TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vrijgezellig of niet?
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Gurian on Apr-29-2002 09:41:

Ben zelf nu 19 en had een relatie met een meisje van 14. Ma net als Lightforce zelf zei niet iedereen is zo kinderachtig op die leeftijd als het overgrote deel. Zij dus ook! En iedereen in de omgeving deed wel vreemd met pedo dit, pedo dat ma da trok ik me nix van aan.

Posted by theoden on Apr-29-2002 11:03:

je moet toegeven, 14 is wel een beetje erg jong

Posted by Miss Proximus on Apr-29-2002 11:03:

ach mja, mijn vriend is ook bijna 24 maar soms heb ik t gevoel dat ie 12 is de manier waarop hij in een deuk licht als iemand een scheet laat...hehehehe

Posted by Jappio on Apr-29-2002 14:13:

quote:
Originally posted by theoden
je moet toegeven, 14 is wel een beetje erg jong

Ik heb ook ooit is een vriendinnetje gehad van 14, maar toen was ik volgens mij een jaar of 13 haha.. Vond het wel mooi dat mn vrienden allemaal zeiden jezus wat heb jij een oud vrouwke.. haha..

Tis dus allemaal maar relatief LTR

Posted by theoden on Apr-29-2002 14:58:

tja, het is hoe je het bekijkt

maar als ik vader ben van een meisje van 14 en ze komt thuis met een gozer van 20, dan kan die gozer het beter op een lopen zetten.

Posted by Ruben_Dubbink on Apr-29-2002 15:56:

dat klinkt mij allemaal bekend in de oren,
ook mijn omgeving heeft het wel s over mij 'pedo' zijn....ahum...

Ben nu 20 en heb een vriendin van bijna 16,
we hebben inmiddels een dik jaar verkering en het bevalt me allemaal prima. Ze is iig niet zo'n meisje die nog ontzettend jeugdig is.
Heb het echt mega met d'r naar m'n zin.

Langzamerhand accepteerd 'de omgeving' het wel hoor. En haar pappie uiteindelijk ook, want die was er in het begin niet zo blij mee geloof ik.

Zeg leute, ik ga me ff verder klaarmaken voor Qontact,
ben over een kwartiertje onderweg!!! See ya all,

GreetZ RubDub

Posted by kolkiewolkie on Apr-30-2002 20:55:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
dat klinkt mij allemaal bekend in de oren,
ook mijn omgeving heeft het wel s over mij 'pedo' zijn....ahum...

wie zou dat nu toch o.a. doen

quote:
Ben nu 20 en heb een vriendin van bijna 16,

15 dus

quote:
Ze is iig niet zo'n meisje die nog ontzettend jeugdig is.

... maar anderhalf jaar geleden nog touwtje stond te springen...

MWUHAHAHAHa, sorry dubbink, inkoppertjes

Posted by Trunks on Apr-30-2002 21:36:

Hello! WTF <<<

Ja ja WTF << Ik denk laat ik ook weer eens posten das ook weer een paar maanden geleden ^^

Maareh ff on topic van deze thread... Eh heb al VELEN vrouwen versleten hehe ^^ Langste verkering is dan ook 2 maanden, veel te veel gezeur en lang dradig gezeik. ben nu bijna 19 en geniet nog met volle teugen elk weekend (doordewees) van mijn vrijgezelligheid ^^ Tjaa ieder zijn pakkie an he... doe ietsje rustiger nu moet binnenkort ook naar portugal (moet ja moet gewoon daar heen met vrienden) iig veel succes met de verkering en versier truken allen, ik geniet nog ff van mijn "jeugdigheid" zoals ze dat zo mooi hier zeggen, LOL.

Fijne vakantie en lol...

Grz Trunks...

