TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »


Posted by Progrez on Apr-18-2007 18:12:

Stuk voor stuk meesterlijk in hun vak in vergelijking met Carl Huybrechts.


Posted by Push2005 on Apr-18-2007 18:27:

Die Catherine halen ze idd beter van het scherm.



Ik wou even tijd vrijmaken voor een echte BV:









Posted by MikeVee on Apr-18-2007 18:36:




Hans Otten uiteraard


en deze ondertussen bv-af mensen:


Posted by Config on Apr-18-2007 18:41:

quote:
Originally posted by TOR
Hetzelfde geldt overigens voor Stefaan Lammens en Tom Coninckx.


Tom Coninckx, ja volledig correct. Hij kan er niets van, hij is dan ook meer een omroeper, hij verslaat geen voetbalmatchen.

Met zijn belachelijke kledij ook altijd..


Posted by Bertn on Apr-18-2007 18:43:

Hans otten vind ik anders schitterend in zijn vak En hetzelfde geldt voor Frank Raes.


Posted by Moisture on Apr-18-2007 18:45:





en dan nog de avatar van bertn


Posted by mrcanon on Apr-18-2007 18:45:

Hehe, ja die mannen van the block en temptation island, die hebben ulder nogal belachelijk gemaakt!

Wat betreft Johan Gielen, ik ben hem maar pas beginnen haten nadat ik hem de eerste keer hoorde draaien


Posted by Real on Apr-18-2007 18:49:

Robin Janssens is ook een held Kevin.



On continue:












Enfin, het gros van de Vlaamse zangers.


Posted by MikeVee on Apr-18-2007 18:49:




Posted by mrcanon on Apr-18-2007 18:53:

Flor & Tommy, waar is den tijd!


Confusion


Posted by Push2005 on Apr-18-2007 19:04:




Posted by Real on Apr-18-2007 19:10:


Posted by FCB_Fanatic on Apr-18-2007 20:48:

quote:
Originally posted by Real
On continue:











Enfin, het gros van de Vlaamse zangers.


volledig akkoord, WEG met die vlaamse zangers, vooral die laura lynn mogen ze onmiddellijk afschieten. Die heeft die irritante 'slager'muziek, die op dat moment zo dood als een pier was, terug leven in geblazen ...


quote:
Originally posted by Push2005


laatst idool gezien, die jean doet dat nog echt goed, der zitten daar ander pipo's in die jury die der totaal niets van bakken. Die platenbaas heeft zelfs moeite om verstaanbaar nederlands te praten op den tv


Posted by TOR on Apr-18-2007 20:51:

quote:
Originally posted by Push2005


Haha, Jean Blaute heeft mijn eeuwige respect na zijn optreden in Brussel Midi een paar weken terug.


@ Real: de verbale kwaliteiten van Robin Janssens zijn te vergelijken met die van Duff Man:


Posted by De Geert on Apr-19-2007 11:08:




de vent int midden uiteraard...





en als kers op de taart:


Posted by TOR on Apr-19-2007 11:41:

Hoofdzakelijk mannelijke figuren die gehaat worden..
Laat mij daar verandering in brengen:




Posted by MikeVee on Apr-19-2007 11:45:

Ergert Martine Prenen u toch niet?


Zal er ook eens een paar posten dan :




Posted by Bertn on Apr-19-2007 12:04:

Hoe kan je je nu ergeren aan dikke tetten?


Posted by djcresto on Apr-19-2007 12:07:


Posted by djcresto on Apr-19-2007 12:07:

quote:
Originally posted by De Geert



Wacht tot ge zelf moet koken, dan wordt Piet je held!


Posted by MikeVee on Apr-19-2007 12:14:

quote:
Originally posted by Bertn
Hoe kan je je nu ergeren aan dikke tetten?


Ik moet er niet van weten, klein/normaal is veel leuker IMO
Ieder zijn smaak.


ar dat is niet alles wat me stoort aan dat mens.


Posted by Zehra on Apr-19-2007 13:04:



de nieuwe miss belgi�. ik kan die haar kop niet zien en die haar stem niet horen


Posted by Push2005 on Apr-19-2007 13:21:


Posted by deckard1001 on Apr-19-2007 14:34:




Showbizz bart
Gino Van Droogenbroeck
Jamie Nauwelaerts
Over iritante mensen gesproken


Posted by Real on Apr-19-2007 15:04:

quote:
Originally posted by Push2005

Hahaha.


Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.