TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hebben we een nieuwe mod nodig?
Pages (3): « 1 2 [3]
Ik zou het ook willen doen, maar het gros van de huidige BeTa's irriteren me, dus pas ik. 
Ik denk dat ik mij nog een discussie kan herinneren met die Magistrate, liever niet dus
Ik herhaal het nog eens, ik zie eigenlijk niemand die �n genoeg online is, �n genoeg actief is, �n genoeg objectief kan blijven van de huidige leden.
Me is candidate!
I'm half-human, half-bot. 
zwanske van de ceunen ofazoeiet : )))
euhm ja, beetje afgang voor mij dus
maar goed, alles wat hier gezegd werd over mij klopt (behalve dat van geen beta willen zijn voor zover ik me herinner)
ik trek dus mijn kandidatuur in 
Zal ik het anders erbij nemen? Heb ik ook weer ens wat anders te doen dan draadjes van toeristen sluiten 
| quote: |
| Originally posted by Magistrate alles wat hier gezegd werd over mij klopt (behalve dat van geen beta willen zijn voor zover ik me herinner |

^ nee, maar ik vind het wel interessant wat je zegt, weet je soms nog de context waarin ik dat zei? of ideaal zou zijn moest je de post in kwestie terugvinden...
| Originally posted by eieregooie Zal ik het anders erbij nemen? Heb ik ook weer ens wat anders te doen dan draadjes van toeristen sluiten |
2 mods voor hooguit 20 actieve members? is dat niet een beetje overdreven...als Benny er weinig tijd meer voor heeft laat hij het beter gewoon over aan iemand anders, maar blijkbaar is zijn functie niet echt gewild 
voila rub neemt het er bij, prob solved
| Originally posted by BZRK Zou het niet mogelijk zijn dat je het er inderdaad bijneemt, maar dat Benny ook aanblijft? Op die manier zijn er wel 2 mods, maar moet er geen hele nieuwe mod gezocht worden. Of zal Swamper ook dat niet willen? |
Ik ben hier nog minder dan Benny tegenwoordig (op BETA), en van mij hoef je ook zeker geen harde hand te verwachten. Dergelijk compensatie gedrag is voor mannen met een kleine pen0r imho
Heb overigens niet de illusie dat een andere mod, of ander optreden van de mod, invloed heeft op de sfeer op t forum. Als mod kan je alleen de scherpe randjes eraf halen, maar de rest ligt toch echt in de handen van de community en daar heb je als mod 0,0 invloed op.
| Originally posted by eieregooie Heb overigens niet de illusie dat een andere mod, of ander optreden van de mod, invloed heeft op de sfeer op t forum. Als mod kan je alleen de scherpe randjes eraf halen, maar de rest ligt toch echt in de handen van de community en daar heb je als mod 0,0 invloed op. |

Thumbs up voor den Benny! 
![]()
Niet dat ik al NLTA'er veel te zeggen heb, maar ik denk toch echt dat een 2e mod niet het knelpunt oplost.
De sfeer bepaal je uiteindelijk zelf als forumlid en community maar klaarblijkelijk laten sommigen zich (soms) teveel leiden door emoties/hormonen e.d. en ontbreekt het aan een laagje eelt op de ziel.
Wat Benny hierboven al aangaf: stoor je je aan de post of is je niet duidelijk wat de poster ermee bedoelt (dit medium leent zich uitermate goed voor foutieve interpretaties!); stuur een PM naar diegene en vraag om feedback/verduidelijking voordat je (vaak onterecht) uit je vel springt en je frustratie botviert in een thread waar niemand op zit te wachten!
Je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn/worden, maar respect voor elkaar en elkaars mening is toch wel een grondbeginsel voor gezonde communicatie...
Er zijn belangrijkere dingen om je druk om te maken in het leven
Gut, ik word oud 
| Originally posted by Loraine Gut, ik word oud |
Ik vond het goed zoals het was/is. Af en toe een relletje, i like it.
| Originally posted by Magistrate nee, maar ik vind het wel interessant wat je zegt, weet je soms nog de context waarin ik dat zei? of ideaal zou zijn moest je de post in kwestie terugvinden... |

mja, het zegt me nog steeds niks eigenlijk 
Moest ik nu schrijven: "Ik heb zin in seks." Dan zou de Benny da laten staan.
BENNY FTW!!
Serieus? Ik dacht dat Limburgers geen gevoel voor humor hebben.