TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ferry Corsten 1 maj
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Bokat � klart! Bara boende biten kvar...
Egentligen bara en fr�ga nu, med eller utan E?
Hmm...
| quote: |
| Originally posted by Vitryss Bokat � klart! Bara boende biten kvar... Egentligen bara en fr�ga nu, med eller utan E? Hmm... |
jag h�nger antagligen med ... helt klart utan E .. tror inte du beh�ver det n�r ferry corsten spelar 
| Originally posted by Trance Christer jag h�nger antagligen med ... helt klart utan E .. tror inte du beh�ver det n�r ferry corsten spelar |
T�g ner, t/r 720:-
Biljetterna till Corsten blev svindyra med alla satans p�l�gg f�r frakt och valutaomvanding bla bla.
Best�llde fr�n BilletNet
Men i Danmark �r det juh lagligt att vara p�verkad, ingen risk att st�ta ihop med R�vKnullarna..
Jaja, lillebrorsan �r �nd� med, kanske �r b�st utan...
F�rresten, har ni koll p� hur centralt Gorgeous ligger?
| Originally posted by Vitryss F�rresten, har ni koll p� hur centralt Gorgeous ligger? |
| Originally posted by Vitryss Biljetterna till Corsten blev svindyra med alla satans p�l�gg f�r frakt och valutaomvanding bla bla. |
420:- f�r tv� stycken, allts� inklusive frakt � s�...
Men men, f�rk�p till Cream kostar v�l 200 eller n�t, och jag tror jag kommer ha roligare p� Gorgeous.
Ska bli nice att komma ner till K�penhamn igen, var extremt l�nge sedan man var d�r juh..
N�gon annan som spikat att de ska dit?
hur l�nge tog det f�r dig att f� biljetterna? jag menar, �r det fortfarande id� att best�lla (dvs man hinner f� hem dom) eller ska man satsa p� att k�a?
| Originally posted by reveal hur l�nge tog det f�r dig att f� biljetterna? jag menar, �r det fortfarande id� att best�lla (dvs man hinner f� hem dom) eller ska man satsa p� att k�a? |
Skulle juh vara tufft att tr�ffas innan...
Tog exakt 3 dagar f�r biljetterna att komma, s� ni hinner best�lla. Blev dock ganska dyrt med alla p�l�gg f�r utl�ndskt kredit osv.
Nu jagar jag hotell i K�penhamn. Halvjobbigt att f� hyfsat billigt med toalett och dusch i rummen. Pallar inte att ha det i korridoren...hua, 
| Originally posted by doter AaajjjjjT! Gorgeous kn�kker! Ja har nog en liten m�jlighet � �ka dit m ett par m�nniskor, men grejen e den att ja jobbar heltid � festen e p� en Torsdag i K�penhamn!!! |

ska detta ocks� d� ut i sanden?
m�nga som s�ger att de �r sugna, men ingen verkar "orka" se ferry corsten 
Vad�... JAG ska dit iaf... har betalat allt...
R�knas inte jag eller? 
Som sagt jag �r inte klar �nnu....V�ntar p� en polare som ska best�mma sig....
| Originally posted by x-dream Som sagt jag �r inte klar �nnu....V�ntar p� en polare som ska best�mma sig.... |
jag ska dit med 2 polare, men jag har inte best�llt biljetter �nnu, s� jag tror att det f�r bli att k�a
vid vilken tid b�r man vara p� plats f�r att komma in?
| Originally posted by reveal jag ska dit med 2 polare, men jag har inte best�llt biljetter �nnu, s� jag tror att det f�r bli att k�a vid vilken tid b�r man vara p� plats f�r att komma in? |
Ser ut som att jag f�r strunta i detta....Mina polare skiter i det.....
Det �r ju dom som hade t�nkt k�ra dit ner.....utan dom blir det ju inte s� l�tt f�r mig.....

Originally posted by x-dream Ser ut som att jag f�r strunta i detta....Mina polare skiter i det.....Det �r ju dom som hade t�nkt k�ra dit ner.....utan dom blir det ju inte s� l�tt f�r mig..... |

| Originally posted by reveal ta dig till lund och h�ng p� mig ![]() viktig fr�ga 1: hur hittar man dit? viktig fr�ga 2: n�r �ppnar dom? viktig fr�ga 3: om man ser till att vara d�r vid 20-21-tiden, kommer man "s�kert" in d�? viktig fr�ga 4: ska vi ses innan? (ni som ska dit allts�) |
I vanliga fall brukar jag vara nere d�r till 23 men nu n�r det blir riktigt mycket folk s� ska jag vara d�r till 21.30 (jag har f�rk�pt biljett iofs �nd� men..)
�H! ERA R�TOR!!
Ska bli j�kligt skoj.... =)
F�r g�rna skicka en karta till mig Sipowitz, PM:a?
Christiania/Gorgeous
Grrrreat, 
t�nk ifall han spelar Gouryella - Ligaya!!!!!!!!!!

[QUOTE]Originally posted by Vitryss
Ska bli j�kligt skoj.... =)
F�r g�rna skicka en karta till mig Sipowitz, PM:a?
Christiania/Gorgeous
Grrrreat,
[/QUOTE
Tjenare!
Bifogat en karta p� hur man g�r mellan n�rreport och gorgeous!
F�rresten, vet iofs inte om jag missf�rstod n�got.. men gorgeous ligger inte p� christiania...
Det kommer rocka p� Onsdag!