TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by rellivisit Trancefool, Daniele Mondello draait geen hardhouse. Hij draait zwaar stampende dampende spetterende italiaanse hardstyle. Niet normaal bruut. Maar ik heb ook een set gehoord dat ik dacht van, dit is het allemaal net niet. Je moet het maar net treffen met die gast. Ciao. |
.
Dit leek me eerst een zwaar relexed feestje, tot ik te horen kreeg van "Overload". Ik denk toch dat ik voor overload ga kiezen.. Ik zal hier nog wel ff een postje over maken om jullie te laten zien wat je gaat missen als je niet naar dit feest gaat 
| Originally posted by Flipper01 Dit leek me eerst een zwaar relexed feestje, tot ik te horen kreeg van "Overload". Ik denk toch dat ik voor overload ga kiezen.. Ik zal hier nog wel ff een postje over maken om jullie te laten zien wat je gaat missen als je niet naar dit feest gaat |
| Originally posted by TranceFool Die line-up had ik ook gezien jah....maaja das ergens in Limburg toch??? |
nu maar hopen dat q-dance de line-up gaan veranderen in dit:
whehe idd....als ik al die namen zie.....brrrrr.....moet toch maares van de week mn kaarten gaan halen 
Heb vandaag kaarten gehaald voor Kolkiewolkie en mezelf, dus we zijn zeker van de partij. Heb kaart nummer 3254 en 3255, dus zijn nog iets van 2000 kaarten.
En als de line-up zo wordt als TimeportE postte dan wordt het wel heel bruut stampen en dat in de beste locatie van NL 
uuh ik ging vandaag mijn kaarten halen, maar ze waren hiero in nijmegen UITVERKOCHT AAAARGGG.. nu eff kijken of ze bij basvh ook uitverkocht zijn.. anders word het toch overload in maastricht.. 
Laat ff weten of dat nog gelukt is of niet... zo niet wil ik wel kijken of ik er hier (in zwolle gk.) nog wat kan vinden.... zitten iets van 4 voorverkooppunten hiero... (moei wel opschieten, want woensdag middag ben ik hier voor het laatst (dwz, tot maandag), en dan zal het overal wel uitverkocht wezen...
)
Op overload draait Francois, dies wel heel vet. Maar ja, hardstyle is toch nog net iets meer mijn style.
| Originally posted by kolkiewolkie Laat ff weten of dat nog gelukt is of niet... zo niet wil ik wel kijken of ik er hier (in zwolle gk.) nog wat kan vinden.... zitten iets van 4 voorverkooppunten hiero... (moei wel opschieten, want woensdag middag ben ik hier voor het laatst (dwz, tot maandag), en dan zal het overal wel uitverkocht wezen... ) |