TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא וגיבושים
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by DjNumShum on May-05-2002 14:56:

טוב חברה
מחר אני נוסע לגיבוש סטילים ל-3 ימים
אז אני לא יהיה כאן להשגיח עליכם מלמעלה
אני מקווה להינות ושיהיה לי בהצלחה אז יאללה תעשו חיים!
ביי


Posted by m0sh on May-05-2002 18:12:

יוווווווווווווווווווו
שאני אומר אידיוט\

אני מתכוון שזה ביטוי בהקצנה

אין לי כח להסביר עוד פעם


Posted by yahel222 on May-05-2002 19:07:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
סבבה אבל זה לא אותו דבר

ידעתי שצדקתי אני טוב בלזכור דברים....

יש לך 150 זה ממש טוב

אני מזכיר זה לא קשור ללימודים
יש אנשים שיש להם ציונים אדירים אבל הם טיפשים

יש אחת כוסית שהייתה איתי 9 שנים בכיתה ויש לה ציונים טובים אבל היה כל כך מפגרת
המשפטים שהיא מוציאה לפעמים ...
יש הרבה הפעם אני יספר על אחד שהיא אמרה לא זוכר מתי
אבל במסיבת בוקר בתיכון ירדו עליה
אמרו לה שתידע שזה לא מיקרי שיצחק רבים נרצח בכיכר רבין...חחח

היא אמרה איזה מקריות שהוא נרצח בכיכר רבין!!!


אחי נתפסת על שקר כי הסיפור הזה זה אני רשמתי אותו לפני כמה זמן פה
ואני מכיר את הילדה שאמרה את זה והיא בכלל מצפון ת"א
וגם הציונים שלה גרועים
והיא הכי סתומה שראיתי בחיים שלי


Posted by m0sh on May-05-2002 19:42:

אחי אז כנראה יש עוד אחת מפגרת!

אם אתה חושב שאני מזיין את השכל אז סבבה...
לך שאל את נמרוד
DJ 2 TALL
הוא גם היה במסיבה


Posted by Hell_Copter on May-05-2002 19:57:

אנחנו קצת סוטים מהנושא פה (כרגיל) אבל חפיף

יש לי ילדה בכיתה חרשנית משהו לא נורמלי... אין לה חברות... היא מגעילה רצח... היא לא יכולה להפסיק ללמוד... אתם מכירים את הטיפוס
קיצר היא חרשה כל שנה שעברה להסטוריה... קיבלה ציונים 90 ככה (אני לא למדתי למבחנים והוצאתי מעליה וכמוני היו עוד) ואז הגיע המגן (למגן חרשתי את התחת שלי) היא פחדה ולא ניגשה למגן
עשו לה ג'סטה ענקית בגלל שהיא כזאת חננה והסכימו להגיש אותה על 90 לבגרות... דבר שלא אמורים לעשות בלי שמישהו עושה מגן
המאפנה הזאת פחדה וגם לבגרות לא ניגשה!!!!

השנה היא עשתה בגרות חורף בהסטוריה שהייתה באיזה אמצע ינואר או משהו כזה
תחילת נובמבר ידידה שלי אמרה לי שהיא ביקשה ממנה ספר שעוזר להתכונן לבגרות... אתם קולטים!? היא התחילה ללמוד חודשיים וחצי לפני!!!
בסוף הגיעה הבגרות ושינו את המיקוד והיא לא ידעה על זה... והיא נכשלה!!!!
אם זה לא היה כל כך מצחיק זה היה ממש עצוב!!!


Posted by m0sh on May-05-2002 20:18:

בונאה איזה דפוקה!!!!!!!!!

חהחהחהחהחהחהחהחהחחההחה מגיע לה!!!!!!!!

