TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens!!!
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
Mwah niet echt denderend gemaakt......ben vergeten wat ik bij meerkeuze had ingevuld. Maar schatting is tussen de 5 en de 7. Moet een 4,7 hebben dus moet gek lopen als ik het niet heb 
ik heb het nu nagekeken en dat ziet er goed uit, die 4.8 die ik moest maken heb ik zeker wel gehaald
ik had 3 van de 8 MK-vragen fout, waren ook moeilijke vragen vond ik
Hmmm vond hem wel meevallen en ga niet kijken wat ik heb, doe ik pas na me examens als het tegenvalt heb je gelijk een klote gevoel. En heb er nu best goed gevoel over. Bij ons waren er mensen na 1 uur en een kwartier al klaar echt ziek is dat 
Tussen de 6,4 en 8,4
Ik vond het nog best lastig, maar gezien m'n cijfer valt dat toch nog best mee al zal het wel ietsje lager zijn omdat ik bij de samenvating toch redelijk soepel heb nagekeken.
Op naar geschiedenis, ben bijna klaar met leren, nog ff 2 samenvattingen doorlezen en dan ben ik klaar..
net bio gehad, denk dat kt wel gehaald heb... nog ff half uurtje wachten.
Dan gaak zo maar s geschiedenis leren.
Nederlands vond ik echt makkelijk, samenvatten wat minder maar die 5.4 haal ik echt wel
handvaardigheid daarintegen vond ik zwaar kut, waren allemaal inzichtvragen, had totaal nix met de leerstof te maken
mwa toch zeker wel een 5 voor bio, ben er wel blij mee, vond m teringmoeilijk en snapte de helft niet.
en daarbij, met een 5 slaag ik gewoon, dus BOEIE!!
gvd geschiedenis....
ps kan iemand mij uitleggen waarom de zon altijd schijnt tijdens examens?
en waarom het gras naast de examenhal altijd gemaaid wordt TIJDENS een examen?
en waarom die klotekoters van de peuterspeelzaal daarna lekker op dat gemaaide grasveld gaan lopen schreeuwen????
en waarom die verdomdme zon schijnt zodat ze buiten KUNNEN spelen?
ik word nooooooooooooooit kleuterjuf (meester)
Pffffffft, Biologie was eeeeeeecht moeilijk zeg. Ik snapte er eigenlijk niets van om eerlijk te zijn. Ik heb net ff gekeken en ik had toch nog 13 van de 20 meerkeuzevragen goed, had ik zeker niet verwacht want ik heb de helft gegokt. Maar of het een voldoende wordt? Ik ben bang van niet want veel open vragen waren voor mij niet te doen. Ik moest een 5,0 halen voor een voldoende dus dat wordt nog spannend.
Nederlands vond ik net als de rest wel meevallen, heb ff gecheckt en had in die vragen maar een paar fouten. De samenvatting is niet zo goed maar ik verwacht wel een voldoende.
WTB.
2 total woot: Augustinus College (adm. de Ruyterlaan) is volgens mij vlak bij jouw school in de buurt. Op die andere vragen van je kan ik helaas geen antwoord geven. Ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind dat de zon schijnt tijdens de examens, kan ik buiten zitten leren.
