TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Vizay kan vi inte rodda en sjyst swe-ta f�rfest p� n�got plan d�r vi st�ller typ lazlo och n�gra andra swetas + ett set mixer och ett set h�gtalare (pick me pick me) |
vart FAN ringer man och best�ller?! slussen �ppnar om 5 min...formaterade min dator h�romdagen och tog ingen backup p� mina mail...nyhetsbrevet borta mao,,,
j�vlar i havet...ringde ungef�r 20 sekunder �ver �tta i morse och fick st� 30 min i telefonk�. Fanns bara A-hytter kvar fr�n 1100 pix/skalle.
Roll call:
Laszlo
Steve
vem mer har sitt p� det torra?
Jag o 7 kompisar har v�rt p� det torra, tv� b-hytter som ska fyllas till max har vi ;P
Jag och mjz har en b-hytt! Ev f�r vi platser �ver, �terkommer i s� fall.
JA! F�rfest!!! 
Jag v�ntar p� f�rsta rensningen av obetalda hytter.
H�rde att det inte fanns n�gon gr�ns p� antalet hyttbokningar/person, s� det l�r vara en hel del som bokat l�jligt m�nga hytter som inte blir betalda f�rsta rundan.
Och d� SKA jag fan ha en 
Hehe �r ju alltid s� att m�nga hytter sl�pps efter f�rsta betalningen, m�nga som bara bokar massa hytter o tror att dom fyller dom. Eller s� �r det ett helt kompisg�ng som bokar massa hytter var men tillslut s� tar dom bara en del av dom.
Blir det n�n Future Long? Vart skickas i s� fall demosarna? Och finns informationen om kryssen p� engelska n�nstans?
| Originally posted by Akia Blir det n�n Future Long? Vart skickas i s� fall demosarna? Och finns informationen om kryssen p� engelska n�nstans? |
| Saxat ur senaste nyhetsmailet fr�n Monday Bar VILL DU SPELA I FUTURE LOUNGE? SKICK IN DIN MIX TILL OSS P� denna kryssning hade vi t�nkt att k�ra det popul�ra Future Lounge-konceptet igen, dvs vi ger nya, icke �nnu s� etablerade djs (alla djs �r dock v�lkomna) chansen att spela en timme. Vi kommer att anv�nda deras coola lilla diskotek som ligger precis mellan de tv� stora dansgolven. Vi kommer h�r att k�ra musik som kompletterar det som spelas p� de andra golven. Allts� v�lkomnar vi alla typer av elektronisk dansmusik h�r, fr�n elektro, house, techno, trance, psy hardstyle mm. K�nner du f�r att skicka in en mix till oss och prova lyckan, skicka en cd, tape eller minidisk till nedanst�ende adress innan onsdag 4 april. F�r att f� spela m�ste du ha bokat hyttplats sj�lv, men vi kommer att bjussa p� lite drinkar mm. Var och en som vi v�ljer ut kommer att f� spela en timme under de tv� kv�llar vi k�r Future Lounge, mellan kl 00-06. Skicka ditt bidrag till: Future Lounge c/o Monday Bar Box 2254 SE-10316 Stockholm |
jag missar inte en kryssning s� upp me mig p� rollcallen 
Wow...12 timmar Future Lounge...coolt. Ska du skicka in n�got Akia?
Seri�st.... denna g�ng vill jag ha Lasseman i linan f�r Future Loungen!
LASZLO FOR FUTURE LOUNGE!
http://www.djlaszlo.com

ja, kommer du inte med nu (f�r du skickar v�l in?) laszlo ska jag straff-knulla din iBook .. 
Sicken ninja-bild. hoho.
Min mixer �r �berkass...varenda r�rlig del knastrar utav bara den. F�r se om jag har r�d att investera i en ny eller eventuellt l�na av n�gon den n�rmaste veckan.
| Originally posted by jofawe ja, kommer du inte med nu (f�r du skickar v�l in?) laszlo ska jag straff-knulla din iBook .. |
Tack Steve!
| Originally posted by Laszlo Wow...12 timmar Future Lounge...coolt. Ska du skicka in n�got Akia? |
men Speactra har lovat att jag ska f� testa p� hans och s� ska jag kolla filmen Steve lade upp (n�r ljudkortet fungerar igen...). Kanske blir det ett bidrag till n�sta mixfestival
.
Missar denna
Uppbokad den 1e juni sedan r�tt l�nge...
jag och ett g�ng v�nner ska med 
| Originally posted by reveal Missar denna Uppbokad den 1e juni sedan r�tt l�nge... |
Riktiga �sa-Nisse var min morfars morfar 
| Originally posted by Akia Riktiga �sa-Nisse var min morfars morfar |
D� �r vi n�stan sl�kt
�r det inte du som �r klabbarpan, lazslo? :P
Den h�r g�ngen ska jag slaska in ett bidrag till MB och jag ska givetvis med p� kryssen ocks�! 
| Originally posted by jofawe �r det inte du som �r klabbarpan, lazslo? :P |
| Originally posted by Laszlo klabbarpan??? �r det n�got s�nt d�r helsvenskt som Pippi L�ngstrump som till och med alla vanliga blattar som jag borde ha k�nnedom om?? |