TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by Miss Proximus on Jun-20-2002 07:08:

komt er ook voorverkoop op i-net? of moet ik echt zaterdag naar amsterdam


Posted by Donna on Jun-20-2002 07:31:

wij kunnen niet.....

k ga niet snel huilen maar heb nu toch ECHT wel een licht trillend lippie hoor hey...

me mams wordt 4 juli 60 en heeft t in der hoofd gehaald dat de 6e te vieren,njaah bij een *normale* verjaardag zeg je dan ik ga de volgende dag wel ff enzow,maja 60 huh...

enige optie is nog dat we daar om een uur of 12 weg zouden kunnen gaan,en dan een uur of 1 in de eau zouden kunnen zijn,met alle risico's van een lange rij,uitverkochtheid en alle scheitzooi en rampenscenario's verder.

GVD mense ik heb in tijden niet zo gebaalt...

en nee josta,geen voorverkoop op inet dit keer,ga je ook naar impulz btw,k zag eigenlijk echt wel uit naar een meeting hey....


Posted by Miss Proximus on Jun-20-2002 10:01:

nee, ik ga niet naar Impulz...

enige feesten zijn PvD, Loveparade, TA feest en Dancevalley.
Mysteryland is vanaf gister een twijfelgeval omdat ik liever een weekendje Londen pak om mijn maatjes te zien voordat ik naar Zuid Afrika ga


Posted by kolkiewolkie on Jun-20-2002 10:26:

NEE HE!



hoe kom ik nou weer aan tickets???

ff concreet: is dat uberhaupt nodig, of is het zo dat als ik vroeg ben ik er nog wel bij in kan??? (lees: is het op zulke avonden in de voorverkoop al uitverkocht??)

dit is wel ff minder...


Posted by Opti on Jun-20-2002 11:28:

ik wil wel evt de kaartjes voor jullie halen... heb 2 winkels in mijn buurt/stad.

en ja tis nodig als je zonder kaartje komt heb t geen zin


Posted by kolkiewolkie on Jun-20-2002 11:49:

ok thanks, je kunt binnenkort een pm verwachten


cool dat je dat ff wilt regelen (y)


Posted by Opti on Jun-20-2002 11:52:

iemand anders nog?


Posted by AlFerox on Jun-20-2002 12:42:

Party Hat

jij trakteert?


Posted by Opti on Jun-20-2002 13:14:

als jij voor de pillen zorgt


Posted by Miss Proximus on Jun-20-2002 13:35:

Bedankt voor het aanbod bamibal

Ik ga denk ik overmorgen ff op en neer naar Amsterdam

Zo niet, dan hoor je t wel


Posted by Opti on Jun-21-2002 15:46:

Vandaag ff gewest bij Rhytm Import (mijn ISOS3 releaseparty kaartje halen) en die gast zei dat de kaartne voor PvD helemaal niet hard gaan, maw, volgende week had ie nog zat voor mij


Posted by eXos on Jun-24-2002 21:12:

quote:
Originally posted by Optimus
iemand anders nog?


Ja ik, PM is onderweg!


Posted by Miss Proximus on Jun-24-2002 21:18:

oh trouwens..weet je wat er op t kaartje staat?

EN WAT IK GA MISSEN


9 November, Statenhallen Den Haag

Capital of Europe

Paul van Dyk (Y..niet IJ)
Tiesto
en andere djs

OMG ik ga pvd in NL missen

/me crIEs


Posted by mr.marcello on Jun-24-2002 21:21:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
oh trouwens..weet je wat er op t kaartje staat?

EN WAT IK GA MISSEN


9 November, Statenhallen Den Haag

Capital of Europe

Paul van Dyk (Y..niet IJ)
Tiesto
en andere djs

OMG ik ga pvd in NL missen

/me crIEs


Dat ziet er inderdaad heel erg goed uit moet ik zeggen!!!
Zijn die 'andere djs' nog niet bekend?

Met vriendelijke groet.


Posted by Opti on Jun-25-2002 09:05:

Thumbs up

wHAaaaaAAaaaaaa

Oh Oh Den Haag, Mooie Stad Achter de DUiNen!

Daar bennik dus zker weten aanwezig!


Posted by Opti on Jun-25-2002 09:17:

quote:
Originally posted by mr.marcello


Dat ziet er inderdaad heel erg goed uit moet ik zeggen!!!
Zijn die 'andere djs' nog niet bekend?

Met vriendelijke groet.



Sander KLeinenberg msschien...??


Posted by Miss Proximus on Jun-25-2002 09:36:

en één of meer uit engeland denk ik...Oakey? James Holden? en misschien Scottie P wel...


Posted by Opti on Jun-25-2002 09:40:

misschien wel DJ Promo


Posted by ahp2002 on Jun-25-2002 10:52:

hee hoe zit dat met die
beetje dichtbij het centraal station?
en hoe kom je dr t snelst?

mn tickets zijn voor me gehaald, hoelaat pvd eigenlijk en, nog belangrijker, hoelang?

miss proxi, ken jij helen ook? uit australië?


Posted by Opti on Jun-25-2002 10:59:

quote:
Originally posted by ahp2002
hee hoe zit dat met die
beetje dichtbij het centraal station?
en hoe kom je dr t snelst?


vanaf centraal station tram 3 richting kijkduin. Tis 25 minuten ofzo geloof ik met de tram. Vraag aan de chauffeur wanneer je uit moet stappen.


Posted by Miss Proximus on Jun-25-2002 15:33:

quote:
Originally posted by ahp2002
miss proxi, ken jij helen ook? uit australië?


heb met haar afgesproken idd


Posted by mgerrits on Jun-25-2002 16:36:

Net een halve dag aan het rijden geweest om de kaarten te halen
(2,5 uur heen 2 uur terug) maar nu heb ik ze wel

6 JULI FEEESTJEUUUUUHHHHHHHHH !!!!!!!!!

JENSER


Posted by Donna on Jun-25-2002 20:03:

Party Hat

Damn hufters

Ik heb al een id,ik bel gewoon om een uur of 12 petrus,alst nog niet uitverkocht is rijd ik r alsnog naartoe


Posted by mr.marcello on Jun-25-2002 21:38:

quote:
Originally posted by Optimus
Sander KLeinenberg msschien...??


Dan zou het echt een meesterlijk feestje worden!!

Met vriendelijke groet.


Posted by eXos on Jun-25-2002 22:56:

quote:
Originally posted by Donna
Damn hufters

Ik heb al een id,ik bel gewoon om een uur of 12 petrus,alst nog niet uitverkocht is rijd ik r alsnog naartoe


Lol, is goed hoor moppie


Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.