TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Vroeger was alles beter! |
Ik moet Greg eigenlijk gelijk geven, vooral omdat Laurent op dezelfde affiche staat. 
A State Of Trance vermelden vóór In Search Of Sunrise dat is natuurlijk ook ketterij 
Wel een toffe site 
zijn er al winnaars bekend van de gratis inkom? Het is al niet meer lang 
| Originally posted by Margaux zijn er al winnaars bekend van de gratis inkom? Het is al niet meer lang |
Wat wordt de timetable Vishnu?
| Originally posted by Solar1 Wat wordt de timetable Vishnu? |
PRIMA! dit valt dus nog perfect te combineren met een werkdag op woensdag, vermits Airwave voor mij een MUST SEE is 
Ik kom dan toch effe hallo zeggen :-)
edit: gratis tickets te winnen op id-t.be ;-)
Kheb ns meegedaan 
| Originally posted by Push2005 Kheb ns meegedaan |
| Originally posted by FredNova Gij moogt sowieso ni binnen, uw foto werd doorgegeven aan de security ;-) |
| Originally posted by Push2005 Da weetk; en magazines ontvang ik ook al niemeer |
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1
ik denk dat ik voor dit toch ook zal afkomen
Zeer mooie line-up, daarnet eens gepaseerd in Musiccafe dus weet het nu ook min of meer te vinden 
Btw, Vishnu, of Moisture, mag'k een requestjen doen 
Nu NRG - Free Fall of Connective, en/of,
Kuffdam & Plant - The Dream Makers
die hoor je hier nooit in Belgie
| Originally posted by Synthesia Btw, Vishnu, of Moisture, mag'k een requestjen doen ![]() Nu NRG - Free Fall of Connective, en/of, Kuffdam & Plant - The Dream Makers die hoor je hier nooit in Belgie |
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1
TOR ![]()
Luc, je mag je onder mijn rok verstoppen om de security te omzeilen.
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1
TOR [IMG]
Sealand
| Originally posted by Vishnu Die heb ik niet op CD staan maar misschien heeft Rommi of Matthew die wel bij op plaat (!) Wie nog in presale wil kopen via overschrijving moet dat uiterlijk vandaag afhandelen! |
Kunt ge aan de deur ook nog tickets kopen?
Wedstrijd is vandaag afgelopen, de uitslag moet nog worden gepubliceerd op ID&T.
Deze mensen hebben de organisatie het hardst overtuigd om hun naam gratis op de guestlist te krijgen:
- Frederik Hendrickx
- Eveliene Eijsermans
- Tom Van Mierlo
| Originally posted by Bunz Kunt ge aan de deur ook nog tickets kopen? |
Aan 5 euro.
proficiat Eveliene!!!! En dan ga ik nu nog maar vlug de overschrijving doen!
| Originally posted by Vishnu Wedstrijd is vandaag afgelopen, de uitslag moet nog worden gepubliceerd op ID&T. Deze mensen hebben de organisatie het hardst overtuigd om hun naam gratis op de guestlist te krijgen: - Frederik Hendrickx - Eveliene Eijsermans - Tom Van Mierlo |
| Originally posted by Vishnu Wedstrijd is vandaag afgelopen, de uitslag moet nog worden gepubliceerd op ID&T. Deze mensen hebben de organisatie het hardst overtuigd om hun naam gratis op de guestlist te krijgen: - Tom Van Mierlo . |
Al zit ik wel met verplichte les om half negen woensdag
Had niet gedacht dat ik nog zou winnen. Hopelijk krijg ik nog verlof anders is het jammer!
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1