אני מתתתתתתתתתתתתתתתת מצחוקים שיאלללללללללללללללללללללללה


Posted by Hell_Copter on May-05-2002 20:35:

דרך אגב... שכחתי לציין איך קוראים... רק שתבינו כמה זה עוד יותר מצחיק
קוראים לה אסתר... לא מהשמות החדשים של ימינו ... כאלה עם חברים וחיים


Posted by NyKoN on May-05-2002 20:53:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
סבבה אבל זה לא אותו דבר

ידעתי שצדקתי אני טוב בלזכור דברים....

יש לך 150 זה ממש טוב

אני מזכיר זה לא קשור ללימודים
יש אנשים שיש להם ציונים אדירים אבל הם טיפשים

יש אחת כוסית שהייתה איתי 9 שנים בכיתה ויש לה ציונים טובים אבל היה כל כך מפגרת
המשפטים שהיא מוציאה לפעמים ...
יש הרבה הפעם אני יספר על אחד שהיא אמרה לא זוכר מתי
אבל במסיבת בוקר בתיכון ירדו עליה
אמרו לה שתידע שזה לא מיקרי שיצחק רבים נרצח בכיכר רבין...חחח

היא אמרה איזה מקריות שהוא נרצח בכיכר רבין!!!



בואנה אתה מזה צודק.

אני ככה חרא תלמיד
יודעים שאני כאילו חכם אבל יש לי 80 קבוע לא משנה מה אני עושה
אני מת לעשות מבחן אמיתי של אייקיו כי אם יצא לי 150 בזה אז בטח יצא לי יותר בבחינה בעברית

עשית את הבחינה מוש?


Posted by m0sh on May-06-2002 04:02:

טוב חשבתי לספר קצת עלך עצמי אבל אין לי זמן

אז שאני יחזור מהבית אני יספר גם לכם
אני מאמין מאד שיש לי אי קיו גבוה
אני יספר אחרי הלימודים

אגב קיבלתי 90 בהיסטוריה
,עוד 15 ימים מגן!


Posted by arik on May-06-2002 10:43:


עוד 3 חודשים אני מתגייס
יש לי פרופיל 64
צחקו כמה שאתם רוצים
ושאלו אותי נהג או פקיד
אז אמרתי פקיד
כי מי שחושב שלהיות נהג זה טוב
אז הוא טועה בגדול
בכל מקרה כנראה שכבר לא תיראו אותי כל כך הרבה עוד 3 חודשים

דרך אגב אני רוצה לקבל בסיס פתוח אבל אין לי מושג למי לפנות
למישהו יש רעיון
?


Posted by arik on May-06-2002 10:47:

הא ובקשר ל
IQ
אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל
15-50


Posted by DJ_BoN on May-06-2002 16:53:

King

quote:
Originally posted by yahel222


אחי נתפסת על שקר כי הסיפור הזה זה אני רשמתי אותו לפני כמה זמן פה
ואני מכיר את הילדה שאמרה את זה והיא בכלל מצפון ת"א
וגם הציונים שלה גרועים
והיא הכי סתומה שראיתי בחיים שלי


אחי מי זאת? איפה היא לומדת?


Posted by Ariels on May-06-2002 23:30:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב חשבתי לספר קצת עלך עצמי אבל אין לי זמן

אז שאני יחזור מהבית אני יספר גם לכם
אני מאמין מאד שיש לי אי קיו גבוה
אני יספר אחרי הלימודים

אגב קיבלתי 90 בהיסטוריה
,עוד 15 ימים מגן!


99 היה לי מגן 87 וציון בגרות
תעשה חישוב ותגלה כמה הוצאתי בבחינת בגרות
[איזה זין לי]

quote:
Originally posted by arik
הא ובקשר ל
IQ
אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל
15-50


אם היה לך כזה איקיו לא היית מצליח לפתוח את המחשב


Posted by DjChook on May-07-2002 08:05:

יווווווווווווווווווו אתם ממש ממש מפגרים...

אז בוא נתחיל ככה

כל המבחנים באינטרנט ששואלים אותך שאלות וזה זה ב-ו-ל-ש-י-ט

ב.
אייקייו ממוצע נע בין
100-110

מחונן זה 130
ושיא המחוננות זה 140

יש כמה גאונים שהצליחו לשבור את הטבלאות בינהם איינשטיין אבל הוא לא עובר את ה 150...

