TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
Dan draai ik maar geen Kindred Spirits producties, nah! 

Ik kan er ook niet aan doen ![]()
Gelieve u bij eventuele klachten tot de heren Soul Phonic te wenden

| quote: |
Originally posted by Jasperovitsj Dan draai ik maar geen Kindred Spirits producties, nah! |
Progressive in de ruimste zin van het woord h�
En vooral opbouwend denk ik, zodat Andrew Bennet het tempo helemaal kan opvoeren. Diep beginnen en dan wat stevigere en tranzy progressive, en wie weet zelfs wat neotrance
Ik heb niet echt iets voorbereid, dus het zal wat van de sfeer en mijn gemoed afhangen denk ik 
Ik hoop Lustral - Everytime (Funkagenda Mix)
Ik heb gezien dat een van jouw lievelingsrecord atm was
en voor Bennett omdat elke maand ik naar the fifth element luister
>> Cerf & Mitiska feat Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Mix) 
Originally posted by Jasperovitsj ![]() |

| Originally posted by TOR Ik heb 1 request voor vanavond: Kindred Spirits - Interlacing textures |
| Originally posted by Jasperovitsj Allé Jan, als ge voor middernacht komt kost het u amper 5€ ![]() Allé, het is u vergeven dat ge nu niet komt als ge 7 juli wel naar de Beta party komt |
,
Zo, kga me maar eens stilaan klaarmaken en over kwartierke vertrekken, om elf uur zijn we er normaal gezien.. Ik denk, neen ik w��t, dat dit een zalig feestje gaat worden.. 
/me zet ook eens aan 
misschien dat ik ook nog binnen wip !!
't is dit of la rocca ...
Ik ben der ook ns mee door 
Topic aangemaakt in tracklist gedeelte zodat iedereen daar van het begin kan luisteren 
Topic tracklistgedeelte klik hier
netjes
'k ga toch leren ipv ID'en
May I be the first to say: VETTE SET
Idd, het klonk geweldig hier 
goed thuisgekomen, maar nu mijn bed in want ik ben een beetje moe
ik heb in ieder geval een leuke avond gehad
't was af!!!
en ik heb een probleem :s teveel redbull op
Geslaagde nacht, zoals verwacht of mss zelfs iets beter nog.
Het was bijna een halve Beta-party met al dat bekend volk.
Man van de avond = J00F
een mashup van trance met goa-invloeden en rollende techno, wat een kletterende drive. Goeie interactie met het publiek ook. Eerste keer dat ik een volledige set van hem hoor maar het was de moeite.
Fantastische set van Jasper ook die ik van de 1e tot de laatste minuut heb bezig gezien. Zoals aangekondigd kwam progressive aan bod in een wijd spectrum en ik ben zeer benieuwd naar de goeie tracklist. Prima flow ook.
Om toch maar een minpunt te noemen, ik denk wel dat we allemaal Luc wat hebben gemist 
Waaauw J00F, wat een geweldige set ja!
Ik schaam me diep dat het er tot gisteren nooit van gekomen is me te verdiepen in zijn 'sound', ook voor mij dus een eerste keer volledig live. Met ��n woord te beschrijven WAANZIN!
Ik heb alvast onmiddellijk zn nieuwe compilatieCD Unfold#1 besteld
en het aftellen naar tomorrowland kan beginnen 
Twas een leuk feestje. Jasper opende geweldig. Andrew Bennet deed wat hij moest doen en Flemming was voor mij de verrassing van de avond. Wat een energie. Mike draaide ook nog lekker. Meer van dit 
Hehe, zoals verwacht vond iedereen J00F super, en vond ik die vent retesaai 
Bennett daarentegen
Ook een dikke pluim voor Jasper, benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen 
| Originally posted by BZRK benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen |
| Originally posted by BZRK Hehe, zoals verwacht vond iedereen J00F super, en vond ik die vent retesaai ![]() Bennett daarentegen Ook een dikke pluim voor Jasper, benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen |
al blijf ik erbij dat hij teveel zaagt
Deze man mag echt wel meer in Belgie spelen,en ik hoop dat hij toch wel een positieve ervaring heeft overgehouden, was toch wel wat leuke interactie met het publiek
bah ******s