TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכוניות !!!!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by Q-PiXeL on Apr-03-2002 11:03:

מישהו שמע על זה שרוצים להביא עכשיו לחוק שיהיה אפשר להתחיל ללמוד מגיל 17 וחצי במקום 16 וחצי


Posted by m0sh on Apr-03-2002 11:33:

quote:
Originally posted by yahel222
טוב היום הייתי בתערוכת מכוניות בגני התערוכה
אתם לא יודעים איזה שיאאאא
טוב קודם כל - יונדאי קופה חדשה שינו אותה לגמרי !! ולדעתי הישנה היתה יותר טובה
עכשיו אתם רוצים אוטו ספורט שיהיה לההההיט - סיאט לאון קופה אר (R)
אנשים אין על זה...עוד לא התחילו למכור בארץ אבל זה יתפוס חזק
לא זוכר בדיוק מה הנתונים של המנוע אני יבדוק ויכתוב...אבל מבפנים איזה נדיר !!!! דוושות מברזל, גיר מתכת של מירוצים משהו מדהים
וגם נוח.....
ועוד היה מאזדה 6 שהיא המחליפה של ה626
וזה פשוט ענק ממש ספורטיבי זה יתפוס חזק חזק
אלפא רומיאו 156 GTA - אומרים שהיא עומדת ראש בראש עם אימפרזה טורבו
BMW Z8 !!!!!!!!!! אדירררררררררררררר אין כאלה דברים
משתינה על הזד 3
הצטלמתי עם הונדה S2000
בתוך מאזדה MX5 החדשה ממש אוטו חמוד
פ'זו פלין - מכונית קונספט....משהו נדיר אם יהיו כאלה אנשים יגמרו ברחוב אני יביא לכם תמונה שלה בקרוב
A4 קבריולט - לא יביאו את זה לארץ הביאו רק לתצוגה וחבל ממש אוטו יפה

טוב בקיצור היו שם עוד מליון דברים ג'יפים ואופנועים וסירות וים ים דברים פצצות מומלץ ללכת !!!! כניסה 70 שקל
יאאאא אני נכנסתי חינם !! מאמין שאני ישלם 70 שקל


פפפפשששש הייתי צריך ללכת ולא הלכתי בגלל כל הפיגועים
70 שקל! איזה גנבים ! אני חושב היה לי כרטיס חינם...
שמעתי שזה היה אדיר שם ,שנה שעברה אני חושב שהייתי ולא היה משהו או שזה היה לפני שנתיים פשוט הזמן רץ כל כך מהר...
בקיצור אני רוצה לראות מכונוית שתעמוד ראש בראש עפ האימפרזה ג'י טי טורבו! זה אוטו החלומות שלי!


Posted by idanhakia on Apr-03-2002 11:49:

quote:
Originally posted by DJ F0cus



בינתיים חודש, ביולי יש משפט ואז יהיה שמח....

נסעתי 140, איך קיבינימט אפשר להוכיח את זה?!??


יש חוק שאי אפשר למדוד לך את המהירות על פי המד מהירות של רכב המשטרה יענו אם הוא נוסע לידך ורואה כמה אתה אז הוא לא יכול לעצור אותך...

חוץ מזה אם הוא בדק אותך עם אקדח אז הוא חייב להראות לך בדיקות קיול שעשה לפני זה
!


Posted by idanhakia on Apr-03-2002 12:05:

אני הייתי בתערוכה
היה בסדר
לא להגזים שהיה חרא

היה שם משהו נחמד ביותר
אופנוע מרוצים דגם GP
של APRILIA
125 סמ"ק
2 פעימות
65 קילו - יבש!
52 כ"ס
זה מדהים לאופנוע 125 סמ"ק

245 מהירות סופית !!!!!!!

והמחיר אפשר לקנות 7 R1
חחחח
650,000 שקל!!!!



Posted by idanhakia on Apr-03-2002 12:15:

ועכשיו קצת מכוניות

הBMW Z8
באמת מכונית מדהימה !!!!





והנה הBET MOBILE
של פג'ו נראה לי מישהו רשם אליה בהודעה קודמת אז הנה תמונה



אההה ומישהו אמר שיש לאימפרזה STI
320 כוח סוס?

טעות אחי לאימפרזה STI
שלפי דעתי זה אוטו שלא רואה בעיניים
5.2 שניות 0-100
ולכל הפלצנים
זה לוקח פול מכוניות
כולל
פורשה בוקסטר
שעושה 6.2
ואני מדבר על הגרסה היקרה
ולוקח עוד הרבה הרבה מכוניות
!!!!!!

ויש לה רק 260 כוח סוס!!!1

ועוד מכונית שצריך לציין זאת ה
HONDA S2000

שעושה 0-100 6.2 שניות
ומה שהכי מיוחד בה שהיא מגיעה ל9000 סל"ד
!!!!!
מדהים
ויש לי 240 כוח סוס ממנוע 2000 בלי מגדש ובלי חרטות
מדהים


Posted by m0sh on Apr-03-2002 12:20:

איזה יופי


Posted by Q-PiXeL on Apr-03-2002 13:20:

מלאאאאאאא תמונות מהתערוכה
http://www.hwzone.co.il/articles.ph...=automotor2.php

אגב זה אתר מחשבים במקור


Posted by Hell_Copter on Apr-03-2002 15:12:

איזה מכוניות אדירות!!!!!!!!!
אשכרה סוף הדרך!!!!

