TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik voel me kut - topic
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
dat gedoe met die 1 2 positie bij ferarri was wel ff kut, had niet gedacht dat barri toch 2de zou worden, maar hij zat er zelf minder dan dat ik gedacht had, dus valt nu wel beetje mee weer. denk ik.
����������������������������
| quote: |
| Originally posted by Optimus ���������������������������� |

| Originally posted by John betekend dit: ik heb problemen met mn toetsenbord en daarom voel ik me kut? ![]() |

LOL
kheb dat altijd met mirc... en das KUT 
| Originally posted by Optimus ADO VOLGEND JAAR IN DE EREDIVISIE!!!!!!!!! |

| Originally posted by mr.marcello Begint er onderhand al aardig op te lijken ja..... Worden weer een serie leuke risico-wedstrijden volgend seizoen! ![]() ![]() Met vriendelijke groet. |
| Originally posted by mr.marcello Begint er onderhand al aardig op te lijken ja..... Worden weer een serie leuke risico-wedstrijden volgend seizoen! ![]() ![]() |
volgens mij moeten er nog 4 wedstrijden gespeeld worden waarvan 2 tegen excelsior.. (denk aan: 0 punten)
| Originally posted by Jappio volgens mij moeten er nog 4 wedstrijden gespeeld worden waarvan 2 tegen excelsior.. (denk aan: 0 punten) |
ja denk ook dat er volgend jaar een hele boel risicowedstrijden bij gaan komen, aangezien ongeveer iedere wedstrijd van ADO Den Haag een risicowedstrijd is
word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO 
| Originally posted by Blik ja denk ook dat er volgend jaar een hele boel risicowedstrijden bij gaan komen, aangezien ongeveer iedere wedstrijd van ADO Den Haag een risicowedstrijd is word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO |

hehe er zijn nu al zat rellen joh
....die Ado gasten kenne dr ook nog wel bij 
| Originally posted by Blik word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO |
| Originally posted by mr.marcello (helemaal nu de tussenstand 0-1 is voor RBC).... |

VOETBAL NACOMPETITIE POULE A 20.00 uur: TUSSENSTANDEN FC Den Bosch + 1 RBC Roosendaal 3 20.30 uur: Emmen 2 Cambuur/L'warden 0 |
| Originally posted by raoel Mijn gedachten gaan uit naar WvG |
![]()
| Originally posted by -=WVG=- |

en als ik nou es zeg dat ik me helemaal niet kut voel?
| Originally posted by Blik word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO |

wat de neuk hoorde ik gisteren nou?
fc utrecht wil de uitslag van de beker finale aanvechten?
tuurlijk,was een prachtige buitenspel goal,maar die penalty die utrecht kreeg was ook niet echt wat je zegt zuiver

| Originally posted by DjRV wat de neuk hoorde ik gisteren nou? fc utrecht wil de uitslag van de beker finale aanvechten? tuurlijk,was een prachtige buitenspel goal,maar die penalty die utrecht kreeg was ook niet echt wat je zegt zuiver |
| Originally posted by DjRV wat de neuk hoorde ik gisteren nou? fc utrecht wil de uitslag van de beker finale aanvechten? tuurlijk,was een prachtige buitenspel goal,maar die penalty die utrecht kreeg was ook niet echt wat je zegt zuiver |

)
| Originally posted by Blik het lukt ze nooit om zo die beker te krijgen (hoop ik ) |