Posted by BlaiR.WitcH on May-02-2002 09:05:

ruim 3,5 jaar een girlfriend.
gaat allemaal best enzo.
feesten beter zonder vrouwen?
dunnow, mijn vrouwke hou nie van trance e.d. dus
ben altijd lekker met een paar maten aan ut feesten..
bevalt eerlijk gezegt wel

Posted by ScuL on May-03-2002 12:32:

ben alweer sinds augustus vrijgezel.. en wel een beetje op zoek inmiddels

wat me trouwens erg opvalt.. op trance feesten is de verhouding man/vrouw meestal zoiets als 4 staat tot 10 maar daarvan loopt echt iets van driekwart al met een vriendje ofzo is dus ook niet echt d� geschikte locatie bij uitstek om een leuke meid te vinden imho..

Posted by kolkiewolkie on May-03-2002 13:11:

verhouding man/vrouw 4/10 zou ik anders niet erg vinden.... dat houd namelijk in dat er voor iedere man 2.5 vrouwtjes rondlopen

maar helaas ist net andersom.... niet echt ideaal nee... gelukkig is het meeste WAT er loopt dan wel 'redelijk goed om aan te zien'

Posted by Dr. Kuipers on May-03-2002 13:18:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
verhouding man/vrouw 4/10 zou ik anders niet erg vinden.... dat houd namelijk in dat er voor iedere man 2.5 vrouwtjes rondlopen

maar helaas ist net andersom.... niet echt ideaal nee... gelukkig is het meeste WAT er loopt dan wel 'redelijk goed om aan te zien'

Ja das zekerz true, altijd tering veel lekkere wijven op al die feesten...

Posted by DjRV on May-03-2002 13:26:

quote:
Originally posted by TimeportE

ja das nou een leuk (maar ook raar) verhaal!
kijk ik vind het gewoon raar dat een meisje van mijn leeftijd (die ook nog niet echt volwassen reageerd) met jongens/mannen zoent van 29/30, het komt iig erg raar over!
maar hoe hebben jullie wat gekregen want als ik een mooie meid van uuh 25/26 loop ik daar niet zo 1,2,3 op af hoor

Het was gewoon pats boem vuurwerk

en voor diegene die wellus echt verliefd zijn geweest (dus niet de stoere gasten hier die o zo stoer vreemd gaan) weten dat als het eenmaal zover is dat het niet meer uitmaakt hoe oud iemand is,hoe hard hij/zij lacht als iemand een scheet laat (proxi ) of wat voor onbelangrijke dingen dan ook.

LOVE RULEZ!!!!

Posted by ScuL on May-03-2002 15:24:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

waah sorry.
was wat slaperig toen ik die post tikte..
ik bedoelde dus 40% daarmee.. (40% vrouwen van t publiek)

Posted by rellivisit on May-03-2002 15:54:

Ik heb het vrij gezellig met m'n mooisje. Bijna een jaar verkering nu.

Posted by Dr. Kuipers on May-05-2002 20:37:

Zal hem weer eens kicken...

Zit nl. een leuke week qua dates aan te komen...

Maandag: Naar een soort ex, wel het bed met haar gedeeld, maar nooit iets geworden..., maar zal wel weer wat leuks gaan gebeuren

Dinsdag: Naar chickie wat ik gister heb gescoord, is hele goeie vriendin van me, vond haar ooit wel leuk, zij mij niet, maar gister pakte ze me ineens vol op de bek , dus gaat ook erg gezellie worden...

Woensdag: Soort Blind Date met meisje wat ik via MSN ken, ze heeft mij wel ooit gezien, ik haar nooit, Ze schijnt wel knap te zijn heb ik mij laten vertellen. Lunchen en Deventer, daarna biosje pakken...

Dus ik heb ze nu voor het uitkiezen

Posted by Opti on May-05-2002 20:49:

ga je ook nog doktertje met ze spelen?

Posted by ScuL on May-05-2002 20:51:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Zal hem weer eens kicken...

Zit nl. een leuke week qua dates aan te komen...

