TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007)
Pages (26): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Posted by domineesje on Mar-14-2007 21:18:

quote:
Originally posted by Push2005

Edit: Ik vind het maar behoorlijk jammer dat je niet enkel een ticket voor zaterdag kunt kopen ?

dat zou idd mogen veranderen..

Posted by reep on Mar-14-2007 22:56:

hmm ja gareth emery zou idd nice zijn, prachtige set van die gehoord op trance energy.

btw ergens kwam iemand mij vertelle da above & beyond kwam? k veronderstel dat da maar zever is?

Posted by Gladius on Mar-14-2007 23:05:

waarom is er wel een dagticket voor zondag en geen voor zaterdag?

Posted by Joker666 on Mar-15-2007 05:44:

Line up ziet er opnieuw zeer degelijk uit. Was normaal ook niet van plan zaterdag te gaan maar de line up van zaterdag spreekt me zelfs meer aan dan zondag tot hiertoe.

Zaterag: Yahel, John OO Flemming, Airwave, Giuseppe Ottaviani, Marco Remus

Zondag: Paul Van Dyk, Rank 1, Perry O'Neill, Menno De Jong, Markus Schulz (hij mag zijne kleine nog eens meebrengen :-) ) , Armin

Enkele namen die er gerust mogen bijkomen: Jon O'Bir, Gareth Emery, Fred Baker, Phynn, Above and Beyond, M.I.K.E.

Posted by Moisture on Mar-15-2007 08:43:

mss nog een ideetje is John Askew

maar ziet er idd al mooi uit

Posted by Xilver on Mar-15-2007 09:15:

Propere lineup. Waarschijnlijk toch twee dagen aanwezig.

Posted by djcresto on Mar-15-2007 09:27:

twee dagen zonder camping kan toch he?

Posted by djcresto on Mar-15-2007 09:28:

quote:
Originally posted by Config
voorlopig vind ik zondag van vorig jaar nog altijd evenwaardig of misschien zelfs nog ietsje beter dan zondag dit jaar.. Ik dacht dat ID&T het grootser ging maken? wel dan mogen ze dat van mij zeker nog doen door Gareth Emery, Jon O'Bir, Matthew Dekay, Zabiela ofzo nog te boeken; of gewoon allemaal

Config je spreekt jezelf hier tegen. Ge vraagt om het grootser te maken en dan kom je met namen af die 99,9% van de bevolking niet kent.

Posted by MikeVee on Mar-15-2007 09:33:

quote:
Originally posted by djcresto
twee dagen zonder camping kan toch he?

quote:
Originally posted by MikeVee
Prijs
Combiticket (za + zo) TBC
Combiticket (za + zo + camping) TBC

ja, die info komt immers van de ID&T site.

Posted by Config on Mar-15-2007 09:38:

quote:
Originally posted by djcresto
Config je spreekt jezelf hier tegen. Ge vraagt om het grootser te maken en dan kom je met namen af die 99,9% van de bevolking niet kent.

wat maakt dat nu uit, 90% van de bevolking kent die andere namen toch ook niet? Mensen die trance volgen zullen die wel kennen natuurlijk, maar ze zullen ook namen zoals Gareth Emery kennen dan.. maar het zijn nu juist wel dj's zoals GE die het makkelijker maken voor buitenstaanders om de brug te maken naar trance, dus ik denk niet echt dat ik verkeerd ben in men redenering.

btw: Tiesto zou van mij ook zeker mogen komen hoor.. maar waarom zou ik hem vermelden? Zijn agenda staat wellicht toch al vol.

