TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gaming anno 2008!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
ik vind die HD videokwaliteit van HDDVD/BluRay anders wel fenomenaal.
| quote: |
| Originally posted by Bertn Het is officieel: Warner kiest voor Blu-Ray. Dat wil zeggen dat 70% van de grote filmmaatschappijen nu al hun films exclusief op Blu-Ray gaan uitbrengen. Ik denk dat dit ervoor zal zorgen dat de format war sneller over is |
... en daar komt dan nog eens bij dat de Spielberg films niet exclusief op 1 formaat gaan verdeeld worden, dus er gaat nog een stukje van dat rood af. Misschien wat voorbarig om BluRay nu al als winnaar te bestempelen, maar dat prentje zegt toch veel anders
| Originally posted by Bertn ik vind die HD videokwaliteit van HDDVD/BluRay anders wel fenomenaal. |
| Originally posted by Real Wat ben je joviaal de laatste dagen. Er heeft hier iemand goede voornemens gemaakt denk ik. |
| Originally posted by Lolo Binnenkort met Telenet ga je iFiber krijgen aan 60 Euro per maand... 80mbps! Dat is volgens mij meer dan voldoende om HD video rechstreeks te streamen ipv dure schijven en spelers te kopen. L. |
| Originally posted by BZRK Vanwaar heb je die info? Heb ik nog nietveel over opgevangen. |
| Originally posted by Lolo zeiden ze meermals aan de telefoon tegen collegas van mij, want uppen aan 60k/sec is lastig aan't worden voor onze catalogus online te zetten. Nu hebben ze WVEM/Havi TV en Integan overgenomen. Da wilt zeggen dat het bijna iedereen betreft in Vlaanderen en Brussel. Heb ook een bericht binnengehad dat er vanaf maart sneller mag geupped worden. L. |
| Originally posted by Lolo Afspreken dan?? Wie wilt komen en wanneer? |
| Originally posted by Real Eerlijk gezegd; ik ben helemaal geen fan van consoles. Ik speel geregeld graag een spelletje op mijn PC (eender welk genre), maar een console zegt me feitelijk weinig. Mijn broer heeft een Wii gekocht, en als ik daar een halfuurtje mee gespeeld heb, ben ik het al beu. |
Nice. 
BetaParty 
Paramount en Dreamworks zouden mogelijk ook (terug) exclusief voor Blu-Ray gaan en HD-DVD laten vallen 
http://www.ft.com/cms/s/0/dc409afa-...00779fd2ac.html
Naja, hopelijk begint de dood van HD-DVD nu rap te gaan. Vanaf het begin van de formaten was ik al voor Blu-Ray dat technisch gezien sterker staat en ook eigenlijk toch sterekere support had (aantal filmstudio's die Blu-Ray ondersteunden, de PS3, en hoger aantal pc'smet ingebouwde Blu-Ray).
BeTaLAN in de maak? =)) zou ik wel zien zitten!
| Originally posted by Synthesia Paramount en Dreamworks zouden mogelijk ook (terug) exclusief voor Blu-Ray gaan en HD-DVD laten vallen ![]() http://www.ft.com/cms/s/0/dc409afa-...00779fd2ac.html Naja, hopelijk begint de dood van HD-DVD nu rap te gaan. Vanaf het begin van de formaten was ik al voor Blu-Ray dat technisch gezien sterker staat en ook eigenlijk toch sterekere support had (aantal filmstudio's die Blu-Ray ondersteunden, de PS3, en hoger aantal pc'smet ingebouwde Blu-Ray). |
| Originally posted by Bertn Idd. GO BLU-RAY! |

als Sony de psp gaat uitrusten met skype ga ik toch ook eens overwegen om er eentje aan te kopen.
| Originally posted by djcresto als Sony de psp gaat uitrusten met skype ga ik toch ook eens overwegen om er eentje aan te kopen. |
Was zelf een Nintendo fan voor de Wii. Nu vind ik het helemaal niks.
Ben zelf altijd een PC gamer geweest en sinds kort heb ik een xbox 360. Wachten op GTA4
Ondertussen vermaakt ik me met Call Of Duty 4, Halo 3 (Nu minder door COD4), Assassins Creed en Pro Evolution 2008
Handhelds vind ik niks.
uiteindelijk toch maar voor de PS3 gegaan. Ik wou HD graphics, en de PS3 heeft een ingebouwde blu-ray speler...:-)
fucking Guitar Hero is win!
Je bedoelt Guitar Queer-o? 
| Originally posted by Remofski Guitar Queer-o? |
| Originally posted by Xilver fucking Guitar Hero is win! |
Men broer heeft dat ook op z'n Wii, samen met twee guitaars. Best wel leuk, maar moeilijk.