TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welk nummer zou je graag op je Begrafenis willen horen?
Pages (3): « 1 2 [3]
Ik wil gecremeerd worden
maar daar mag toch ook wel een muziekje bij gedraaid worden ?
dan wordt het:
Paul oakenfold - Southern sun (solar stone chillout mix)
Cygnus X - Orange Theme
U2 - With or without u
en als afsluiter Gladiator OST - Now we are free
Je gaat toch maar 1 keer dood 
Ik heb tijdens eerste Tiesto solo gezegd, dat Tijs op mijn begrafenis moet draaien, toen het kippevel over me rug liep.
Een goed alternatief is:
Delerium - Silence (Tiesto mix off course)
Phil Collins - In the air tonight
Queen - Bohemian Rhapsody (beste nummer ooit gemaakt)
Maar laten we hopen dat we met zijn alle hier in dit Forum nog jaren op deze aardkloot mogen feesten 
Als ik gecremeerd word: DJ Tiesto - My Loves On Fire 
maareh... ik denk dat ik begraven wordt en dat wordt dus zeker wel
DJ Tiesto - Magik Journey (Original Mix)
ik denk ook Magik Journey, maar andere genomineerden zijn:
- Souvenir de chime
Yahel - Devotion
In my Memory
en natuurlijk Godd en de Tiesto rmx van The Space Between,
maar t beste blijft idd dat ie op me begrafenis draait..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.