Maandag: Naar een soort ex, wel het bed met haar gedeeld, maar nooit iets geworden..., maar zal wel weer wat leuks gaan gebeuren

Dinsdag: Naar chickie wat ik gister heb gescoord, is hele goeie vriendin van me, vond haar ooit wel leuk, zij mij niet, maar gister pakte ze me ineens vol op de bek , dus gaat ook erg gezellie worden...

Woensdag: Soort Blind Date met meisje wat ik via MSN ken, ze heeft mij wel ooit gezien, ik haar nooit, Ze schijnt wel knap te zijn heb ik mij laten vertellen. Lunchen en Deventer, daarna biosje pakken...

Dus ik heb ze nu voor het uitkiezen

mazzelpik!

Posted by Smirnoff on May-05-2002 20:59:

Niet vrij maar wel gezellig (toch��) heb uhhhh +/- een jaartje of 6 verkering.

quote:
Originally posted by DjRV

Het was gewoon pats boem vuurwerk

LOVE RULEZ!!!!

Mooi gesproken RV !!

Posted by Donna on May-06-2002 05:44:

Mja,vrijgezel is misschien leuk,k ben er niet zo ervaren in,heb hiervoor een relatie van ruim 14 jaar gehad,het huisje-boompje-beestje model,das dus ook niet echt voor mij weggelegd,mannetje vond dat ie alles al ervaren had en vond in de bank en de afstandsbediening
zn *echte* vrienden,met die vrienden kon ik niet goed omgaan,vond de communicatie wat saai omdat t van 1 kant kwam
RV was een chatmaatje van een vriendin van me,op een server waar we terecht kwamen toen big brother part 1 ten einde was,januari 2000 dus(we waren beiden mods op t chatchannel van big-brother)Er kwam een *meetinkje* en zoals t op irc totaaaaal niet tussen ons klikte en we nooit met elkaar spraken,zo klikte het in t echie eng goed,en sja tuurlijk hebben we beiden toen geprobeerd het NIET te doen,ik was getrouwd,2 kiddies,eigen huis PLUS een relatie van 14 jaar,wat moest ik met iemand van 17.....
En wat moest hij met een oude muts van 29
Mijn omgeving was er zeker van dat ik in een midlife crisis zat,zijn omgeving was er zeker van dat ik een dikke portomonee moest hebben (wasset maar waar)
Makkelijk was het dus zeer zeker niet,we zijn beiden wat *vrienden* en *vriendinnen* verloren,onze ouders waren nog t makkelijkst met het accepteren,maar ook niet zonder moeite ofcoz.
We waren een jaar samen toen ik de tijd rijp vond mn kiddies met hem in contact te brengen,wat wonderbaarlijk goed verliep ookal was t moeilijk elkaar na een jaar in een andere rol mee te maken.
Ong. aug vorig jaar kreeg ik een flat toegewezen die we met zn allen opgeknapt hebben,ook mn ex kon t na acceptatie van onze doodgebloede relatie prima vinden met RV en hielp vrolijk mee,alles was flex,tottttt hij een nieuwe vriendin kreeg die zich niet veilig voelde met een ex-vrouw die nog zo ok met haar nieuwe vriendje omging.
Ze maakte een lekkere rel en heeft ex wijsgemaakt op de 1 of andere manier om zn kids te laten flikkeren,dit vond hij zo rond de sint en kerstdagen een goed plan om uit te voeren,keihard dumpen vond hij de meest goede manier om dat te doen.
RV en ik waren tot die tijd gewent dat we om t weekend nog tijd voor elkaar hadden en de kids zagen hun paps 2 weekenden per maand en als ik werkte,dat was in 1 klap over.
Zware tijd,heel zware tijd,alimentatie werd niet meer betaald,kinderen wisten niet hoe ze het hadden en lagen emotioneel totaal in de knoop en zo ook wij,maar we hebben geworsteld en zijn weer boven gekomen.
Nu zijn we op t punt beland dat de boys aanvoelen alsof ze van ons samen zijn en zien we de *ex* enkel nog als biologische zaadschieter.
En tuurlijk is t af en toe nog niet makkelijk maar dat ligt niet aan t feit hoe we bij elkaar gekomen zijn en het leeftijdsverschil maar gewoon aan t feit dat t in geen enkel gezin perfect en makkelijk verloopt allemaal.
We hebben elke stap weloverwogen genomen,praten over elke beslissing dagen en nachten achter elkaar.
Vooroordelen zijn er niet veel meer,maar dat komt omdat mensen ons nu eerst zien en daarna pas de leeftijden en achtergrond horen,en al waren ze er wel,denk je nou echt dat na alles wat we hebben meegemaakt en hebben gefikst een dom vooroordeeltje ons nog kan raken?
Ouders van beide kanten zijn tegenwoordig al in paniek als we ff woorden hebben want zouden t vreselijk vinden als we zouden *stranden* dus ach...

