TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא וגיבושים
Pages (3): « 1 2 [3]
טוב חברה
מחר אני נוסע לגיבוש סטילים ל-3 ימים
אז אני לא יהיה כאן להשגיח עליכם מלמעלה 
אני מקווה להינות ושיהיה לי בהצלחה אז יאללה תעשו חיים!
ביי
יוווווווווווווווווווו
שאני אומר אידיוט\
אני מתכוון שזה ביטוי בהקצנה
אין לי כח להסביר עוד פעם
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN סבבה אבל זה לא אותו דבר ידעתי שצדקתי אני טוב בלזכור דברים.... יש לך 150 זה ממש טוב ![]() אני מזכיר זה לא קשור ללימודים יש אנשים שיש להם ציונים אדירים אבל הם טיפשים יש אחת כוסית שהייתה איתי 9 שנים בכיתה ויש לה ציונים טובים אבל היה כל כך מפגרת המשפטים שהיא מוציאה לפעמים ... יש הרבה הפעם אני יספר על אחד שהיא אמרה לא זוכר מתי אבל במסיבת בוקר בתיכון ירדו עליה אמרו לה שתידע שזה לא מיקרי שיצחק רבים נרצח בכיכר רבין...חחח היא אמרה איזה מקריות שהוא נרצח בכיכר רבין!!! |
אחי אז כנראה יש עוד אחת מפגרת!
אם אתה חושב שאני מזיין את השכל אז סבבה...
לך שאל את נמרוד
DJ 2 TALL
הוא גם היה במסיבה
אנחנו קצת סוטים מהנושא פה (כרגיל) אבל חפיף
יש לי ילדה בכיתה חרשנית משהו לא נורמלי... אין לה חברות... היא מגעילה רצח... היא לא יכולה להפסיק ללמוד... אתם מכירים את הטיפוס
קיצר היא חרשה כל שנה שעברה להסטוריה... קיבלה ציונים 90 ככה (אני לא למדתי למבחנים והוצאתי מעליה וכמוני היו עוד) ואז הגיע המגן (למגן חרשתי את התחת שלי) היא פחדה ולא ניגשה למגן
עשו לה ג'סטה ענקית בגלל שהיא כזאת חננה והסכימו להגיש אותה על 90 לבגרות... דבר שלא אמורים לעשות בלי שמישהו עושה מגן
המאפנה הזאת פחדה וגם לבגרות לא ניגשה!!!!
השנה היא עשתה בגרות חורף בהסטוריה שהייתה באיזה אמצע ינואר או משהו כזה
תחילת נובמבר ידידה שלי אמרה לי שהיא ביקשה ממנה ספר שעוזר להתכונן לבגרות... אתם קולטים!? היא התחילה ללמוד חודשיים וחצי לפני!!!
בסוף הגיעה הבגרות ושינו את המיקוד והיא לא ידעה על זה... והיא נכשלה!!!!
אם זה לא היה כל כך מצחיק זה היה ממש עצוב!!!

בונאה איזה דפוקה!!!!!!!!!
חהחהחהחהחהחהחהחהחחההחה מגיע לה!!!!!!!!
אני מתתתתתתתתתתתתתתתת מצחוקים שיאלללללללללללללללללללללללה

דרך אגב... שכחתי לציין איך קוראים... רק שתבינו כמה זה עוד יותר מצחיק
קוראים לה אסתר... לא מהשמות החדשים של ימינו ... כאלה עם חברים וחיים
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN סבבה אבל זה לא אותו דבר ידעתי שצדקתי אני טוב בלזכור דברים.... יש לך 150 זה ממש טוב ![]() אני מזכיר זה לא קשור ללימודים יש אנשים שיש להם ציונים אדירים אבל הם טיפשים יש אחת כוסית שהייתה איתי 9 שנים בכיתה ויש לה ציונים טובים אבל היה כל כך מפגרת המשפטים שהיא מוציאה לפעמים ... יש הרבה הפעם אני יספר על אחד שהיא אמרה לא זוכר מתי אבל במסיבת בוקר בתיכון ירדו עליה אמרו לה שתידע שזה לא מיקרי שיצחק רבים נרצח בכיכר רבין...חחח היא אמרה איזה מקריות שהוא נרצח בכיכר רבין!!! |
טוב חשבתי לספר קצת עלך עצמי אבל אין לי זמן
אז שאני יחזור מהבית אני יספר גם לכם
אני מאמין מאד שיש לי אי קיו גבוה
אני יספר אחרי הלימודים
אגב קיבלתי 90 בהיסטוריה
,עוד 15 ימים מגן!

