TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinden jullie nu leuke muziek
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by TOR on Feb-13-2007 18:43:

Dat Tegma-album bevalt me wel, oosterse invloeden zijn altijd welkom in trance. Bedankt voor de tip

Posted by AirPole on Feb-13-2007 19:22:

Nu we het toch hebben over L-Vee: ik zag bij toeval vandaag dat er vandaag een nieuw album onder zijn Planisphere alias is gereleased. Heb de tracks beluisterd op Audiojelly en het klonk wel lekker, maar niet echt heeeeel bijzonder

Al mijn hoop is nu gevestigd op het nieuwe album waar onze Mirco de Govia mee bezig is op dit moment.

Posted by TOR on Feb-13-2007 19:48:

Op de website van L-Vee staan duidelijkere samples van een aantal platen.
Ik vind het album erg sterk, en vooral in het nummer Alize komen die passie en emotie waar ik het eerder over had, tot uiting. Jammer genoeg is het beste gedeelte van de plaat niet opgenomen in de Audiojelly-sample.

Posted by Bailey on Feb-14-2007 13:11:

Trance luister ik nog steeds, maar het is niet alleen maar trance wat de klok slaat. Ik ben nog steeds een enorme EDM junk, dus bijna alles met een beat gaat er bij mij wel in

Zo zijn mijn favoriete setjes van de laatste maanden:

Ferry Corsten @ Nature One 2006
Eric Prydz @ Royal Fire, Stopera 2006
Chris Lake @ Slam FM
Marco V @ Sensation White Poland
Stonebridge @ Panama

Posted by roeland on Feb-17-2007 23:25:

Trance: Volgens mij wordt er niet veel echte trance meer gemaakt. Ikzelf moet zeggen zit veel meer in de techtrance/progressive/techhouse/energy hoek.

Bij favorieten denk ik op dit moment aan Markus Schultz/Sander van Doorn/Leon Bolier/Cosmic Gate.

De beste trance is nog altijd uit 1999/2000. Daarna werd het steeds commercieler. Naja kijk maar naar de huidige dance radiostations als XFM/Gresh-FM of SlamFM.....is gewoon 3 keer niks veel te commercieel. Toen ID&T radio nog bestond, toen was er nog echte trance/hardstyle/hardcore/techno op de radio...nu nee nu moet je uitwijken naar internet radio ststions als di.fm

grtz
Roeland

Posted by Massive on Feb-17-2007 23:37:

quote:
Originally posted by roeland
Trance: Volgens mij wordt er niet veel echte trance meer gemaakt.

en wat is volgens jou dan "echte trance" ?

Posted by basd on Feb-18-2007 00:07:

quote:
Originally posted by Massive
en wat is volgens jou dan "echte trance" ?

Ik kan het wel raden denk ik.

Posted by Chicane on Feb-18-2007 07:42:

Johan Gielen \o/

Onze uit de kluiten gewassen forellen kwekert!

Posted by Loraine on Feb-18-2007 23:40:

Denk dat ik de laatste tijd toch duidelijke meer naar prog neig dan trance.
Gister Perry in de Poema: subliem!
Na Steur (techy maar lekker) ging Chagall aan zet en ik snap echt niet waarom iedreen nou zo lyrisch is over die gast
Dodelijk saaie set...op en top Deutsche Grundlichkeit die je wel bij een auto wenst, maar niet op de dansvloer

Posted by Massive on Feb-20-2007 11:39:

quote:
Originally posted by basd
Ik kan het wel raden denk ik.

Me too, maar ik zou graag eens een goed onderbouwde uiteenzetting zien waaruit blijkt waarom d�t "echte trance" is. No kidding.

Posted by Chicane on Feb-20-2007 16:21:

Doe eens niet zo bijdehand Massive pinoventje okies?

Posted by Little Theseus on Feb-21-2007 23:01:

quote:
Originally posted by Chicane
Johan Gielen \o/

Onze uit de kluiten gewassen forellen kwekert!

speak for yourself

Pages (3): « 1 2 [3]