ודותן.. רק שתדע לך שזד 3 הוא אוטו די חרא ואין לו ממש ביצועים... רק פוזה
זד 8 באמת אדירה!!!

הפג'ו בט מוביל יפה כל כך... אמן עליי!!!

ופורש בוקסטר לא אותו משהו... יש ברעננה אחת כזאת כסופה... היא יפה אבל לא הכי מבחינת ביצועים
יש פה ברעננה גם פורש קררה


Posted by yahel222 on Apr-03-2002 15:43:

1. הפז'ו זה נקרא 607 פלין ולא בט מוביל !!! חחח
2. האימפרזה STI - תקשיב
ביפן איפה שמייצרים יש חוק שאומר שאסור שלאוטו יהיה יותר ממספר מסוים של כ"ס אז עושים לה הגבלות של מהירות וכ"ס וכו'
מביאים את זה לארץ...לוקחים את זה למישהו שמבין והוא עושה שינוי קטן בתוכנה וזה נהיה 320
למי שלא יודע היום בכל אוטו יש מחשב ממש מחשב עם תוכנות והכל...וע"י שינוי קל זה מקבל עוד 60 כ"ס
ויש מכוניות שאפשר גם להוסיף צ'יפים למשל כמו לאיביזה טורבו אתה מוסיף צ'יפ למחשב ומקבל עוד 30 כ"ס......היום הכל זה מחשב
3. Z3 יש לה יותר כוח משאתה חושב היא עושה 0-100 ב7 שניות
אני מתכוון לרודסטר מנוע 3000......שזה מאד מכובד אין הרבה מכוניות שמתקרבות לזה
וה זד 8 בכלל לא תגיע לארץ רק אם מישהו יביא בייבוא אישי
ואחי האופנוע 125 זה בכלל של דרבי לא אפריליה
וS2000
אחי 9000 סל"ד ששמעתי על זה פעם ראשונה לא האמנתי איזה כיף לנהוג בזה
זה כמו אופנועעע אשכרה לא האמנתי !!!!! זה מנוע של אופנוע !!!!! זתומרת עובד כמו מנוע של אופנוע על סל"ד גבוה....
תאר לך מזה CBR900 שעובד על 12-13 אלף סל"ד איזה שיא זההה

ואימפרזה זה לא ג'י טי טורבו - זה
WRX - world rally x????
וגםפ אני צילמתי מלא אבל הרוב בוידאו וכמה תמונות דיגיטליות אבל עוד לא הספקתי לעלות אותם למחשב.....


Posted by idanhakia on Apr-03-2002 16:12:

כן אין כמו ה S2000
עזוב ביצועים אני מדבר על כיף

ואל תשכח את המזדה
RX-8
אני חושב נכון?


שמייצרת בן
240-250 כוח סוס
ומגיעה ל 10,000
סל"ד
ויש לה מנוע שונה לגמרה בלי בוכנות בכלל
!!!
משהו מדהים
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111


Posted by Hell_Copter on Apr-03-2002 16:37:

quote:
Originally posted by yahel222
1. הפז'ו זה נקרא 607 פלין ולא בט מוביל !!! חחח


חחחחח אבל זה נראה כמו בט מוביל
פג'ו 607 אדירה ויש לה מחשב שם
איזה סבבה זה לנסוע בזה... אני היחיד פה שנסע בזה ?


Posted by m0sh on Apr-03-2002 19:01:

quote:
Originally posted by yahel222

ואימפרזה זה לא ג'י טי טורבו - זה
WRX - world rally x????


לא אין לי מושג מה זה
הפירוש אבל
WRX פחות טוב

WRC-World rally championchip


Posted by NeMeSiS1234 on Apr-03-2002 19:31:

מה אתם חושבים לכם שכל המכוניות האלה עושות עלי רושם???
אמא שלי עובדת ב-
BMW
בישראל והיא כל הזמן מגיעה אם איזה אוטו יותר שווה
למשל לפני שבוע היא באה עם ה-
BMW 745i
שהמחיר של האוטו הזה למי שלא יודע רק מתחיל מ- 605,000 שקל!!!
ואחרי זה היא באה עם הג'יפ של
BMW
ולפני איזה חודש היא באה עם המיני קופר החדשה
ועוד כמה בדרך


Posted by yahel222 on Apr-03-2002 23:01:

quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
מה אתם חושבים לכם שכל המכוניות האלה עושות עלי רושם???
אמא שלי עובדת ב-
BMW
בישראל והיא כל הזמן מגיעה אם איזה אוטו יותר שווה
למשל לפני שבוע היא באה עם ה-
BMW 745i
שהמחיר של האוטו הזה למי שלא יודע רק מתחיל מ- 605,000 שקל!!!
ואחרי זה היא באה עם הג'יפ של
BMW
ולפני איזה חודש היא באה עם המיני קופר החדשה
ועוד כמה בדרך