עוד 3 חודשים אני מתגייס
יש לי פרופיל 64
צחקו כמה שאתם רוצים
ושאלו אותי נהג או פקיד
אז אמרתי פקיד
כי מי שחושב שלהיות נהג זה טוב
אז הוא טועה בגדול
בכל מקרה כנראה שכבר לא תיראו אותי כל כך הרבה עוד 3 חודשים
דרך אגב אני רוצה לקבל בסיס פתוח אבל אין לי מושג למי לפנות
למישהו יש רעיון
?
הא ובקשר ל
IQ
אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל
15-50
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אחי נתפסת על שקר כי הסיפור הזה זה אני רשמתי אותו לפני כמה זמן פה ואני מכיר את הילדה שאמרה את זה והיא בכלל מצפון ת"א וגם הציונים שלה גרועים והיא הכי סתומה שראיתי בחיים שלי |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN טוב חשבתי לספר קצת עלך עצמי אבל אין לי זמן אז שאני יחזור מהבית אני יספר גם לכם אני מאמין מאד שיש לי אי קיו גבוה אני יספר אחרי הלימודים אגב קיבלתי 90 בהיסטוריה ,עוד 15 ימים מגן! |
| quote: |
| Originally posted by arik הא ובקשר ל IQ אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל 15-50 |
יווווווווווווווווווו אתם ממש ממש מפגרים...
אז בוא נתחיל ככה
כל המבחנים באינטרנט ששואלים אותך שאלות וזה זה ב-ו-ל-ש-י-ט
ב.
אייקייו ממוצע נע בין
100-110
מחונן זה 130
ושיא המחוננות זה 140
יש כמה גאונים שהצליחו לשבור את הטבלאות בינהם איינשטיין אבל הוא לא עובר את ה 150...
אני מדבר איתכם על מבחן מהממשלה והמכון לבחינות פסיכו-משהו
בכל מקרה, 123 זה מצוין, וזה הרבה מעל הממוצע
אז תפסיקו לזיין שכל

| quote: |
| Originally posted by Ariels 99 היה לי מגן 87 וציון בגרות תעשה חישוב ותגלה כמה הוצאתי בבחינת בגרות [איזה זין לי] |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter וגם כל החיים שלי נכשלתי אולי בממש מעט מבחנים... אני זוכר רק איזה שניים או שלושה |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב.... |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב.... |
אז ככה:
לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82
אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום
אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת
לא משקפיים ולא עיברון צבעים...
בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97
אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב"
באותו רגע התחלתי לצחוק
היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם
יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי...
הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות...
התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם
אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי
זימון למבדקי צוות אוויר (טיס)
בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות
אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר...
אם תתגייס פשוט אל תתפנה מהבקו"מ יש בחר"פ תא לחימה או משהו כזה, אל תתפנה ותגיע לגיוס עם כל האישורים... תוך יומיים אפשר להעלות לך פרופיל
| quote: |
| Originally posted by clubber@work אז ככה: לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82 אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת לא משקפיים ולא עיברון צבעים... בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97 אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב" באותו רגע התחלתי לצחוק היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי... הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות... התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי זימון למבדקי צוות אוויר (טיס) בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר... |

כל הכבוד סיימון!!!!!!
עברת גיבוש... זה כבר מצוין!!!
מה התאריך גיוס שלך?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.