TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Federale Verkiezingen '07
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
Ik sta het dichtst bij CD&V en het verst van Groen.
Dichts bij het VB, verst van groen. 
Ik sta blijkbaar ook het dichst bij CD&V en het verst van Groen!
Ik sta het dichst bij Open VLD en het verst van Groen 
edit: ik zit trouwens ook vlakbij "Lijst DeDecker". Komt dus wel overeen met hoe ik van plan ben te stemmen
Door Jean-Marie begin ik toch te twijfelen aan mijn trouwe stem voor het VB. Benieuwd wat de man komende weken nog uit zijn mouw zal schudden.
Open VLD of SPA
CD&V kan de boom in: "goed bestuur, goed bestuur, goed bestuur", veel tralala maar weinig concrete punten. bovendien belachelijk dat Leterme draait zoals de wind, en Vervotte overstapt naar de federale regering, omdat ze er niet in slaagt op Vlaams niveau de wachtlijsten af te bouwen (�en van de grote punten van het CD&V programma de afgelopen jaren), echt geen zin in een Leterme als premier, laat 't maar allemaal zoals het nu is. paars for the win 
Relatief centraal in het kompas, maar het dichtst bij CD&V en het verst van Groen.
Komt er opnieuw een stemtest van de VRT?
blanco
en ja 'k weet dak dan op de meerderheid stem en blablabla
dichtst bij cd&v, tussen Cd&v, dedecker en vld. Verst van groen. Had ik op Dededecker hoger gestemd als kandidaat premier had ik daar dichtst bij gezeten.

man man, groen gaat geen stemmen krijgen als da ier zo gaat 
| quote: |
| Originally posted by Config man man, groen gaat geen stemmen krijgen als da ier zo gaat |
Zeer dicht bij CD&V, heel ver van Groen.
tis trouwens ongeldig dak stem 
Dicht bij CD&V en CDH, na MR
Heel ver van Belang
Jammer genoeg dat de CD&V soms via de NVA qua te vlaams nationalistisch is, want anders ben ik akkoord met zijn ethieke en economische posities
Afgelopen keren was dat altijd de VLD,
nu na het afnemen van de nieuwe test is het CD&V.
Een voor mij persoonlijk belangrijke vraag of stelling was:
"Alle winkels moeten ook open op zondag." 
Uiteraard helemaal niet mee eens...

Het verst was ik van Vlaams Belang.
| Jammer genoeg dat de CD&V soms via de NVA qua te vlaams nationalistisch is, want anders ben ik akkoord met zijn ethieke en economische posities |
dichtst bij NVA en CD&V. Verst van Groen! en SPA.
| Originally posted by _Jedi Afgelopen keren was dat altijd de VLD, nu na het afnemen van de nieuwe test is het CD&V. Een voor mij persoonlijk belangrijke vraag of stelling was: "Alle winkels moeten ook open op zondag." ![]() Uiteraard helemaal niet mee eens... |
| Originally posted by The_G0dfather dacht dat er stond dat ze open mogen zijn |
best mogelijk dat het 'mogen' is,
idd groot verschil in de stelling.
Maar ik blijf er helemaal niet mee eens, of het nu moeten of mogen is.
Genoeg redenen om onze zondag met rust te laten.
ik sta midden tussen cd&v & n-va.
go lijst 3 
Der zijn vandaag blijkbaar peilingen bekend gemaakt over de komende verkiezingen. Beetje dezelfde tendens als bij vorige peilingen, CD&V groeit enorm en wordt de grootste, Sp.a en Open VLD verliezen veel terrein.
Link
ff een kleine opmerking
bij de grafiekjes van de poll is er eigenlijk wel iets grandioos abnormaal 
open vld = rood
en sp-a = blauw
kunnen we da ni fiksen?? of is dit puur willekeur die kleurkes