TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Niet elektronische muziek
Pages (3): « 1 2 [3]
ik ken ze niet
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Try me |
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 For god's sake, wees wat minder kritisch |
Deze 3 nummers vind ik momenteel erg goed:
Lenny Kravitz - I'll Be Waiting
Beirut - Nantes
Air Traffic - No More Running Away
ik heb het hier wel voor. Tim Vanhamel, ge herkent hem mss als de zanger van Millionaire.
Ja, dat nummer is ook super
Ik had het er eigenlijk ook bij moeten zetten 
ik moest er aan denken toen ik de grijze clip van lenny zag 
De opvolger van heater mag je deze wel noemen. Vorige week eens mee wakker geworden, was direct goed gezind.
Bucovina
ja, vind ik persoonlijk ook beter dan Heater.
Ge zit in de misse thread btw 
It hurts my ears
En waarschijnlijk worden we de komende maanden overspoeld door nog meer van die Heater-klonen...
| quote: |
| Originally posted by Config Bucovina ja, vind ik persoonlijk ook beter dan Heater. Ge zit in de misse thread btw |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Deze 3 nummers vind ik momenteel erg goed: Lenny Kravitz - I'll Be Waiting Beirut - Nantes Air Traffic - No More Running Away |

Gisteravond laat op Canvas nog een reportage over The Velvet Underground en Pink Floyd. Muziek die toch nog steeds aanspreekt moet ik zeggen.
| quote: |
| Originally posted by Config ja, vind ik persoonlijk ook beter dan Heater. |

De groep met het irritantste nummer van 2007(Ruby Ruby Ruby Ruby Ruby Ruby ...) maakt af en toe ook iets deftig.
Kaiser Chiefs - Love's Not A Competition But I'm Winning
De hotshot van deze op Studio Brussel vind ik ook wel iets hebben 
Glasvegas - Daddy's Gone
Silversun pickups - Rusted wheel
Carole King
hmmmmmmmmm 
Waar ik zoal nog naar luister:
ilse de lange
death cab for cutie
mickey 3D
indochine
en nog veel andere franse stuff (marc lavoine, renaud, jj goldman
, jeff bodart,gerald de palmas, florent pagny ...)
A Brand - Time
Goed nummer, maar momenteel een beetje teveel gedraaid op StuBru.
"The Ditch - Far Away" vind ik nog een deftig nummerke voor de moment 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.