Posted by Push2005 on Mar-15-2007 10:13:

quote:
Originally posted by Moisture
mss nog een ideetje is John Askew

Geen Discover dj's

Posted by FCB_Fanatic on Mar-15-2007 11:07:

quote:
Originally posted by FredNova
En iedereen al wat tevreden?

ik ben alvast enorm tevreden, zeker met de namen die op zaterdag geprogrammeerd staan: JOOF (in een psy trance area), Airwave, Giuseppe, ...

zondag zou ik momenteel vooral voor PvD gaan, ik heb die nog nooit aan't werk gezien. De overige namen zijn ook goed, maar heb ik wel al bezig gezien. Ik hoop dus nog op een aantal minder bekende namen (en G&D horen daar voor mij niet bij )

Posted by FredNova on Mar-15-2007 11:34:

Tja, nu namen opgeven is wat laat he, die vraag hadden we eerder al gesteld
bv Manuel Le Saux kwam zeer veel voor in de verzoekjes en hij staat er (maar nu weinig reactie op percies) en GE speelt een goeie set op TE en nu moet hij er ook bij... tja... Ti�sto? die staat op 19 mei in zen eentje in Hasselt he

Soit, ik denk dat je de rekening van alle dj's samen niet wil zien, want het gaat ook nog over heel wat verschillende genres he

beter dan dit kan haas tniet, hoewel er dus zelfs nog een paar namen bijkomen...

Posted by Devilex on Mar-15-2007 12:08:

Ik ben enorm tevreden met de lineup ze

Posted by TOR on Mar-15-2007 12:16:

quote:
Originally posted by Tommaso
Sorry Tor maar ik snap je reply niet. Jij hebt van mijn zin het omgekeerde gemaakt, grapje dat aan me voorbij gaat?

Ik verzet me tegen iedere vorm van vocal trance.

quote:
Originally posted by Gladius

Dat zou wel een dikke streep door de rekening zijn, ja.

Posted by Eagle` on Mar-15-2007 12:21:

quote:
Originally posted by Gladius

djeezes christ idd ni opgemerkt, hadden ze nu da D 'n B afficheke op zondag geplaceerd, had perfect geweest, me wa gaak nu in godsnaam diee zondag vullen ?????????????????????????????????

combinatieke van Voorn, T-Quest & Angello een caf� d'anverske misschien.....andermaal dikken afrip bah

Posted by FCB_Fanatic on Mar-15-2007 12:46:

quote:
Soit, ik denk dat je de rekening van alle dj's samen niet wil zien, want het gaat ook nog over heel wat verschillende genres he

beter dan dit kan haas tniet, hoewel er dus zelfs nog een paar namen bijkomen...

kheb nie geklaagd over de line-up h�, beide dagen zijn heel goed . Alleen komt het voor mij zo uit dat ik de DJ's die in die armada area geprogrammeerd staan al gezien heb. Dat wilt niet zeggen dat ik mij der niet zal amuseren, maar t is altijd wel leuk om DJ's te zien die je nog niet gehoord hebt. En als ik niet in die Armada area zou zijn, vind ik op andere area's nog wel andere interessante namen terug ...

p.s.: zelf heb ik ook enkele namen doorgegeven, en JOOF heeft daar toch al de line-up van gehaald (Y)

Posted by Magistrate on Mar-15-2007 12:52:

wow vette line up, danku id&t

Posted by massiveK on Mar-15-2007 13:27:

Vette line up en de beide dagen!
Die Bonzai Stage & Psytrance Wow, daarvoor zal ik zeker komen.

Op zondag staat er een armada stage (met namen die, behalve perry o neil, ik al gezien heb, maar die ik graag terugzie) en Paul van Dyk op de mainstage (please niet in dezelfe tijd dan armin of Markus!!!) die ik nog nooit heb gezien. Dus ben ik zeker tevreden.

Toch denk ik dat voor Techno addicts, een nieuwe grote name zou goed zijn, de line up van de Kozzmozz stage is bijna hetzelfde dan verleden jaar...+ Cocoon stage van de eerste jaar mist denk ik.

Misschien een Dave clarke of zo op de mainstage toevoegen

Maar voor tranceliefhebbers zoals ik, hardtyle addicts enz. blijft het een schitterend line up dus ben ik zeer tevreden.

Posted by FredNova on Mar-15-2007 15:29:

Dave Clarke was geboekt en heeft al afgezegd (zijn nu bezig met "grote" vervanger). Vergeet niet dat niet iedereen 'te booken is' wegens bezet en anderen (zoals Orgur Can die ook op de lijst stond) zijn dan weer veeeel te duur.
Er zijn nog paar grote namen voor main in onderhandeling...

Posted by Push2005 on Mar-15-2007 15:35:

Is er een mogelijkheid dat tickets voor zaterdag t�ch beschikbaar worden gesteld Fred ? Zowel hier als op TA-FR zijn er mensen vragende partij voor.

Ik snap het commercieel standpunt wel van de hoofddag zondag te maken en 2de optie zaterdag-zondag; maar (en nee dat is geen kritiek op de line-up)ik ben niet zo bijster geboeid door de zondag voorlopig; of was sowieso maar van plan 1 dag te gaan en zou dat dan eigenlijk liefst de zaterdag doen... Vallen er geen tickets te winnen voor zaterdag ofzo

Posted by FredNova on Mar-15-2007 15:40:

Voorlopig heb je het (helaas) bij het rechte eind (je kan je inbeelden wat de kost is he) en om een tweedaags festival uit te bouwen 'moet' je zo beginnen.

Stel (fictief):
voor zaterdag 500 goudstukken en voor zondag 600 goudstukken
of
een combiticket 700 goudstukken (of met camping 750)
keuze is dan toch snel gemaakt?

De bedoeling is dus om de prijs ongeveer gelijk te houden met vorig jaar voor zondag en slechts een belachelijk kleine fee extra voor combi tickets.

Meer details soon...

edit: ik sluit de mogelijkheid dus niet uit, maar momenteel ziet het er niet naar uit dat er tickets voor za alleen zullen zijn

Posted by Config on Mar-15-2007 16:07:

quote:
Tja, nu namen opgeven is wat laat he, die vraag hadden we eerder al gesteld
GE speelt een goeie set op TE en nu moet hij er ook bij... tja...

Het is niet op basis van TE dat ik hem graag zou zien.. hij draait gewoon keigoeie sets (zowel op radiogebied als live) die zich - imo - van de andere sets onderscheiden vanwege de hoge kwalitatieve tracks die er in zitten. En na TE ben ik nog altijd niet van mening veranderd

Posted by Push2005 on Mar-15-2007 16:12:

quote:
Stel (fictief):
voor zaterdag 500 goudstukken en voor zondag 600 goudstukken
of
een combiticket 700 goudstukken (of met camping 750)
keuze is dan toch snel gemaakt?

Mja voor de meesten gaat die vlieger wel op dus logisch dat ze het doorvoeren; maar ik hou niet zo van kamperen en als ik 2x Antwerpen-Brugge doe met de wagen verlies ik teveel benzine

Ik zal nog wel zien dan...

Posted by Simon Steur on Mar-15-2007 16:16:

Confused

Armada stage valt me een beetje tegen tot nu toe; niet echt interessante namen behalve Perry O'Neil die toch wel heerlijke sets draait. Als ze toch bezig waren met David Lewis Production namen te booken voor armada stage hadden ze ook wel Matthew Dekay er mogen neerzetten, die zou in ieder geval beter draaien als een Armin of Menno.

Voor de rest ben ik het eens met Config dat Gareth Emery er ook wel had mogen staan. Ook Sander Van Doorn zou ik wel een keer live willen, hetzelfde geld voor Jody Wisternoff en Richard Durand. Toch wel de interessantere namen in de trance scene van het moment die tenminste met producties iets kunnen klaarspelen in de plaats van gebluf .

De kozzmozz ziet er daar in tegen wel zeer leuk uit met Joris Voorn en Technasia. Mainstage ziet er tot nu toe niet echt overtuigend uit; ik wil wel een keer zien wat Mason kan bregen kwa livesets. Paul Van Dyk overtuigd me iig niet.

De namen die ze er nog zeker bij mogen hadden zetten zijn dus: Jody Wisternoff, Garteh Emery, Matthew Dekay, Richard Durand, Sander Van Doorn en natuurlijk moet Jonas er ook nog bij.. Tomorrowland zonder een van de nieuwe generatie Belgische top trance dj's? didn't think so.

Pages (26): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »