TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
Pages (3): « 1 2 [3]
Leonardo ging eerst snel liggen, maar sinds dat hij een tijdje uit het team is geweest en nu weer terug is vindt ik een sportieve speler die eerder gaat voor doelpunt dan voor de tegenstander een kaart aan te smeren.
Ik vin Tomasson echt een hele goede speler, er gaat altijd dreiging vanuit en is zeer beweeglijk waardoor hij bijna niet te verdedigen is. Ik vin hem een klasse beter dan Kezman. hij moest alleen wat cooler in de afronding van simpele kansen zijn (zie gister 2e helft).
en idd, een optelsom maken mag niet, maar het wordt zeer vaak gedaan.
Maar genoeg gezever over die wedstrijd van gister.
Nog een week of 3 en dan staat de finale voor de deur in feijenoords eigen kuip. De neutrale plaatsen zullen vol zitten met Feijenoord supporters. Een groot voordeel voor Feijenoord.
Borusia moet je echter niet onderschatten. Het heeft dit weekend dan wel verloren van Kaiserslautern (ow wat heb ik een hekel aan die kutzakken) maar staan toch op de tweede plaats in Duitsland. Ze hebben een ontzettend goede spits (die veel schwalbes maakt
). Dan heb je nog een middenvelder (tjech geloof ik) wat een zeer goede speler is. Dat zijn denk ik hun 2 gevaarlijkste spelers.
Toch hoop ik, zelfs als PSV-er, dat Feijenoord wint en denk ook dat ze een hele goede kans maken.
Amoroso= topscorer, goeie spits die ook in de Serie A kan scoren, is bij Udinese topscorer Seria A geworden
Koller, Tsjechische reus, ook goeie speler
Rosicky, Tsjechische middenvelder, hij is iets van 20 jaar, een groot talent
Ewerthon, Braziliaanse spits die er net speelt, pas 20 jaar
wooohoooo, Feyenoord kan zijn borstje nat maken
dank u wel Mart Smeets ghehehe

hmm ik ken nog wel wat namen.. ronaldo, kallon, seedorf, ventola.. 
| quote: |
| Originally posted by Jappio hmm ik ken nog wel wat namen.. ronaldo, kallon, seedorf, ventola.. |

veel lui zullen mij een pessimist noemen maar ik zie feyenoord nog niet van Borusia winnen, uuh nou ze zullen het iig extreem moeilijk krijgen.. omdat:
a. Feyenoord ALTIJD moeite heeft met duitse ploegen, dat zeg ik nie alleen maar van marwijk ook
b. Inter niet echt voor de Uefa cup ging, dat heeft seedorf (in een best leuk interview) zelf gezegd.. voor inter was/is kampioen worden belangrijker dan de uefacub winnen.. was dit niet zo dan betwijfel ik nog of feyenoord de finale had gehaald..
Borusia wil echter wel die cup winnen en word dus niet tegengehouden zoals Inter..
Feyenoord heeft echter wel weer thuis-voordeel.. nu maar hopen (want ik hoop natuurlijk wel dat Feyenoord wint) dat Emerton gewoon mag spelen want die gele kaart sloeg echt nergens op!!
Hebben we tenminste nog 1 troost dat wij niet naar het WK mogen maar de uefa hebben en duitsland niet.. 
| Originally posted by TimeportE b. Inter niet echt voor de Uefa cup ging, dat heeft seedorf (in een best leuk interview) zelf gezegd.. voor inter was/is kampioen worden belangrijker dan de uefacub winnen.. was dit niet zo dan betwijfel ik nog of feyenoord de finale had gehaald.. |
| Originally posted by DjRV Zou ik ook zeggen als ik Seedorf was. Je kan mij niet wijs maken dat een club met internationale faam niet voor een uefacup gaat.Weet je hoeveel geld dat oplevert? |
| Originally posted by TimeportE hier heb je wel gelijk in, maar ik denk dat ik toch seedorf geloof. want als ze echt zouden winnen dan hadden ze niet bij beide wedstrijden vieri wel opgesteld (of tenminste de 2de wedstrijd).. en trouwens kampioen worden daar zit ook een groot financieel kaartje aan vast (oa. Champions League!).. |
).
maar voor Italianen is de Scudetto echt het aller aller aller aller aller aller belangrijkste van alles... zlefs VOOOOOOOOOR de champions league...
maar ik denk wel dat Inter zich vergist heeft in feyenoords kracht
| Originally posted by Optimus maar voor Italianen is de Scudetto echt het aller aller aller aller aller aller belangrijkste van alles... zlefs VOOOOOOOOOR de champions league... maar ik denk wel dat Inter zich vergist heeft in feyenoords kracht |