Vandaag de dag gaat t voor de wind met RV's draaien,woensdag naar groenlo,1 juni naar noorwegen en daarna zien we wel weer,onze jongens vinden de muziek al net zo rulerend als wij t vinden,vragen hem te draaien als ze ziek zijn of zich gewoon ff niet prettig voelen,ze zijn 6 en 4 jaar oud en hebben al teveel meegemaakt in de paar jaartjes dat ze op deze aardkloot verblijven,tis mooi geweest en nu is tijd om te gaan chille.

Dus dit isset verhaal achter ons,de etters van t forum,de flamers de relschoppers of hoe je ons ook ziet,zal me allemaal lekker boeien
En zoals RV al te kennen gaf : Love Rulez,alleen duurt t soms ff om er achter te komen wat t woord nu eigenlijk inhoud....

Posted by TimeportE on May-06-2002 07:15:

quote:
Originally posted by Donna
lang en mooi verhaal dat je hiero boven kan lezen...

/me trekt een traantje weg..
leuk en mooi verhaal, wat ik toch met intresse heb gelezen! shitt wat kunnen dingen soms raar lopen in de wereld (en als het nog werkt ook is het helemaal top!),
en ze leefde nog lang en gelukkig!

Posted by Miss Proximus on May-06-2002 08:20:

quote:
Originally posted by TimeportE
en ze leefdeN nog lang en gelukkig!

meervoud h�? anders is t ook zo sneu voor de ander

Posted by SnuggLe on May-06-2002 09:31:

Mooi verhaal Donna. Wel flex dat jullie dat beide zo opbrengen en elkaar zo goed aanvoelen. Leeftijd speelt ook helemaal geen rol, mensen die dat zeggen begrijpen het niet...

Greetz,
SnuggLe

Posted by Donna on May-06-2002 10:30:

mja naja,over t algemeen voel ik me ook nooit zo erg geroepen om text en uitleg te geven want dat doe je over een relatie die op *normale* leeftijden enzo gebasseerd is ook niet,kwam alleen ff in me op dat ik eigenlijk vanaf me 17e geen vrijgezel ben geweest,ben die 14 jaar enormmm monogaam geweest en de relatie met RV is weer op heel wat meer gebasseerd dan lichamelijke bezitterigheid,wat niet wegneemt dat we beide met iemand anders de lakens delen ofcuz

Posted by kolkiewolkie on May-06-2002 12:28:

quote:
Originally posted by Donna ...ben die 14 jaar enormmm monogaam geweest [..] wat niet wegneemt dat we beide met iemand anders de lakens delen ofcuz

het kan aan mij liggen, maar zeg je hier nou dat jullie (heeeeeeeeeeeeel plat gezegt) met jan en alleman/vrouw slapen of vat ik hier iets verkeerd op??

maakt mij verder nix uit hoor, ieder zijn eigen manier (tzou alleen niet de mijne wezen )

m. vriendelijke groet,

kW

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »