TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 Poll 2007
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex 80% van de stemmers op die lijst heeft zo een mentaliteit. Dus waarom zouden die overige 20% nog de moeite doen om een mooie objectieve top 5 op te stellen? |
| Originally posted by Rhand Ziekelijk arrogant �n een probleem met begrijpend lezen, auwtsj. |

| Originally posted by Push2005 Wat me ook nog steeds verbaasd is hoe doorspekt die lijst is van trancedj's; terwijl er in werkelijkheid maar een handvol van geboekt wordt (en dan nog steeds telkens dezelfde). Het trancepubliek is wellicht het meest actief op het internet; nog een reden temeer dat aantoont hoe onrepresentatief die poll is. Een beetje relativeren h� |
| Originally posted by Rhand Ziekelijk arrogant �n een probleem met begrijpend lezen, auwtsj. |
| Originally posted by Jasperovitsj Ai, den deze bijt terug Staat Deadmau5 toevallig in uwen top 5 omdat ge Faxing Berlin zo'n grave plaat vindt? |
| Originally posted by Devilex Mss grotendeels gebaseerd op hun radioshows dan? |
Tom joenge, hangt is ni zo de grave uit!
| Originally posted by Jasperovitsj Tom joenge, hangt is ni zo de grave uit! |
En gij durft u zomaar publiekelijk outen?
^Voor wie gaat de gezaghebbende Chris Riley voten ?
Ik denk dat ik dit jaar mijn joker ga inzetten. Er zijn dit jaar geen dj's geweest die mij hebben kunnen bekoren met hun sets, behalve een enkele performance van Ti�sto of Armin. Niet dat ik dit jaar veel sets beluisterd heb, integendeel. Enfin, u ziet dat ik dit jaar dus niet geplaatst ben om een mooie rangschikking te maken. Maar om in de sfeer te blijven van een bepaalde poster op de vorige pagina, stel ik Airbase voor, want die heeft dit jaar een mooi liedje gemaakt.
tja, en bovendien zijn, voor mij, Tiesto en zeker armin beter dj dan producer... Toch stemmen mensen voor hem want ze Traffic of adagio kennen
ma ja, allez die debat over die poll zullen we toch niet elk jaar doen
| Originally posted by Xilver Begrijpend lezen is ook niet echt een van uw sterkste kanten, vriendschap. Herhaal mee met mij: EEN DJ IS GEEN PRODUCER EEN DJ IS GEEN PRODUCER EEN DJ IS GEEN PRODUCER EEN DJ IS GEEN PRODUCER |
| Originally posted by Rhand Iets maken is iets produceren, de maker is een producent. |
Als ik dan toch ook twee namen moet noemen van dj's die met dit jaar live een schitterende set hebben gebracht dan zijn dit Jon O'Bir en John 00 Fleming.
Ik ga mij ook onthouden deze keer, wegens te weinig setjes gehoord dus mijn stem zou niet echt representatief zijn. Maar zoals reeds gezegd verwacht ik idd een grote terugval van M.I.K.E., AvB en PvD zullen wss op ongeveer dezelfde plaats blijven staan.
Als ik iemand moet noemen wiens set mij het meeste is bijgebleven, dan maar Menno De Jong.
we kunnen veel negatieve dingen van die poll denken (ik zelf de eerste) maar toch is het een goeie promotie middel (op korte termijn want op lange termijn zijn er zeker negatieve gevolgen voor de scene) voor trance. En deze musiek stijl heeft dat wel nodig
| Originally posted by Push2005 01. Paul van Dyk Verdiende nr. 1 voor mij. Alleen hij kan Armin Van Buuren van deze o zo verderfelijke positie weerhouden; om de trancescene niet nog meer naar de knoppen te laten gaan. De rest kan me eigenlijk gestolen worden; maar ander zou mijn entry niet geldig zijn: 02. Dj Mikey Mike 03. Chris Riley 04. Dj RJT 05. Lord Of Bass Serieus stemmen doe ik wel in de TA top 100; die heeft tenminste zo'n nefaste impact niet op de dancescene |
1. David Guetta
2. Armand Van Helden
3. Guy Gerber
4. James Holden
5. Eric Prydz
| Originally posted by FUSyke 1. David Guetta |
| Originally posted by Devilex Al� man da kunt ge toch ni menen |

| Originally posted by Devilex Al� man da kunt ge toch ni menen |
| Originally posted by FUSyke Jij kan niet begrijpen waarom ik Guetta op 1 zet en ik kan niet begrijpen waarom PVD op nr 1 staat. |
1. Pole Folder
2. Jody Wisternoff
3. 16 Bit Lolita's
4. Micah
5. Sasha
Pole Folder is wat mij betreft ��n van de beste dj's ter wereld op dit moment. Uitstekende, gevarieerde, originele, genrevervagende en vaak unieke platenkeuze met veel soul en gevoel voor melodie, heerlijk opbouwende sets en technisch ijzersterk. Zelfde verhaal voor Jody Wisternoff, die deze plaats volkomen los van zijn productiewerk verdient, net zoals Pole Folder.
Peter en Aad van de 16 Bit Lolita's zijn naast geniale producers ook uitstekende deejays die hun sets weliswaar volproppen met eigen materiaal, maar dat is van zo'n hoge kwaliteit en zo gevarieerd dat hun sets echt een waanzinnig hoog partygehalte hebben �n tegelijk diep en afgewerkt zijn. Micah heeft ��n van de meest unieke stijlen vind ik, heel eclectisch met een hoop onbekende pareltjes en beresterk eigen werk. Sasha tenslotte is eigenlijk wat aan het afstappen van die redelijk platte electrohouse sound van zijn Fundacion periode en gaat terug een diepere en melodieuzere toer op. En alleen al op basis van zijn laatste Essential Mix verdient hij terug zijn plaats bij de groten! 
Eervolle vermelding ook voor Airwave, maar die haalt mijn top 5 net niet
Maar als er ��n trancedj is die ik een grote sprong voorwaarts gun is hij het wel!