TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Ze zullen zelfs meer dan nog eens kunnen herbeleefd worden 
Ik zie er nu al naar uit...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj De sets zullen weeral opgenomen worden, dus het feestje zal achteraf nog eens herbeleefd kunnen worden |
Wat houdt u tegen Gert?
| Originally posted by Jasperovitsj Wat houdt u tegen Gert? |
als gij een janettensport belangrijker vindt dan een beta party...
| Originally posted by The_G0dfather tjah, dan zal je dat maar moeten missen h� |
Luc, waarom staat hij weer de laatsten in de line-up? Ist omda ge hoopt da het bier tegen dan al op is en dat ze er dan niet meer mee naar uwe kop kunnen gooien 
Der moet iemand het volk buitenjagen, anders blijven ze plakken.
| Originally posted by mrcanon Luc, waarom staat hij weer de laatsten in de line-up? Ist omda ge hoopt da het bier tegen dan al op is en dat ze er dan niet meer mee naar uwe kop kunnen gooien |

| Originally posted by BZRK Der moet iemand het volk buitenjagen, anders blijven ze plakken. |
vind de line-up wel wat ontgoochelend.. Als je vergelijkt met de line-up van Illusion die avond dan weet je ook al waar de meeste liefhebbers naartoe zullen gaan.. weet niet als je in Gent voldoende bezoekers kan strikken door te mikken op volk dat en passant eens binnenspringt + de BeTA's...
Misschien was een BBQ dan toch een betere optie geweest..
Geef mij maar een avond Trance in plaats van Illusion waar ze Jackell & Hyde-toestanden draaien - maar dat is maar mijn mening h�.
| Originally posted by domineesje vind de line-up wel wat ontgoochelend.. Als je vergelijkt met de line-up van Illusion die avond dan weet je ook al waar de meeste liefhebbers naartoe zullen gaan.. weet niet als je in Gent voldoende bezoekers kan strikken door te mikken op volk dat en passant eens binnenspringt + de BeTA's... Misschien was een BBQ dan toch een betere optie geweest.. |
| Originally posted by Loraine Uhhhh neen, dagje Intuition on the beach laat ik toch ech nie schieten De line-up is daarvoor gewoonweg te wreed |
Voor Solar Stone
, Behr, Fo Riel, GTR en Lolo blijf ik met alle liefde in Olland 
Line-up is bijna perfect 
| Originally posted by TOR Hoezo? M.I.K.E. aka. Push [BE] Cor Fijneman vs. Mark Norman [NL] Gareth Emery aka. GTR [UK] Solar Stone [UK] Airwave (Live) [BE] Galen Behr [NL] Re:Locate ft. Sir Adrian (Live Vocals) [NL] Sied van Riel [NL] Menno de Jong [NL] Stelt toch niks voor |
| Originally posted by christina na het zien van deze line up krijg ik toch ook wel zin in een intuition on the beach. vorig jaar was het trouwens een heel leuk feestje. |
Dat is idd wel een verchrikkelijk vette lineup. Ze hadden beter zo'n trancetent gemaakt op Tomorrowland ipv een Armada stage 
Als het overdag is, is er toch geen probleem.
| Originally posted by domineesje vind de line-up wel wat ontgoochelend.. Als je vergelijkt met de line-up van Illusion die avond dan weet je ook al waar de meeste liefhebbers naartoe zullen gaan.. weet niet als je in Gent voldoende bezoekers kan strikken door te mikken op volk dat en passant eens binnenspringt + de BeTA's... Misschien was een BBQ dan toch een betere optie geweest.. |
Dat jullie je niet schamen!!!
Ik zou willen komen maar ik ken jullie eigenlijk niet.
Ik ben ook maar een week of 2 actief op dit forum.
Dus als ik wa vrienden meekrijg kom ik...
| Originally posted by TOR Hoezo? M.I.K.E. aka. Push [BE] Cor Fijneman vs. Mark Norman [NL] Gareth Emery aka. GTR [UK] Solar Stone [UK] Airwave (Live) [BE] Galen Behr [NL] Re:Locate ft. Sir Adrian (Live Vocals) [NL] Sied van Riel [NL] Menno de Jong [NL] Stelt toch niks voor |
Damn...
En BeTa-Party, �n Jonas Steur @ Illusion �n deze retevette line-up @ Intuition Summer Event...
Hoewel het wsl toch wel Betaparty zal worden, blijf ik het toch bijzonder klote vinden dat die drie parties op dezelfde dag plaatsvinden.. 
| Originally posted by FenixStyle Damn... En BeTa-Party, �n Jonas Steur @ Illusion �n deze retevette line-up @ Intuition Summer Event... Hoewel het wsl toch wel Betaparty zal worden, blijf ik het toch bijzonder klote vinden dat die drie parties op dezelfde dag plaatsvinden.. |
Fuck yeah, ik haal m'n beste party-muziek boven. De beste R&B met af en toe lekker stampen op wat goeie beats van Coone!
| Originally posted by Xilver Fuck yeah, ik haal m'n beste party-muziek boven. De beste R&B met af en toe lekker stampen op wat goeie beats van Coone! |