TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכוניות !!!!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
מישהו שמע על זה שרוצים להביא עכשיו לחוק שיהיה אפשר להתחיל ללמוד מגיל 17 וחצי במקום 16 וחצי

| quote: |
| Originally posted by yahel222 טוב היום הייתי בתערוכת מכוניות בגני התערוכה אתם לא יודעים איזה שיאאאא טוב קודם כל - יונדאי קופה חדשה שינו אותה לגמרי !! ולדעתי הישנה היתה יותר טובה עכשיו אתם רוצים אוטו ספורט שיהיה לההההיט - סיאט לאון קופה אר (R) אנשים אין על זה...עוד לא התחילו למכור בארץ אבל זה יתפוס חזק לא זוכר בדיוק מה הנתונים של המנוע אני יבדוק ויכתוב...אבל מבפנים איזה נדיר !!!! דוושות מברזל, גיר מתכת של מירוצים משהו מדהים וגם נוח..... ועוד היה מאזדה 6 שהיא המחליפה של ה626 וזה פשוט ענק ממש ספורטיבי זה יתפוס חזק חזק אלפא רומיאו 156 GTA - אומרים שהיא עומדת ראש בראש עם אימפרזה טורבו BMW Z8 !!!!!!!!!! אדירררררררררררררר אין כאלה דברים משתינה על הזד 3 הצטלמתי עם הונדה S2000 בתוך מאזדה MX5 החדשה ממש אוטו חמוד פ'זו פלין - מכונית קונספט....משהו נדיר אם יהיו כאלה אנשים יגמרו ברחוב אני יביא לכם תמונה שלה בקרוב A4 קבריולט - לא יביאו את זה לארץ הביאו רק לתצוגה וחבל ממש אוטו יפה טוב בקיצור היו שם עוד מליון דברים ג'יפים ואופנועים וסירות וים ים דברים פצצות מומלץ ללכת !!!! כניסה 70 שקל יאאאא אני נכנסתי חינם !! מאמין שאני ישלם 70 שקל |
| quote: |
| Originally posted by DJ F0cus בינתיים חודש, ביולי יש משפט ואז יהיה שמח.... נסעתי 140, איך קיבינימט אפשר להוכיח את זה?!?? |
אני הייתי בתערוכה
היה בסדר
לא להגזים שהיה חרא
היה שם משהו נחמד ביותר
אופנוע מרוצים דגם GP
של APRILIA
125 סמ"ק
2 פעימות
65 קילו - יבש!
52 כ"ס
זה מדהים לאופנוע 125 סמ"ק
245 מהירות סופית !!!!!!!
והמחיר אפשר לקנות 7 R1
חחחח
650,000 שקל!!!!

ועכשיו קצת מכוניות
הBMW Z8
באמת מכונית מדהימה !!!!
והנה הBET MOBILE
של פג'ו נראה לי מישהו רשם אליה בהודעה קודמת אז הנה תמונה
אההה ומישהו אמר שיש לאימפרזה STI
320 כוח סוס?
טעות אחי לאימפרזה STI
שלפי דעתי זה אוטו שלא רואה בעיניים
5.2 שניות 0-100
ולכל הפלצנים
זה לוקח פול מכוניות
כולל
פורשה בוקסטר
שעושה 6.2
ואני מדבר על הגרסה היקרה
ולוקח עוד הרבה הרבה מכוניות
!!!!!!
ויש לה רק 260 כוח סוס!!!1
ועוד מכונית שצריך לציין זאת ה
HONDA S2000
שעושה 0-100 6.2 שניות
ומה שהכי מיוחד בה שהיא מגיעה ל9000 סל"ד
!!!!!
מדהים
ויש לי 240 כוח סוס ממנוע 2000 בלי מגדש ובלי חרטות
מדהים
איזה יופי 
מלאאאאאאא תמונות מהתערוכה
http://www.hwzone.co.il/articles.ph...=automotor2.php
אגב זה אתר מחשבים במקור

