.lloretdancefestival.com ![]() ![]() |
the 1 and only
vorig jaar een KONINGS vakantie op KOS (8 dagen lam van de coctails op het strand gelegen en 's avonds aangenaam vertoeven tussen de zweedse blondines)
Dit jaar echter:
1 week wenen (LOVEPARADE)
1 week berlijn (LOVEPARADE)
wat kan een mens zich nog meer wensen??
jawel: een weekje Ibiza behoort tot de aanvullende opties (is nog niet zeker)
LOVEPARADE !!!!!!
(denk dat ik het wel naar m'n zin ga hebben, zolang er geen hondjes aan de grens in de auto gaan snuffelen.....)
grtzzz
woot
Re: the 1 and only
| quote: |
| Originally posted by total woot vorig jaar een KONINGS vakantie op KOS (8 dagen lam van de coctails op het strand gelegen en 's avonds aangenaam vertoeven tussen de zweedse blondines) Dit jaar echter: 1 week wenen (LOVEPARADE) 1 week berlijn (LOVEPARADE) wat kan een mens zich nog meer wensen?? jawel: een weekje Ibiza behoort tot de aanvullende opties (is nog niet zeker) LOVEPARADE !!!!!! (denk dat ik het wel naar m'n zin ga hebben, zolang er geen hondjes aan de grens in de auto gaan snuffelen.....) grtzzz woot |

| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Voor de mensen die eind juli naar Lloret gaan komt er misschien wel een heel gaaf feestje aan met op de main stage Dj Tiesto, AvB, Johan Gielen, Ferry Corsten en Marco V. http://www.lloretdancefestival.com ![]() ![]() |
....nah
Had al wel gezien dat Gielen 10 juli in Bumpers draaide, altijd leuk
Ksnap niet waarom iedereen het nou zo vet vind om Tiesto / Armin of welke andere NL-dj te zien in Salou ofzo. Ten eerste heb je die meestal al tig keer gezien, en ten tweede kan je ze ook in Nederland zien. Maarja, smaken verschillen 
Ik ga een paar dagen love-parade pakken, en waarschijnlijk met een tentje en een paar vrienden een weekje ofzo in Frankrijk zitten.
Heeeeeeeel misschien naar Hongarije, want de ouders van een vriend van me hebben daar een villa.
Weet alles nog neit zeker, ik moet geld overhouden voor rond eind oktober, want dan ga ik een maand door China trekken.
Greetz,
SnuggLe
nou
Helaas net vernomen dat het eerste weekje wenen niet doorgaat, daarentegen is wel net besloten dat het weekje spanje (incl. ibiza) wel doorgaat, de bx is vanochtend naar de sloop gebracht (het zou minimaal 3000 euro gaan kosten om dat wrak weer rijveilig te maken) als het goed is hebben we tegen de zomervakantie wel weer wat geregeld. of er plek is? denk het wel wil three 'o three ook mee? dan kunnen we ons gezamelijk de zomer doorslikken...
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ksnap niet waarom iedereen het nou zo vet vind om Tiesto / Armin of welke andere NL-dj te zien in Salou ofzo. Ten eerste heb je die meestal al tig keer gezien, en ten tweede kan je ze ook in Nederland zien. Maarja, smaken verschillen ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Blik Ik heb de meeste dj's nog niet meerdere malen gezien, dus ik grijp elke kans aan om Tiesto, armin, marco v, Ferry en gielen op 1 feest te zien, als je toch in de buurt bent, waarom zou je dan naar de discotheek gaan om de plaatselijke Spaanse DJ te zien terwijl je deze grootmeesters kunt zien |

??
Kan leuk zijn, maar als je dan toch 2000 kilometer verderop zit is het dan niet leuk om eens te kijken hoe ze daar een feestje bouwen?
(ik denk niet dat je vaak de kans krijgt die spanjaarden aan het werk te zien, en tiesto kun de rest van het jaar toch nog heen, toch?)
Experience the unknown.....
grrrrrtz
poehee, ff thread gemerged en allemaal posts moeten deleten 
Als je wilt weten hoe Spanjaarden een feestje bouwen moet je zoiezo niet op vakantie gaan naar een plaats zoals Lloret, blanes of Salou, kun je beter ergens anders naartoe gaan
| quote: |
| Originally posted by Blik poehee, ff thread gemerged en allemaal posts moeten deleten ![]() Als je wilt weten hoe Spanjaarden een feestje bouwen moet je zoiezo niet op vakantie gaan naar een plaats zoals Lloret, blanes of Salou, kun je beter ergens anders naartoe gaan |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.