TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2007
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
Nope, de Peet is evenveel kopman als Bettini en Boonen. Natuurlijk zal Quickstep wel zo lang mogelijk proberen de kaart Boonen te trekken, maar het is de bedoeling dat de Peet zo lang mogelijk meegaat en zich zeker niet kapot rijdt in de eerste wedstrijdhelft (daarvoor hebben ze genoeg volk). Ik zie hem dat ook doen, en dan denk ik eerder dat Bettini zich zal opofferen dan de Peet. En de kans is groot dat niemand met Boonen naar de meet zal willen rijden, en daar kan een type als Van Petegem wel eens van profiteren 
De Peet mist natuurlijk wel de explosiviteit die - jongere - mannen als Boonen, Pozzato of Ballan hebben, maar als hij zich in het wiel kan handhaven zie ik hem toch ook ver geraken. 
ik zien ze freire er eigelijk ni afrijden
Ik ook ni 
En dan mag Boonen z'n borst al nat maken...
Amai, Hoste geeft het daar efkes weg...
Quickstep toch de verliezer van de dag imho
Spijtig voor Hoste, ik had het 'm echt gegund. Ballan was gewoon de sterkste.
Ja, spijtig voor Hoste. Had graag een Predictor zien winnen.
Al bij al enorm saaie wedstrijd IMO, hopelijk volgende week spannender (het mag ook nog altijd eens serieus regenen tegen dan ...).
Op steegmans na vielen alle QS toch wat door de mand, maar ja die waren oal wat te zegezeker afgelopen dagen in de kranten.
Mooi afgemaakt van t-mobile in gent wevelgem.
Freire die wederom top was vandaag, Boonen kwam weer tekort (en hij probeerde wel degelijk).
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Boonen kwam weer tekort (en hij probeerde wel degelijk). |
Voor de liefhebbers, om 23.15u op canvas:
A Sunday in Hell
Woensdag 11 april 2007
Deense documentaire over de wielerklassieker Parijs-Roubaix van 1976.
De wedstrijd werd in stoffige omstandigheden gereden en gewonnen door onze landgenoot Marc Demeyer, voor Francesco Moser en Roger De Vlaeminck. Van de eerste tien waren er zes Belgen (Demeyer, De Vlaeminck, Godefroot, Merckx, Teirlinck en Verbeeck) en twee Nederlanders (Kuiper en Raas).
"A Sunday in hell" ("En for�rsdag i helvede") wordt beschouwd als ��n van de beste wielerfilms ooit.
Hij werd in 1977 gemaakt door J�rgen Leth, niet alleen de Michel Wuyts van de Deense televisie, maar ook een gerespecteerd filmregisseur en de mentor van Lars von Trier.
Met behulp van twintig camera's en een helikopter brengt Leth de wedstrijd op een magnifieke manier in beeld. De film kan zowel de sportleek als de wielerfanaat boeien en geeft tevens een mooie indruk van het landelijke Frankrijk van de jaren '70.
Maar het is vooral een indrukwekkend verslag van een dag in de hel van het noorden, met zijn stoffige achterafwegeltjes en kasseistroken die "nog alleen worden gebruikt voor het transport van vee en voor wielerwedstrijden" en die moordend zijn voor mens en materiaal (Merckx reed dat jaar 10 keer lek).
miljaarde wa een koerske hee franzoi gereje, fuckin' zevende 
Pakt dat die van O'Grady nog net een tikkeltje indrukwekkender was 
| Originally posted by Jasperovitsj Pakt dat die van O'Grady nog net een tikkeltje indrukwekkender was |
bah, khad een gevoel dat er zoveel meer inzat.. de Belgen die bijna allemaal in de achtervolging zaten en gewoon naar mekaar zitten te kijken.. alst Italianen of Spanjaarden geweest waren, ze waren er wel naartoe gereden.
Toen Boonen op carrefour de l'arbre alleen weg was is Hoste blijkbaar komen aansluiten, maar hij is toen door een motor van de weg gereden.
Als die 2 samen blijven geraken ze gegarandeerd bij het groepje met Flecha, en dan hadden ze misschien nog wel een mini-achtervolging kunnen opzetten aangezien Hoste Leukemans had en Boonen misschien nog Van Impe kon meesleuren. Niet dat ik denk dat ze O'Grady dan nog gepakt zouden hebben (die heeft op 25 kilomter tenslotte NIKS terrein prijsgegeven, zelfs niet op een ontketende Boonen), maar dan had Boonen toch ook nog verder geraakt...
Boonen is toch nog tot op 55 seconden gekomen
Tommeke doet morgen niet mee, waardoor zijn voorjaar er dus opzit
En heeft een ongelukske gehad met zijne lamborghini: "Gisterenavond om 21u reed ik met mijn wagen in de buurt van Balen. Bij een verkeerslicht liep een kat de straat over. Ik kon ze ontwijken, maar kwam in de berm terecht. De voorkant van mijn wagen is beschadigd, maar gelukkig leeft de kat nog", kon de voormalige wereldkampioen er nog mee lachen.

Als ge zo een loon hebt zoals hem kan je er idd mee lachen 
doet morgen ni mee vanwege darmproblemen. swel jammer, hem zalk alvast ni moeten toejuichen op de grote markt.
aja hij had toch in zijn broek gescheten, of is iedereen dat al vergeten 
| Originally posted by djcresto aja hij had toch in zijn broek gescheten, of is iedereen dat al vergeten |
Crap, na al het werk van de predictors vant McEwen te vroeg stil en is pas 2de. 
| Boogerd: "Mijn afscheid is geen drama" do 19/04/07 - Michael Boogerd is bezig aan zijn afscheidsjaar. Hij was jarenlang het gezicht van het Nederlandse wielrennen. Michael Boogerd gaat zijn laatste maanden als profrenner tegemoet. Dat heeft de Nederlander van Rabobank donderdag op een persconferentie zelf meegedeeld. Boogerd, die volgende maand 35 wordt, debuteerde in 1994 bij de profs. Samen met Erik Dekker werd hij het gezicht van het Nederlandse wielrennen van de laatste tien jaar. Boogerd won onder meer twee ritten in de Tour (in 1996 en 2002) en werd in 1998 vijfde in de stand. Dit jaar rijdt hij rond in de Nederlandse kampioenentrui. Boogerd komt drie dagen voor de Gold Race naar buiten met het nieuws. Samen met Luik-Bastenaken-Luik is dat zijn favoriete koers. In 1999 won hij de Gold Race. "Nog prachtige momenten beleven" Michael Boogerd komt niet toevallig net voor de Gold Race naar buiten met het nieuws: "Dat is toch een beetje mijn koers." "Met de Gold Race en Luik-Bastenaken-Luik heb ik altijd een speciale band gehad." "Samen met de Tour zijn die twee koersen nog grote doelen van mij dit jaar", zegt Boogerd. "Want het het is nog niet voorbij, ik ben enorm gemotiveerd om nog voor enkele prachtige momenten te zorgen", denkt Boogerd niet aan uitbollen. "Mijn beslissing zat er wel wat aan te komen, ik ben geen 29 meer. Ik wil het moment vermijden dat ik moet leren omgaan met minder presteren. Maar dit is ook geen dramatische beslissing." |
Een mooi artikel over Boogerd die stopt:
http://www.volkskrant.nl/sport/arti...hart?source=rss
Hopelijk toont hij ons nog mooie dingen dit jaar.
Das heel jammer, Boogie maakte altijd de koers hard, een coereur pur sang!