איזה מכוניות אדירות!!!!!!!!!
אשכרה סוף הדרך!!!!
ודותן.. רק שתדע לך שזד 3 הוא אוטו די חרא ואין לו ממש ביצועים... רק פוזה
זד 8 באמת אדירה!!!
הפג'ו בט מוביל יפה כל כך... אמן עליי!!!
ופורש בוקסטר לא אותו משהו... יש ברעננה אחת כזאת כסופה... היא יפה אבל לא הכי מבחינת ביצועים
יש פה ברעננה גם פורש קררה
1. הפז'ו זה נקרא 607 פלין ולא בט מוביל !!! חחח
2. האימפרזה STI - תקשיב
ביפן איפה שמייצרים יש חוק שאומר שאסור שלאוטו יהיה יותר ממספר מסוים של כ"ס אז עושים לה הגבלות של מהירות וכ"ס וכו'
מביאים את זה לארץ...לוקחים את זה למישהו שמבין והוא עושה שינוי קטן בתוכנה וזה נהיה 320
למי שלא יודע היום בכל אוטו יש מחשב ממש מחשב עם תוכנות והכל...וע"י שינוי קל זה מקבל עוד 60 כ"ס
ויש מכוניות שאפשר גם להוסיף צ'יפים למשל כמו לאיביזה טורבו אתה מוסיף צ'יפ למחשב ומקבל עוד 30 כ"ס......היום הכל זה מחשב
3. Z3 יש לה יותר כוח משאתה חושב היא עושה 0-100 ב7 שניות
אני מתכוון לרודסטר מנוע 3000......שזה מאד מכובד אין הרבה מכוניות שמתקרבות לזה
וה זד 8 בכלל לא תגיע לארץ רק אם מישהו יביא בייבוא אישי
ואחי האופנוע 125 זה בכלל של דרבי לא אפריליה
וS2000
אחי 9000 סל"ד ששמעתי על זה פעם ראשונה לא האמנתי איזה כיף לנהוג בזה
זה כמו אופנועעע אשכרה לא האמנתי !!!!! זה מנוע של אופנוע !!!!! זתומרת עובד כמו מנוע של אופנוע על סל"ד גבוה....
תאר לך מזה CBR900 שעובד על 12-13 אלף סל"ד איזה שיא זההה
ואימפרזה זה לא ג'י טי טורבו - זה
WRX - world rally x????
וגםפ אני צילמתי מלא אבל הרוב בוידאו וכמה תמונות דיגיטליות אבל עוד לא הספקתי לעלות אותם למחשב.....
כן אין כמו ה S2000
עזוב ביצועים אני מדבר על כיף
ואל תשכח את המזדה
RX-8
אני חושב נכון?
שמייצרת בן
240-250 כוח סוס
ומגיעה ל 10,000
סל"ד
ויש לה מנוע שונה לגמרה בלי בוכנות בכלל
!!!
משהו מדהים
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
| quote: |
| Originally posted by yahel222 1. הפז'ו זה נקרא 607 פלין ולא בט מוביל !!! חחח |

| quote: |
| Originally posted by yahel222 ואימפרזה זה לא ג'י טי טורבו - זה WRX - world rally x???? |
מה אתם חושבים לכם שכל המכוניות האלה עושות עלי רושם???
אמא שלי עובדת ב-
BMW
בישראל והיא כל הזמן מגיעה אם איזה אוטו יותר שווה
למשל לפני שבוע היא באה עם ה-
BMW 745i
שהמחיר של האוטו הזה למי שלא יודע רק מתחיל מ- 605,000 שקל!!!
ואחרי זה היא באה עם הג'יפ של
BMW
ולפני איזה חודש היא באה עם המיני קופר החדשה
ועוד כמה בדרך
| quote: |
| Originally posted by NeMeSiS1234 מה אתם חושבים לכם שכל המכוניות האלה עושות עלי רושם??? אמא שלי עובדת ב- BMW בישראל והיא כל הזמן מגיעה אם איזה אוטו יותר שווה למשל לפני שבוע היא באה עם ה- BMW 745i שהמחיר של האוטו הזה למי שלא יודע רק מתחיל מ- 605,000 שקל!!! ואחרי זה היא באה עם הג'יפ של BMW ולפני איזה חודש היא באה עם המיני קופר החדשה ועוד כמה בדרך |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 745i |
הבאטמוביל הזה של פז'ו... אלוהים.... איזה אוטו!
מבחינת העיצוב הוא שם את
Z8
בכיס הקטן...
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter זה המכונית שראיתי בפולין... תאמינו או לא וואחד סירה... איזה 5 מטר אורך |
לנו יש
yukon GT
אוכל את כל המכוניות שלכם
| quote: |
| Originally posted by idanhakia כן ראיתי אותו כבר איזה 6 פעמים בארץ נוסע !1 |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא יודע אם היית בפולין אחי אבל כל המכונית שם קומפקטיות מסריחות כאלה אם יש כזאת מכונית בפולין אז חבל על הזמן הגעתי למצב שכשראיתי מכונית שנראית טוב שזה לא קרה הרבה הצטלמתי דרך אגב... נשרפו לי שני פילמים מפולין... נשאר רק אחד איזה באסה |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 באסה..... טוב עזבו שטויות....עכשיו אופנועים....הרבה יותר מעניין ילא אני מת עוד חודש להיות בן 18 להוציא רשיון ל500 סמ"ק השאיפה שלי בעתיד הקרוב זה DRZ400S הבעיה היא שאני צריך מדרגה כדי להעלות על האופנוע הזה חחחח אז אני יסתפק ב YAMAHA XT350 |
| quote: |
| Originally posted by idanhakia אני יסתפק בR6 ואם יש R1 אז יותר טוב חחחח אבל האמת שבנתיים אני מסתפק ב SPEED FIGHT 2 חחחחחחח |
אני באורט טכניקום
יש לי SPEED FIGHT 2 כחול
עם שני מנורות כחולות כאלה מקדימה כמו שיש במכסי מנוע של המכוניות
זה יצא מגניב שיא
אהה מתחת ל500
אז אני הולך על הBANDIT 400
יש לו רעש הכי יפה
למרות שהGPZ יותר טוב
אבל אוהב בעיקר כביש
טוב אין על
F50
ולא יהיה על
F60
כולם בזובי 
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN טוב אין על F50 ולא יהיה על F60 כולם בזובי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.