TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jon O'Bir @ Illusion - 30th Of June
Pages (3): « 1 2 [3]
lol precies een gevoelig kantje geraakt. als gij dat sfeer vond, denk ik dat uw standaard wel laag is. ik heb me zeker geamuseerd, en ja ik stond vanvoor.ge hebt gelijk, sfeer maakt ge zelf, hoewel het toch veel leuker is dat mensen rondom u ook dansen en niet stokstijf staan rond te kijken. abominabel was het niet nee, maar verre van goed. dno wat dat is daar, misschien gaat de meerderheid van de mensen elke week naar illusion, zodat het leuke er wat van af is ofzow. of ze moeten de muziek niet goed vinden natuurlijk.
Ik stond ook de hele tijd vooraan en buiten enkele mensen die ook vooraan en in het midden stonden was er niet veel beweging. Ik trok me er toch niet al te veel van aan en amuseerde me. Ik vraag me trouwens af waarom dit topic weer naar de kloten moet worden geholpen terwijl iedereen juist positief was over de dj's.
| quote: |
| Originally posted by Devilex Ik stond ook de hele tijd vooraan en buiten enkele mensen die ook vooraan en in het midden stonden was er niet veel beweging. Ik trok me er toch niet al te veel van aan en amuseerde me. Ik vraag me trouwens af waarom dit topic weer naar de kloten moet worden geholpen terwijl iedereen juist positief was over de dj's. |
| Originally posted by obssession En hier begint het gescheld op Illusion weer... |
Tis gewoon een jankertje
Om eerlijk te zijn, ben ik niet altijd vooraan gestond omwille van mijn vriendinje die niet wilde
ik was naar de recht van Jon O'Bir > dj deck zicht
dat zou natuurlijk verchillend gebeurd zijn of ik alleen was gekomen.
al bij al vond ik het wel een goeie nacht, wel spijtig dat ik 3x Rush Hour heb moeten horen en nog eens 2x The Anthem van Filo&Peri :S:S
eene keer horen zal wel doen zekers?
Top moment was dan wel Jon O'Bir; de residents waren zeker niet slecht!
Ik had wel beter verwacht, maar dat zal wel nog komen...
| Originally posted by Real Jij bent hier de negatieve vibe. Er wordt hier (milde) kritiek geleverd op bepaalde elementen van Illusion, en jij moet al direct in de bres springen omdat je geliefde clubje 'aangevallen' wordt. Die kritiek is naar mijn bescheiden mening dan ook nog eens grotendeels terecht; ik begrijp dus totaal niet waar je je zo druk om maakt. |
| Originally posted by Xilver Ask the fanboy |
Set van Jon O'Bir is opnieuw te beluisteren op http://www.illusion.be/index2.html
als ik me het goed herriner zal het set 5 en 6 in de ground zijn.
Waren pure trancers!
waar komen de sets nu weer terecht die je streamt?
Jon O'Bir @ Illusion , Lier , Belgium 30-06-07
[[ LINK REMOVED ]]
01. Albert Vorne - Formentera (Gareth Emery Remix) [Club Elite]
02. David West - True Love (Vadim Soloviev Remix) [Captured]
03. Kyau vs. Albert - Always A Fool (Club Mix) [Euphonic]
04. Solar Movement - Close Your Eyes [Conspiracy]
05. Oliver Smith - Nimbus (Original Mix) [Anjunabeats]
06. Armin van Buuren - Rush Hour [Armind]
07. Activa - Flashpoint [Spinnin]
09. Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix) [Combined Forces]
10. Dj Observer & Dan Heatcliff - Hold On [Tekelec]
11. Remo Con - Cold Front (Bart Claessen Remix) [Anjunabeats]
11. Mannix - Dream on [A State of Trance]
13. Ben Gold - Roll Cage (Aly & Fila Remix) [Flux Delux]
14. Sophie Sugar - Day Seven [A State Of Trance]
15. Filo & Peri - Anthem (John O�Callaghan Remix) [Vandit]
16. Neal Scarborough - Stung On The River (Sean Tyas Remix) [Discover]
17. Thomas Bronzwaer - Constellation (John O�Callaghan Remix) [Vandit]
18. FKN feat. Jahala - Why (Aly & Fila Remix) [Deep Blue]
19. Super8 & DJ Tab - Helsinki Scorchin' (Original Mix) [Anjunabeats]
20. Kyau vs. Albert - Falling Anywhere (Rework) [Anjunabeats]
21. White Water - The Unknown (Original Mix) [Involved Productions]
| Originally posted by lost_in_trance Jon O'Bir @ Illusion , Lier , Belgium 30-06-07 [[ LINK REMOVED ]] 01. Albert Vorne - Formentera (Gareth Emery Remix) [Club Elite] 02. David West - True Love (Vadim Soloviev Remix) [Captured] 03. Kyau vs. Albert - Always A Fool (Club Mix) [Euphonic] 04. Solar Movement - Close Your Eyes [Conspiracy] 05. Oliver Smith - Nimbus (Original Mix) [Anjunabeats] 06. Armin van Buuren - Rush Hour [Armind] 07. Activa - Flashpoint [Spinnin] 09. Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix) [Combined Forces] 10. Dj Observer & Dan Heatcliff - Hold On [Tekelec] 11. Remo Con - Cold Front (Bart Claessen Remix) [Anjunabeats] 11. Mannix - Dream on [A State of Trance] 13. Ben Gold - Roll Cage (Aly & Fila Remix) [Flux Delux] 14. Sophie Sugar - Day Seven [A State Of Trance] 15. Filo & Peri - Anthem (John O�Callaghan Remix) [Vandit] 16. Neal Scarborough - Stung On The River (Sean Tyas Remix) [Discover] 17. Thomas Bronzwaer - Constellation (John O�Callaghan Remix) [Vandit] 18. FKN feat. Jahala - Why (Aly & Fila Remix) [Deep Blue] 19. Super8 & DJ Tab - Helsinki Scorchin' (Original Mix) [Anjunabeats] 20. Kyau vs. Albert - Falling Anywhere (Rework) [Anjunabeats] 21. White Water - The Unknown (Original Mix) [Involved Productions] |
thx lost_in_trance
thanks!
listening, tune op ongeveer '30
Fijne tracklist, op die twee Kyau vs Albert-miskleunen en de fucking Anthem na.
| Originally posted by Xilver Fijne tracklist, op die twee Kyau vs Albert-miskleunen en de fucking Anthem na. |
| Originally posted by BZRK Gij hebt iets tegen 'Falling Anywhere' ?? |
idd, afschuwelijke vocals in zowel Always a Fool als The Anthem, brrr 
| Originally posted by lost_in_trance Jon O'Bir @ Illusion , Lier , Belgium 30-06-07 [[ LINK REMOVED ]] |