| quote: |
| Originally posted by total woot ps kan iemand mij uitleggen waarom de zon altijd schijnt tijdens examens? |
| Originally posted by WTB Pffffffft, Biologie was eeeeeeecht moeilijk zeg. Ik snapte er eigenlijk niets van om eerlijk te zijn. Ik heb net ff gekeken en ik had toch nog 13 van de 20 meerkeuzevragen goed, had ik zeker niet verwacht want ik heb de helft gegokt. Maar of het een voldoende wordt? Ik ben bang van niet want veel open vragen waren voor mij niet te doen. Ik moest een 5,0 halen voor een voldoende dus dat wordt nog spannend. Nederlands vond ik net als de rest wel meevallen, heb ff gecheckt en had in die vragen maar een paar fouten. De samenvatting is niet zo goed maar ik verwacht wel een voldoende. WTB. |
dus dat zit er wel in denk ik.. maar tering wat wassie rot, en die gekke citroenzuurcycles enzow wis ik helemaal nix van (ook alles fout)
| Originally posted by John ik vond nederlands trouwens ook best pittig, examen van vorig jaar was zo veel makkelijker in verhouding tot dees.. ik heb iig 10-12 punte in et eerste deel:S (zonder open vragen) dus et moet van mn samenvatting komen hehe, naaj 3.5 is genoeg en dat moet wel lukke |
| Originally posted by Blik hoe kun je nou 10-12 punten halen uit de meerkeuze vragen halen als er maar 8 meerkeuze vragen waren.... |
ja ik had dus ook examen vandaag..
nederlands en biologie.. en beide heb ik volgends mij wel genoeg gemaakt.. genoeg dat ik een voldoende op mijn eindrapport sta.. morgen geschiedenis en natuurkunde.. AAARGGG weer 8 uur pws maken! ik ben helemaal dood gewoon.. echt nie goed voor je om 2 pws te hebben + extra tijd van een uur (dyslecties
).. ik ben echt doodop maar ik moe nog wat leren dus... 
| Originally posted by TimeportE ja ik had dus ook examen vandaag.. nederlands en biologie.. en beide heb ik volgends mij wel genoeg gemaakt.. genoeg dat ik een voldoende op mijn eindrapport sta.. morgen geschiedenis en natuurkunde.. AAARGGG weer 8 uur pws maken! ik ben helemaal dood gewoon.. echt nie goed voor je om 2 pws te hebben + extra tijd van een uur (dyslecties ).. ik ben echt doodop maar ik moe nog wat leren dus... |
| Originally posted by TranceFool Ben jij dyslecties???? of was dat een geintje???? Wrom zien we dat dan nooit in jouw posts eigenlijk of hebbie alleen problemen met lezen?? Lijkt me echt heel vervelend als je dat hebt....petje af |

)
| Originally posted by TimeportE wij konden trouwens kiezen uit wat voor examen we wilde, gewoon of uitvergroot (ongeveer 1 meter lang en half meter breed! ![]() ) |
maar niemand hoefde hem (was wel te begrijpen
)
Net ff gecheckt zit ergens tussen 6,8 en 8,8. had maar 2 m,eerkeuze vragen fout. En die samenvatting was ook niet moeilijk 
ik had trouwens nog een vraagje, hoe kom je erachter hoe ze rekenen, bijvoorbeeld voor nederlands kon je 49 punten halen, hoe gaan ze dit berekenen en waar kun je dit vinden....
krijg je er bijvoorbeeld 5 punten bij en dan delen door 5.4 (dit denk ik) of delen ze meteen door 4.9...??
| Originally posted by Blik ik had trouwens nog een vraagje, hoe kom je erachter hoe ze rekenen, bijvoorbeeld voor nederlands kon je 49 punten halen, hoe gaan ze dit berekenen en waar kun je dit vinden.... krijg je er bijvoorbeeld 5 punten bij en dan delen door 5.4 (dit denk ik) of delen ze meteen door 4.9...?? |
| Originally posted by TranceFool Hij bedoelt waarschijnlijk van het tekstverklaren |

Lekker na1,2 strax! jippieeeeeeee
Tis te belachelijk veel!
HAALELUJAAAA
tsjesus wat was geschiedenis simpel!!!!!
heerlijk gewoon
alleen kan iemand mij vertellen wat er rond 1935 aan de gezinspolitiek veranderde (was de enige diek niet wis)
Je bent ook wel verdomde snel klaar met GS man...
| Originally posted by total woot HAALELUJAAAA tsjesus wat was geschiedenis simpel!!!!! heerlijk gewoon alleen kan iemand mij vertellen wat er rond 1935 aan de gezinspolitiek veranderde (was de enige diek niet wis) |