TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Laszlo on Sep-14-2007 09:23:

Lystring! Saxat fr�n TC:

quote:
Hej

Vi vill bara p�minna om att vi tyv�rr inte har m�jlighet att ta emot kort i barer och entr� p� festen. Det finns dock ett par bankomater i n�rheten av lokalen om du skulle f� ont om cash. Vi �r ledsna att vi inte kan ta emot kort, det �r tyv�rr banken som strular med n�got som kallas inl�sentillst�nd (f�r kortbetalning) som dom inte hinner f� fram i tid.

V�ldigt mycket nytt man m�ste l�ra sig nu i o m att vi har hand om all f�rs�ljning och utsk�nkning f�r f�rsta g�ngen.. puh.. det kr�vs bl a fyra olika tillst�nd fr�n olika myndigheter f�r att g�ra en s�n h�r tillf�llig fest.. allt s�nt �r klart dock.

Vi har �ven satt in ett par ledade SL-bussar som kommer att skytteltrafik g� fr�n lokalen till Fridhemsplan mellan 03.00 och 05.00. De kommer att g� fr�n tennishallen lite l�ngre upp p� gatan (SALK-hallen). De �r gratis. Sista tunnelbanan mot stan g�r 03.24 fr�n Alvik.

Det finns fortfarande ett antal biljetter kvar p� ticnet.se och CUM. Resten sl�pps i d�rren, men vi rekommenderar f�rk�p.

S� h�r ser spelschemat ut:

22-23 Christian �hman
23-01 John Rundell (UK)
01-04 CARL COX

V�lkommen!

Staffan & Johnny
Monday Bar

Mitt flyg g�r om n�n timma. Vi ses imorgon alla! Den som �r sugen p� lite uppv�rmning redan ikv�ll tycker jag ska komma f�rbi Ambition (vardagsrummet) p� GK och se Kambiz och mig spela bra skit =)

Posted by lacksesepsotygh on Sep-14-2007 09:55:

jag + 1

Posted by Akia on Sep-14-2007 16:34:

Blir tyv�rr ingen Kalle f�r mig... Jag har k�pt 2 http://djservice.com/dj_equipment/S...Q-EXTRM-1_4.jpg !!! N�r blir n�sta Sweta-mix festival???

Posted by lacksesepsotygh on Sep-14-2007 20:47:

f�rkalas? om inte, ryck tag i mig. jag k�r p� min bruna technics sl1210-tr�ja.

Posted by Jeremy H on Sep-14-2007 20:49:

Undrar detsamma, vore najs! F�r v�l bli n�gra �l p� stan i v�rsta fall.

Posted by Olov on Sep-15-2007 17:00:

oh yes Oh Yes OOOH YEESS!!!!

PS: nu �r det bara 6 timmar kvar...

Posted by Olov on Sep-16-2007 08:05:

HappyHappy

Som sagt...
http://www.youtube.com/watch?v=F1eYqzEGyZk

Posted by Laszlo on Sep-16-2007 12:30:

�len smakade skit och �r cider �r �nnu �ckligare s� rymdraketsfyllan uteblev f�r min del - billigt och bra. Ut�ver det s� ekar det fortfarande "Oh yes oh yes oh yes" av v�lbehag i hela skallen. Calle Cox...mmmmmmmm...

Ljusriggen var i v�rldsklass! B�st av allt p� hela festen. M�jligtvis lite f�r mycket laser som jag tycker �r fett �verskattat och stj�l f�r mycket fokus fr�n resten av ljusarrangemanget som annars var s� snuskigt underbart att besk�da. Det k�ndes verkligen inte som att vi var i Sverige.

D�rmed tror jag �ven att ribban �r satt f�r n�sta fest. N�r k�r vi igen? Sasha och Digweed, tack!

Posted by lacksesepsotygh on Sep-16-2007 12:56:

inte illa alls. och till r�ga p� allt fick man tr�ffa laszlo i egen h�g person.

Posted by Amnezia on Sep-17-2007 10:44:

f�r f�rsta g�ngen i karri�ren s� lyckades vi va d�r s� tidigt att vi h�ngde p� l�set till d�rren och lyckades f� bricka nr 1 i garderoben=P utan f�rfest s� va de inte s� mkt annat o g�ra, + en grov missber�kning av avst�ndet till festen..va d�r p� 5 min me taxi typ..max=p

sjuk fest fr�n b�rjan till slut..cox sp�a skiten ur oss allihop, spec sista halvtimmen tr�ffa dock bara p� 2 ta's, steve och laszlo, och h�ller me om att �len smakade verkligen skit, men inte slutade man k�pa f�r det "klok" som man e ..b�sta mbarfesten p� l�nge, blir intressant se n�sta : ) ..

Posted by mr_fisken on Sep-17-2007 18:07:

quote:
Originally posted by Laszlo
Det k�ndes verkligen inte som att vi var i Sverige.

Det var det f�rsta jag t�nkte p� ocks�, allt k�ndes proffsigt inget att klaga p�. Gillar lokalen som fan med h�gt till tak och najs podie o allt.

l�tt en av dom grymmaste festerna

Posted by Jeremy H on Sep-17-2007 19:47:

Kalla mig negativ, men tyckte faktiskt inte lokalen var s��� imponerande? Helt okey dock �len var d�remot inte okej n�nstans!

Hade riktigt kul annars, och bra lirat av Cox!

Posted by mr_fisken on Sep-20-2007 08:04:

vad var mindre najs med lokalen menar du? jag var lite skev s� jag har inte perfekt minne. Ser nu p� videoklippen att det fanns en storbildssk�rm ovan f�r en stor bar, inget jag s�g.

undrar n�r linan till black and white fester som �r om tre veckor kommer

Posted by Cloudburst on Sep-20-2007 10:49:

quote:
Originally posted by Olov
Som sagt...
http://www.youtube.com/watch?v=F1eYqzEGyZk

vilken remix p� Feel Good Inc �r det?

Posted by Laszlo on Sep-20-2007 17:50:

H�rs lite d�ligt och l�nge sedan jag h�rde den men f�r jag g�ra en kvalificerad gissning s�ger jag att det �r Stanton Warriors mixen mashat med n�got mycket h�rdare. Jag h�rde den tyv�rr inte p� plats. Vet inte om jag var ute eller om den spelades sent efter att jag hade g�tt.

Posted by Jeremy H on Sep-20-2007 18:45:

quote:
Originally posted by mr_fisken
vad var mindre najs med lokalen menar du? jag var lite skev s� jag har inte perfekt minne. Ser nu p� videoklippen att det fanns en storbildssk�rm ovan f�r en stor bar, inget jag s�g.

Haha, sk�rmen ovanf�r baren var r�tt nice att se p� n�r man var fast i bark�n Men mnja, tyckte lokalen var lite halvtr�kig i allm�nhet. Var stort och sjysst ljus, men that's it. Hade v�l kanske lite or�ttvist h�ga f�rv�ntningar pga MB's hype ocks� men

Hoppas p� n�n ny storbokning snart. H�sten ser r�tt d�d ut �n s�l�nge tyv�rr..

Posted by Olov on Sep-20-2007 19:10:

Nic Fanciulli, Simon Patterson, Dave Seaman, Elton D, Mr Oizo, Dusty Kid, Tocadisco, Tiesto, Axwell, Chris Lake, Dirty South �r v�l inte s�rskilt d�da �n va?

Posted by Jeremy H on Sep-20-2007 21:08:

quote:
Nic Fanciulli, Simon Patterson, Dave Seaman, Elton D, Mr Oizo, Dusty Kid, Tocadisco, Tiesto, Axwell, Chris Lake, Dirty South �r v�l inte s�rskilt d�da �n va?

�r inte s�rskilt intresserad av n�n av dessa f�rutom Dusty Kid, Seaman och Fanciulli. Och dom tv� sistn�mnda har jag sett senaste �ret Lake gjorde ocks� en sjysst spelning sist jag s�g honom.. Men inget jag �ker till tex sthlm f�r

Posted by Laszlo on Sep-20-2007 23:22:

Fanciulli �r ju bara ett m�ste.

Tonys bilder �r f�rresten uppe fr�n festen. Snubben f�r mig att tappa hakan g�ng efter g�ng. http://www.mondaybar.com/

Posted by mr_fisken on Sep-21-2007 15:54:

quote:

var spelar dirty south?

Posted by MondayBar on Sep-21-2007 16:05:

quote:
Originally posted by Jeremy H
Haha, sk�rmen ovanf�r baren var r�tt nice att se p� n�r man var fast i bark�n Men mnja, tyckte lokalen var lite halvtr�kig i allm�nhet. Var stort och sjysst ljus, men that's it. Hade v�l kanske lite or�ttvist h�ga f�rv�ntningar pga MB's hype ocks� men

Hoppas p� n�n ny storbokning snart. H�sten ser r�tt d�d ut �n s�l�nge tyv�rr..

Tomma tunnor skramlar mest..

Posted by Jeremy H on Sep-21-2007 16:09:

quote:
Originally posted by MondayBar
Tomma tunnor skramlar mest..

Jag har allts� inte r�tt till min �sikt?.... Jag hade skitkul p� festen och �r st�rtn�jd med bokningen. Men man f�r v�l ha synpunkter?

Du framst�r verkligen som profesionell efter ett s�nt uttalande f�rresten.

Pages (3): « 1 2 [3]