745i
החדש גם אותו היה בתערוכה ואפילו בסרט וידאו שצילמתי התמקדתי על המחיר - 605 אלף (החל מ.....) ולדעתי זה אוטו ענק
רסמי זה ליגה......הרבה יותר יפה מהסדרה 7 הקודמת
רסמי אחת המכוניות


Posted by Hell_Copter on Apr-04-2002 12:20:

quote:
Originally posted by yahel222

745i


זה המכונית שראיתי בפולין... תאמינו או לא
וואחד סירה... איזה 5 מטר אורך


Posted by eXeTik on Apr-04-2002 14:56:

הבאטמוביל הזה של פז'ו... אלוהים.... איזה אוטו!
מבחינת העיצוב הוא שם את
Z8
בכיס הקטן...


Posted by idanhakia on Apr-04-2002 15:00:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


זה המכונית שראיתי בפולין... תאמינו או לא
וואחד סירה... איזה 5 מטר אורך


כן ראיתי אותו כבר איזה 6 פעמים בארץ נוסע !1
אוטו פצצה
גם מבחינת טכנולוגיה זה המכונית הכי מתקדמת עד עכשיו שנוסעת בכביש שאפשר לקנות!1

כמובן במחיר שמתחיל ב605,000


Posted by Dj Moriano on Apr-04-2002 16:51:

לנו יש
yukon GT
אוכל את כל המכוניות שלכם


Posted by Hell_Copter on Apr-04-2002 19:54:

quote:
Originally posted by idanhakia


כן ראיתי אותו כבר איזה 6 פעמים בארץ נוסע !1


לא יודע אם היית בפולין אחי
אבל כל המכונית שם קומפקטיות מסריחות כאלה
אם יש כזאת מכונית בפולין אז חבל על הזמן
הגעתי למצב שכשראיתי מכונית שנראית טוב שזה לא קרה הרבה הצטלמתי
דרך אגב... נשרפו לי שני פילמים מפולין... נשאר רק אחד איזה באסה


Posted by yahel222 on Apr-04-2002 21:57:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


לא יודע אם היית בפולין אחי
אבל כל המכונית שם קומפקטיות מסריחות כאלה
אם יש כזאת מכונית בפולין אז חבל על הזמן
הגעתי למצב שכשראיתי מכונית שנראית טוב שזה לא קרה הרבה הצטלמתי
דרך אגב... נשרפו לי שני פילמים מפולין... נשאר רק אחד איזה באסה


באסה.....

טוב עזבו שטויות....עכשיו אופנועים....הרבה יותר מעניין
ילא אני מת עוד חודש להיות בן 18 להוציא רשיון ל500 סמ"ק
השאיפה שלי בעתיד הקרוב זה DRZ400S
הבעיה היא שאני צריך מדרגה כדי להעלות על האופנוע הזה חחחח
אז אני יסתפק ב YAMAHA XT350


Posted by idanhakia on Apr-04-2002 22:08:

quote:
Originally posted by yahel222


באסה.....

טוב עזבו שטויות....עכשיו אופנועים....הרבה יותר מעניין
ילא אני מת עוד חודש להיות בן 18 להוציא רשיון ל500 סמ"ק
השאיפה שלי בעתיד הקרוב זה DRZ400S
הבעיה היא שאני צריך מדרגה כדי להעלות על האופנוע הזה חחחח
אז אני יסתפק ב YAMAHA XT350


אני יסתפק בR6

ואם יש R1

אז יותר טוב
חחחח

אבל האמת שבנתיים אני מסתפק ב
SPEED FIGHT 2
חחחחחחח


Posted by yahel222 on Apr-04-2002 22:25:

quote:
Originally posted by idanhakia


אני יסתפק בR6

ואם יש R1

אז יותר טוב
חחחח

אבל האמת שבנתיים אני מסתפק ב
SPEED FIGHT 2
חחחחחחח


אהה יש לך ...פצצה
לי יש טרקר

אתה לומד בבליך במקרה???

ותבין האופנועים שאתה אמרת זה מעל 500 סמ"ק זה רק מגיל 21
בינתיים אני רוצה שטח.....
שיהיה לי רשיון וכסף אז השאיפה שלי זה SUZUKI R1000
הכי תתותח !!!!
אני יסתפק גם ב CBR600


Posted by idanhakia on Apr-04-2002 23:12:

אני באורט טכניקום

יש לי SPEED FIGHT 2 כחול
עם שני מנורות כחולות כאלה מקדימה כמו שיש במכסי מנוע של המכוניות

זה יצא מגניב שיא



אהה מתחת ל500
אז אני הולך על הBANDIT 400
יש לו רעש הכי יפה

למרות שהGPZ יותר טוב


אבל אוהב בעיקר כביש


Posted by m0sh on Apr-05-2002 11:15:

טוב אין על
F50

ולא יהיה על
F60

כולם בזובי


Posted by idanhakia on Apr-05-2002 11:35:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב אין על
F50

ולא יהיה על
F60

כולם בזובי


אבל אלו מכוניות

מה קורה עם אופנועים?


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.