אני מדבר איתכם על מבחן מהממשלה והמכון לבחינות פסיכו-משהו

בכל מקרה, 123 זה מצוין, וזה הרבה מעל הממוצע

אז תפסיקו לזיין שכל


Posted by Hell_Copter on May-07-2002 11:54:

quote:
Originally posted by Ariels


99 היה לי מגן 87 וציון בגרות
תעשה חישוב ותגלה כמה הוצאתי בבחינת בגרות
[איזה זין לי]


חבר שלי גם ככה...
הגישו אותו על 88 לבגרות וקיבל 98... זה מזה זין


אני לא יודע מה האיי קיו שלי אבל המבחנים באנטרנט באמת מפגרים...
מה שכן אני הייתי פעם במחוננים הזה ויש לי זכרון טוב מדברים ששמעתי בקושי פעם אחת... (בדרך כלל)
הוכחה לזה זה שכל החטיבה ... יעני כל השלוש שנים לא למדתי אפילו ל 5 מבחנים
והציונים שלי היו בסביבות ה 90 ככה... לפעמים יותר לפעמים טיפה פחות

וגם כל החיים שלי נכשלתי אולי בממש מעט מבחנים... אני זוכר רק איזה שניים או שלושה


Posted by Dj Moriano on May-07-2002 12:03:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


וגם כל החיים שלי נכשלתי אולי בממש מעט מבחנים... אני זוכר רק איזה שניים או שלושה


כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב....


Posted by DjChook on May-07-2002 12:10:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב....


חחחחחחח


Posted by Hell_Copter on May-07-2002 12:11:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב....


חחח המבחנים שנכשלתי היו מבחנים שלא למדתי אליהם שיהיה ברור
אני זוכר אחד בכיתה ה בגאוגרפיה... מועד ב קיבלתי 95 ככה אולי יותר
מקנאים בי אנשים שאני לומד מ 2 עד 3 בלילה ומוציא הכי גבוה בכיתה בתנך לדוגמה


Posted by clubber@work on May-07-2002 14:45:

אז ככה:
לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82
אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום
אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת
לא משקפיים ולא עיברון צבעים...
בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97
אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב"
באותו רגע התחלתי לצחוק
היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם
יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי...
הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות...
התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם
אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי
זימון למבדקי צוות אוויר (טיס)
בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות
אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר...


Posted by Ariels on May-07-2002 22:17:

אם תתגייס פשוט אל תתפנה מהבקו"מ יש בחר"פ תא לחימה או משהו כזה, אל תתפנה ותגיע לגיוס עם כל האישורים... תוך יומיים אפשר להעלות לך פרופיל


Posted by SimonP on May-08-2002 21:36:

quote:
Originally posted by clubber@work
אז ככה:
לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82
אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום
אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת
לא משקפיים ולא עיברון צבעים...
בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97
אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב"
באותו רגע התחלתי לצחוק
היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם
יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי...
הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות...
התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם
אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי
זימון למבדקי צוות אוויר (טיס)
בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות
אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר...



חחחחח גם לי היה קטע עם נקודת חן..הורדתי אז הם שאלו מה זה. אמרתי להם משהו כמו "תקין אין כלום" אז הם אמרו לי טוב ונתנו לי 97 בלי סעיפים..

אגב, סיימתי גיבוש צנחנים/דובדבן!
יא איזה קשה זה. נראה לי הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים מבחינה פיזית. כולה יומיים אבל מזיינים אותך חבל על הזמן לא עומדים אח"כ.


Posted by Hell_Copter on May-09-2002 09:44:

כל הכבוד סיימון!!!!!!
עברת גיבוש... זה כבר מצוין!!!
מה התאריך גיוס שלך?


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.