TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
komt er ook voorverkoop op i-net? of moet ik echt zaterdag naar amsterdam 
wij kunnen niet.....
k ga niet snel huilen maar heb nu toch ECHT wel een licht trillend lippie hoor hey...
me mams wordt 4 juli 60 en heeft t in der hoofd gehaald dat de 6e te vieren,njaah bij een *normale* verjaardag zeg je dan ik ga de volgende dag wel ff enzow,maja 60 huh...
enige optie is nog dat we daar om een uur of 12 weg zouden kunnen gaan,en dan een uur of 1 in de eau zouden kunnen zijn,met alle risico's van een lange rij,uitverkochtheid en alle scheitzooi en rampenscenario's verder.
GVD mense ik heb in tijden niet zo gebaalt...

en nee josta,geen voorverkoop op inet dit keer,ga je ook naar impulz btw,k zag eigenlijk echt wel uit naar een meeting hey....
nee, ik ga niet naar Impulz...
enige feesten zijn PvD, Loveparade, TA feest en Dancevalley.
Mysteryland is vanaf gister een twijfelgeval omdat ik liever een weekendje Londen pak om mijn maatjes te zien voordat ik naar Zuid Afrika ga 
NEE HE!
hoe kom ik nou weer aan tickets???
ff concreet: is dat uberhaupt nodig, of is het zo dat als ik vroeg ben ik er nog wel bij in kan??? (lees: is het op zulke avonden in de voorverkoop al uitverkocht??)
dit is wel ff minder...
ik wil wel evt de kaartjes voor jullie halen... heb 2 winkels in mijn buurt/stad.
en ja tis nodig als je zonder kaartje komt heb t geen zin
ok thanks, je kunt binnenkort een pm verwachten

cool dat je dat ff wilt regelen
(y)
iemand anders nog?
jij trakteert?

als jij voor de pillen zorgt


Bedankt voor het aanbod bamibal 
Ik ga denk ik overmorgen ff op en neer naar Amsterdam 
Zo niet, dan hoor je t wel 
Vandaag ff gewest bij Rhytm Import (mijn ISOS3 releaseparty kaartje halen) en die gast zei dat de kaartne voor PvD helemaal niet hard gaan, maw, volgende week had ie nog zat voor mij
| quote: |
| Originally posted by Optimus iemand anders nog? |
oh trouwens..weet je wat er op t kaartje staat?
EN WAT IK GA MISSEN
9 November, Statenhallen Den Haag
Capital of Europe
Paul van Dyk (Y..niet IJ)
Tiesto
en andere djs
OMG
ik ga pvd in NL missen
/me crIEs
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus oh trouwens..weet je wat er op t kaartje staat? EN WAT IK GA MISSEN 9 November, Statenhallen Den Haag Capital of Europe Paul van Dyk (Y..niet IJ) Tiesto en andere djs OMG ik ga pvd in NL missen/me crIEs |
wHAaaaaAAaaaaaa
Oh Oh Den Haag, Mooie Stad Achter de DUiNen!
Daar bennik dus zker weten aanwezig!
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Dat ziet er inderdaad heel erg goed uit moet ik zeggen!!! Zijn die 'andere djs' nog niet bekend? Met vriendelijke groet. |
en één of meer uit engeland denk ik...Oakey? James Holden? en misschien Scottie P wel...
misschien wel DJ Promo


hee hoe zit dat met die
beetje dichtbij het centraal station?
en hoe kom je dr t snelst?
mn tickets zijn voor me gehaald, hoelaat pvd eigenlijk en, nog belangrijker, hoelang?
miss proxi, ken jij helen ook? uit australië?
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 hee hoe zit dat met die beetje dichtbij het centraal station? en hoe kom je dr t snelst? |
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 miss proxi, ken jij helen ook? uit australië? |
Net een halve dag aan het rijden geweest om de kaarten te halen
(2,5 uur heen 2 uur terug) maar nu heb ik ze wel
6 JULI FEEESTJEUUUUUHHHHHHHHH !!!!!!!!!
JENSER
Damn hufters
Ik heb al een id,ik bel gewoon om een uur of 12 petrus,alst nog niet uitverkocht is rijd ik r alsnog naartoe
| quote: |
| Originally posted by Optimus Sander KLeinenberg msschien...?? |

| quote: |
| Originally posted by Donna Damn hufters ![]() Ik heb al een id,ik bel gewoon om een uur of 12 petrus,alst nog niet uitverkocht is rijd ik r alsnog naartoe |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.