TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 april: NEXUS party, Utrecht
Pages (3): « 1 2 [3]
Hee Groenteman, wat is dat nou? Kom je komende maandagnacht geen lange vloei bij me schooien?
| quote: |
| Originally posted by Dago "B" Duck Hee Groenteman, wat is dat nou? Kom je komende maandagnacht geen lange vloei bij me schooien? |
, tja, 
Ja, dat had ik reeds begrepen ja. Maar goed, het gaat ook niet om de groenten of het fruit 8-). Het gaat erom dat je komt!!! Maar goed......jij als Nexusgroupie, samen met Alpha, zijn eigenlijk de enige twee die met wat voor smoes dan ook wel 1 keer mogen laten schieten. Eerlijk is eerlijk. ( En ik weet eigenlijk zeker dat je de volgende keer komt, dus dan is het goed).
Maar zonder dollen.....dan moet je er de volgende keer wel weer zijn, anders ga ik je te erg missen, en dat kan je niet maken!!!!!!!!!!
| quote: |
Maar zonder dollen.....dan moet je er de volgende keer wel weer zijn, anders ga ik je te erg missen, en dat kan je niet maken!!!!!!!!!! ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Optimus ?? = TAIS ![]() |

(voor degenen die het nog niet weten, Eye draait daar samen met San & Marco V)
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Ik kom sowieso kijken als je op Sixpack komt draaien hoor Eye (voor degenen die het nog niet weten, Eye draait daar samen met San & Marco V) |

ja, nouja, ik wist niet hoe ik dat moest doen... ik wilde er in ieder geval geen thread over maken (dat staat zo stom) en nouja, eigenlijk durfde ik niet zo goed. Ik heb het Tais op irc gezegd, dat is minder zo van 'kijk mij' omdat je daar 'persoonlijk' iets zegt, je weet tegen wie je het zegt, en het is niet zo publiekelijk als een forum...
sorry...![]()
| quote: |
| Jij krijgt de volgende keer een kusje van mij Ik heb nog altijd jouw fotro op mijn nachtkasje staan hoor, ik ben ej niet vergeten |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz ja, nouja, ik wist niet hoe ik dat moest doen... ik wilde er in ieder geval geen thread over maken (dat staat zo stom) en nouja, eigenlijk durfde ik niet zo goed. Ik heb het Tais op irc gezegd, dat is minder zo van 'kijk mij' omdat je daar 'persoonlijk' iets zegt, je weet tegen wie je het zegt, en het is niet zo publiekelijk als een forum... sorry... |
| quote: |
| Originally posted by Jukx okeeeeeeee niet zo serieus alles opvatten hoor! |

| quote: |
| Originally posted by Dago "B" Duck Das ook toevallig. Ik geef jou foto elke avond een zoentje! Wat is nou precies het smoesje eigenlijk? En komt Alpha nog wel? |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.