TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- -===moreno===-
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
hmm snoepkraampje .......zal eens wat beter opletten 
Zwolle is een beetje jammer inderdaad... Ik "studeer" er ook.
Naar mijn weten niet een echte discotheek nadat de Xray dicht is gegaan, allemaal van die bar-dancings..
Wherever you go, dont't go Zwolle
Club in Zwolle
Kom ik net tegen tijdens het surfen http://www.the-q.nl/
op: http://www.planet.nl/planet/0,1114,79_1442_,00.html
Nw club in Zwolle
groet Marck Moreno
Re: Club in Zwolle
| quote: |
| Originally posted by DJ Moreno Kom ik net tegen tijdens het surfen http://www.the-q.nl/ op: http://www.planet.nl/planet/0,1114,79_1442_,00.html Nw club in Zwolle groet Marck Moreno |
Ik hoop dat het wat word.. kan ik eens ergens anders heen op me vrijdag..
Zoals deze vrijdagmiddag meteen uit school.. naar de timelles
Flink tanken.. Man man.. Overal sjans.. Ja wat wil je he.. Na wat biertjes durf ik ook weer wat meer.... e Voila..
(als ze niet jonger zijn dan 12) Daarna ff asociaal eten bij de Mc donnalds.. FF relaxen in de stad.. Daarna de nieuwe Q in
En daarna weer zwartrijden met de trein
vals adres opgeven..en dan ben je weer thuis... Wat een avonden worden dat!
Rob zat jij op het SVC??hoe lang is dat geleden dan ??ik zit er nu namelijk ook nog steeds op 98 klas 
Oooh ja er lopen hier inderdaad super veel mooie chicks rond...Maar ja moeilijk om contact te leggen aangezien je weinig op school bent 
Ja m5 die zit lekker naast mij op school en daar lopen ook wel wat mooie dingen rond hoor soms als ik daar college heb kijk ik mijn ogen uit
Re: Re: Club in Zwolle
| Originally posted by Henkie_henk Yes had ik al gehoord ja Ik hoop dat het wat word.. kan ik eens ergens anders heen op me vrijdag.. Zoals deze vrijdagmiddag meteen uit school.. naar de timelles Flink tanken.. Man man.. Overal sjans.. Ja wat wil je he.. Na wat biertjes durf ik ook weer wat meer.... e Voila..Nieuwe planning word dus: vrijdag timeless in.. met meisjes praten.. Maybe eente versieren (als ze niet jonger zijn dan 12) Daarna ff asociaal eten bij de Mc donnalds.. FF relaxen in de stad.. Daarna de nieuwe Q in En daarna weer zwartrijden met de trein vals adres opgeven..en dan ben je weer thuis... Wat een avonden worden dat!En Moreno nog bedankt voor de site.. volgens mij wordt die Q nog echt wat ook |
Tering, iedereen is hier al aan het studeren en ik zit pas in VWO 5, zijn er hier ook nog jongere mensen????
ik vrees voor je van niet 
| Originally posted by Akira Rob zat jij op het SVC??hoe lang is dat geleden dan ??ik zit er nu namelijk ook nog steeds op 98 klas ![]() |
Nah, hier in Enschede is ook niet veel te beleven....
Oke, ze hebben nu hier Miracle Planet, das weer iets nieuws (check www.miracleplanet.nl). Daar draaiden laatst wel gave dj's (Astrid, Marco V enz.) maar toch is de sfeer hier nog niet goed. Allemaal boeren die niets van de muziek snappen... Gaan ze allemaal 'heeeeehoooooo' roepen enzo, das toch helemaal niets?
Greetz,
SnuggLe
Dat is inderdaad ZWAAR irritant ......
Aha ik zit nu in 98_1...mischien ken ik je wel van gezicht ik weet het niet precies meer maar vaag in mijn achterhoofd komt de plaatst made me erg bekend voor 
Zometeen lekker naar de FUN toen en enorm stampen hoop ik
hopen dat het 075 feestje een gezellige boel wordt.
TOM HARDING!!!
Eerste pinksterdag jongens (zondag 3 juni):
Tom Harding....
gaat het dak er weer af in Starlight
GAAAAAAFFFFFF !!
volgens mij wordt het a.s zaterdag ook wel knalle hoor !!
Vortexx....
never heard of him. Maar ik denk wel dat ik ff ga kijken zaterdag. Hij zal wel goed zijn...anders boeken ze hem niet.
En anders hebben we altijd nog Bird in LeClub

hmm die bird daar ben ik niet zo weg van .......geef mij maar Moreno!! 
| Originally posted by M5 hmm die bird daar ben ik niet zo weg van .......geef mij maar Moreno!! |
jeetje mina dat duur nog wel een hele tijd voordat TOM daar weer es gaat draaien 
Maar komt er nog wat speciaals op konningedag??Vorige jaar was tiesto er en dat was enorm blazen 
Koninginnenacht is er Volemdamse avond.Maar of de boel de 30e ook open is weetikniet...
Moeten we maar weer ff wachten tot DJ Moreno meer nieuws hierover heeft.
Jon the Dentist is trouwens gecancelled he...Spider Willem komt nu de boel op z'n kop zetten.
Aaah best kut ik had wel ff john the dentist willen horuh..
K had gehoord dat ie errug leuk draaide
ach ja..
Spider willem zal ook wel lachen zijn
Aha Spider willem heb ik wel vaak gezien en ik vind hem zeker wel relaxt draaien...In de fun was het altijd goed blazen maar ja elke keer toen ik hem daar zag opende hij daar bijna altijd met bekende nummers dus dat heb je het publiek snel mee 
""Vanavond op het podium DJ Vortex al eerder in Starlight tijdens de DaDa Dance en natuurlijk ook bekend van Dancevalley en andere grote feesten waar hij indruk maakte met zijn "progressieve" hardhouse stijl.""
ik ben ZEER benieuwd !!
Ik ben er dit keer weer niet bij...Ik ga naar de opera met tiesto dus dat lijkt wel ook wel weer es lachen al een tijd geleden dat ik hem aan het werk heb gezien.
Laatste keer was op High energy en dat was behoorlijk stampen 
he jammer !!
Opera ? waar is dat?
Opera dat is in arnhem ben er zelf ook nog nooit geweest...Maar het schijnt daar wel leuk te zijn...Tom harding draait daar best wel vaak.
hier heb je het adres
www.disconet.nl/opera