TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zomervakantie??
Pages (3): « 1 2 [3]
thnx .. i'll keep that in mind.
op ut moment nog niet echt dingen die ik zou willen weten
maar dat komt vast nog wel , dus dan hoor je het wel.
Rally-ho
hehe Lexie hier gaat lekker beesten in Spanje en heb er echt heel erg veel zin in.
mzzl
Lekker ordinair 17 dagen nix doen in Salou !! Godvr, wat heb ik daar'n zin in ! [29/6 - 15/7]
Eej, hoe check ik die line up van de Pacha? Wat een ongelooflijke naai site is dat !, net zoals die site van q-dance, daar heb je ook geen idee waar je moet klikken !
Hoe zit dat eigenlijk met de DJ's in salou, kheb hier namelijk gehoord dat Johan Gielen op 8 Juli komt, maar van een vriend van mij heb ik gehoord dat DJ Tiesto komt op die datum
en die kutsite van la pacha kom ik niet uit, ik krijg telkens hetzelfde kutgezeik als ik ergens op druk
Tiesto of Johan Gielen, 8 juli; klinkt me als muziek in de oren !
| quote: |
| Originally posted by Blik Hoe zit dat eigenlijk met de DJ's in salou, kheb hier namelijk gehoord dat Johan Gielen op 8 Juli komt, maar van een vriend van mij heb ik gehoord dat DJ Tiesto komt op die datum en die kutsite van la pacha kom ik niet uit, ik krijg telkens hetzelfde kutgezeik als ik ergens op druk |
shit man ik kan haast niet wachten tot ik in spanje ben !!!

Ja ik popel ook al man. heb er ech zin in.
Salou!!
Yeahh,
nog ffkes w8en en daan ga ik naar Salou!!
Van 24-07 t/m 07-08 zit daar!
Hebben jullie nog suggesties voor vette Trance tenten daaro?? Ik wil zekers een keer naar Pacha, maar wat zijn nog meer gave plaatsen waar ze lekkerre Trance draaien??
Cu
Flipper: check mijn eerste posts, daar staat wat info over salou.
En over pacha: johan gielen, jurgen (kut voor jullie), marco v en nog wat andere komen....check hun sites bij de bookings. (www.anna-agency.nl)
grtz,
TNG
Godvr, allemaal net voor of net na de periode dat ik 'r zit... Dikke shit.. (okee, 't is jurgen maar, maar dat zou nog altijd beter dan nix zijn)
ik ga niet op vakantie dit jaar.....

wat een loser ben ik h�?
mijn vakantie zal waarschijnlijk uit v������l feestjes bestaan (love parade is eigenlijk ook een beetje vakantie!) en dan gewoon in de winter 2002 maar weer ski�n ofzo, of herfstvakantie in een hotelletje ergens...
mijn vriend werkt bij een restaurant als bedijfsleider en we kunnen dus gewoon �cht niet samen weg deze zomer, jammer h�?
maar als ik die poll zo zie, wil ik eigenlijk wel naar Frankrijk (lekker rustig zo te zien hahaha LOL) 
| Originally posted by Miss Proximus maar als ik die poll zo zie, wil ik eigenlijk wel naar Frankrijk (lekker rustig zo te zien hahaha LOL) |
Zoals het er nu uitziet ga ik waarschijnlijk last-minute naar Spanje en heel misschien in oktober een weekie naar Egypte en in december een paar dagen naar London. Maar dat is afwachten. Mijn week skieen is dit jaar iedergeval al niet doorgegaan... 
| Originally posted by Remy D Zoals het er nu uitziet ga ik waarschijnlijk last-minute naar Spanje en heel misschien in oktober een weekie naar Egypte en in december een paar dagen naar London. Maar dat is afwachten. Mijn week skieen is dit jaar iedergeval al niet doorgegaan... |
IK GA NIET
hehe voor het eerst sinds 16 jaar een keer niet op vakantie.
ach ja volgend jaar dan maar.
Wij gaan naar IBIZA!!!!
Lijkt me toch wel de place 2 B in de zomer?!
waarschijnlijk salou...
h� magrec, ff afspreken dan maar? de thuisblijvers club hehe 
Ik ga naar Kos dit jaar! Lekker Pita Gyros met tzadziki saus eten en koffie frapp� drinken.
Ohja, waarschijnlijk ook nog wel andere dingen doen... 
drink jij kouwe koffie????? huh? 
| Originally posted by Miss Proximus h� magrec, ff afspreken dan maar? de thuisblijvers club hehe |