TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welk nummer zou je graag op je Begrafenis willen horen?
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Smirnoff on Apr-30-2002 14:45:

Ik wil gecremeerd worden maar daar mag toch ook wel een muziekje bij gedraaid worden ?

dan wordt het:

Paul oakenfold - Southern sun (solar stone chillout mix)


Posted by Valhalla on Apr-30-2002 16:15:

Cygnus X - Orange Theme
U2 - With or without u
en als afsluiter Gladiator OST - Now we are free

Je gaat toch maar 1 keer dood


Posted by MaGiK54 on May-01-2002 17:54:

Ik heb tijdens eerste Tiesto solo gezegd, dat Tijs op mijn begrafenis moet draaien, toen het kippevel over me rug liep.
Een goed alternatief is:

Delerium - Silence (Tiesto mix off course)
Phil Collins - In the air tonight
Queen - Bohemian Rhapsody (beste nummer ooit gemaakt)

Maar laten we hopen dat we met zijn alle hier in dit Forum nog jaren op deze aardkloot mogen feesten


Posted by dj_spare on May-01-2002 18:22:

Als ik gecremeerd word: DJ Tiesto - My Loves On Fire

maareh... ik denk dat ik begraven wordt en dat wordt dus zeker wel

DJ Tiesto - Magik Journey (Original Mix)


Posted by DjSuez on May-02-2002 14:12:

ik denk ook Magik Journey, maar andere genomineerden zijn:
- Souvenir de chime
Yahel - Devotion
In my Memory
en natuurlijk Godd en de Tiesto rmx van The Space Between,

maar t beste blijft idd dat ie op me begrafenis draait..


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.