TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
Stuk voor stuk meesterlijk in hun vak in vergelijking met Carl Huybrechts.
Die Catherine halen ze idd beter van het scherm.
Ik wou even tijd vrijmaken voor een echte BV:




Hans Otten uiteraard
en deze ondertussen bv-af mensen:

| quote: |
| Originally posted by TOR Hetzelfde geldt overigens voor Stefaan Lammens en Tom Coninckx. |
Hans otten vind ik anders schitterend in zijn vak
En hetzelfde geldt voor Frank Raes.


en dan nog de avatar van bertn
Hehe, ja die mannen van the block en temptation island, die hebben ulder nogal belachelijk gemaakt!
Wat betreft Johan Gielen, ik ben hem maar pas beginnen haten nadat ik hem de eerste keer hoorde draaien 
Robin Janssens is ook een held Kevin.
On continue:

Enfin, het gros van de Vlaamse zangers.

![]()
Flor & Tommy, waar is den tijd!
Confusion ![]()



| quote: |
| Originally posted by Real On continue: ![]() Enfin, het gros van de Vlaamse zangers. |
| quote: |
Originally posted by Push2005 ![]() |
| quote: |
Originally posted by Push2005 |
de vent int midden uiteraard...

en als kers op de taart:

Hoofdzakelijk mannelijke figuren die gehaat worden..
Laat mij daar verandering in brengen:

Ergert Martine Prenen u toch niet? 
Zal er ook eens een paar posten dan :


Hoe kan je je nu ergeren aan dikke tetten?

| quote: |
Originally posted by De Geert |
| quote: |
| Originally posted by Bertn Hoe kan je je nu ergeren aan dikke tetten? |
de nieuwe miss belgi�. ik kan die haar kop niet zien en die haar stem niet horen 




Showbizz bart
Gino Van Droogenbroeck
Jamie Nauwelaerts
Over iritante mensen gesproken
| quote: |
Originally posted by Push2005 |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.