TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Niet elektronische muziek
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by The_G0dfather on Aug-29-2007 15:29:

ik ken ze niet


Posted by Blue Sky 99 on Aug-29-2007 16:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Try me


For god's sake, wees wat minder kritisch


Posted by Config on Aug-29-2007 17:30:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
For god's sake, wees wat minder kritisch


hij wil gewoon op uw kosten naar Ibiza


Posted by CygnusX on Jan-17-2008 21:07:

Deze 3 nummers vind ik momenteel erg goed:

Lenny Kravitz - I'll Be Waiting


Beirut - Nantes


Air Traffic - No More Running Away


Posted by Antony on Jan-17-2008 21:11:

ik heb het hier wel voor. Tim Vanhamel, ge herkent hem mss als de zanger van Millionaire.


Posted by CygnusX on Jan-17-2008 21:23:

Ja, dat nummer is ook super Ik had het er eigenlijk ook bij moeten zetten


Posted by Antony on Jan-17-2008 21:34:

ik moest er aan denken toen ik de grijze clip van lenny zag


Posted by djcresto on Jan-17-2008 22:14:

De opvolger van heater mag je deze wel noemen. Vorige week eens mee wakker geworden, was direct goed gezind.


Posted by Config on Jan-17-2008 22:19:

Bucovina

ja, vind ik persoonlijk ook beter dan Heater.
Ge zit in de misse thread btw


Posted by Jasperovitsj on Jan-17-2008 22:20:

It hurts my ears


En waarschijnlijk worden we de komende maanden overspoeld door nog meer van die Heater-klonen...


Posted by djcresto on Jan-17-2008 22:38:

quote:
Originally posted by Config
Bucovina

ja, vind ik persoonlijk ook beter dan Heater.
Ge zit in de misse thread btw


ach het origineel is niet electronisch he


Posted by FCB_Fanatic on Jan-17-2008 22:54:

quote:
Originally posted by CygnusX
Deze 3 nummers vind ik momenteel erg goed:

Lenny Kravitz - I'll Be Waiting

Beirut - Nantes

Air Traffic - No More Running Away


deze drie nummer heb ik, wonder boven wonder, ook al eens gehoord

en die Heater opvolger sucked


Posted by Devilex on Jan-18-2008 08:09:

Gisteravond laat op Canvas nog een reportage over The Velvet Underground en Pink Floyd. Muziek die toch nog steeds aanspreekt moet ik zeggen.


Posted by BZRK on Jan-18-2008 13:22:

quote:
Originally posted by Config
ja, vind ik persoonlijk ook beter dan Heater.


Ik alles behalve. Zo standaard salsa sound met trompetten



Dit had ik al eens in een andere thread gepost.

Palomine - Perfect Summer Night



Belgisch.


Posted by Fomas on Jan-18-2008 19:00:

De groep met het irritantste nummer van 2007(Ruby Ruby Ruby Ruby Ruby Ruby ...) maakt af en toe ook iets deftig.

Kaiser Chiefs - Love's Not A Competition But I'm Winning


Posted by CygnusX on Jan-23-2008 07:36:

De hotshot van deze op Studio Brussel vind ik ook wel iets hebben

Glasvegas - Daddy's Gone


Posted by Zehra on Jan-24-2008 21:19:

Silversun pickups - Rusted wheel


Posted by Gladius on Jan-24-2008 22:07:

Carole King
hmmmmmmmmm


Posted by The_G0dfather on Jan-24-2008 22:11:

Waar ik zoal nog naar luister:

ilse de lange
death cab for cutie
mickey 3D
indochine
en nog veel andere franse stuff (marc lavoine, renaud, jj goldman , jeff bodart,gerald de palmas, florent pagny ...)


Posted by CygnusX on Sep-12-2008 20:11:

A Brand - Time



Goed nummer, maar momenteel een beetje teveel gedraaid op StuBru.


Posted by FCB_Fanatic on Sep-17-2008 20:26:

"The Ditch - Far Away" vind ik nog een deftig nummerke voor de moment


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.