TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 april: NEXUS party, Utrecht
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Dago "B" Duck on Apr-26-2002 08:29:

Hee Groenteman, wat is dat nou? Kom je komende maandagnacht geen lange vloei bij me schooien?


Posted by New Wave on Apr-26-2002 19:46:

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Hee Groenteman, wat is dat nou? Kom je komende maandagnacht geen lange vloei bij me schooien?


mwhaha
Neu gheghe, ik ben gestopt met smoken trouwens , tja,
Dus volgende keer kom ik weer wat anders bij je schooieren, maar wat dat is dat krijg je dan wel te horen


Posted by Dago "B" Duck on Apr-26-2002 23:04:

Ja, dat had ik reeds begrepen ja. Maar goed, het gaat ook niet om de groenten of het fruit 8-). Het gaat erom dat je komt!!! Maar goed......jij als Nexusgroupie, samen met Alpha, zijn eigenlijk de enige twee die met wat voor smoes dan ook wel 1 keer mogen laten schieten. Eerlijk is eerlijk. ( En ik weet eigenlijk zeker dat je de volgende keer komt, dus dan is het goed).

Maar zonder dollen.....dan moet je er de volgende keer wel weer zijn, anders ga ik je te erg missen, en dat kan je niet maken!!!!!!!!!!


Posted by New Wave on Apr-27-2002 12:20:

quote:


Maar zonder dollen.....dan moet je er de volgende keer wel weer zijn, anders ga ik je te erg missen, en dat kan je niet maken!!!!!!!!!!



Jij krijgt de volgende keer een kusje van mij
Ik heb nog altijd jouw fotro op mijn nachtkasje staan hoor, ik ben ej niet vergeten


Posted by -TAIS- on Apr-27-2002 13:43:

quote:
Originally posted by Optimus
?? = TAIS


Ja da was ik. Ik wist dat die pic gemaakt was, maar was em nog steeds niet tegen gekomen

Helaas kan ik niet komen deze Nexus, ivm Qontact (tja...). Volgende keer dan maar weer. Ik kom sowieso kijken als je op Sixpack komt draaien hoor Eye (voor degenen die het nog niet weten, Eye draait daar samen met San & Marco V)


Posted by Jukx on Apr-28-2002 09:48:

quote:
Originally posted by -TAIS-


Ik kom sowieso kijken als je op Sixpack komt draaien hoor Eye (voor degenen die het nog niet weten, Eye draait daar samen met San & Marco V)



nee, dat wist ik nog niet!! nou dat je ons wel even mogen laten weten vind ik hoor Eye-Riz, nadat we allemaal zo trouw voor je hebben gestemd!
lekker ben jij zeg!



Posted by Eye-Riz on Apr-28-2002 10:40:

ja, nouja, ik wist niet hoe ik dat moest doen... ik wilde er in ieder geval geen thread over maken (dat staat zo stom) en nouja, eigenlijk durfde ik niet zo goed. Ik heb het Tais op irc gezegd, dat is minder zo van 'kijk mij' omdat je daar 'persoonlijk' iets zegt, je weet tegen wie je het zegt, en het is niet zo publiekelijk als een forum...
sorry...


Posted by Dago "B" Duck on Apr-28-2002 12:34:

quote:
Jij krijgt de volgende keer een kusje van mij
Ik heb nog altijd jouw fotro op mijn nachtkasje staan hoor, ik ben ej niet vergeten


Das ook toevallig. Ik geef jou foto elke avond een zoentje!

Wat is nou precies het smoesje eigenlijk? En komt Alpha nog wel?


Posted by Jukx on Apr-28-2002 12:41:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ja, nouja, ik wist niet hoe ik dat moest doen... ik wilde er in ieder geval geen thread over maken (dat staat zo stom) en nouja, eigenlijk durfde ik niet zo goed. Ik heb het Tais op irc gezegd, dat is minder zo van 'kijk mij' omdat je daar 'persoonlijk' iets zegt, je weet tegen wie je het zegt, en het is niet zo publiekelijk als een forum...
sorry...



okeeeeeeee


niet zo serieus alles opvatten hoor!


Posted by Eye-Riz on Apr-28-2002 13:21:

quote:
Originally posted by Jukx



okeeeeeeee


niet zo serieus alles opvatten hoor!

laat me toch, ik zit gewoon in de stress voor morgen
Ik moet morgen denk ik eerst naar de dokter, even die knoop in mijn buik laten verwijderen


Posted by New Wave on Apr-28-2002 15:34:

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck


Das ook toevallig. Ik geef jou foto elke avond een zoentje!

Wat is nou precies het smoesje eigenlijk? En komt Alpha nog wel?


ahhww wat schattig, *bloos*
Ik krijg het er helemaal warm van.
Ik moet hem trouwens nog goed schoonmaken, der zit nog wat van dat wit spul op aangekoekt. ga ik meteen doen

Smoes:

teveel dingen, teweinig:
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.