TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gaming anno 2008!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Bertn on Jan-06-2008 13:24:

ik vind die HD videokwaliteit van HDDVD/BluRay anders wel fenomenaal.

Posted by BZRK on Jan-06-2008 15:17:

quote:
Originally posted by Bertn
Het is officieel: Warner kiest voor Blu-Ray. Dat wil zeggen dat 70% van de grote filmmaatschappijen nu al hun films exclusief op Blu-Ray gaan uitbrengen. Ik denk dat dit ervoor zal zorgen dat de format war sneller over is

Posted by Bertn on Jan-06-2008 16:53:

... en daar komt dan nog eens bij dat de Spielberg films niet exclusief op 1 formaat gaan verdeeld worden, dus er gaat nog een stukje van dat rood af. Misschien wat voorbarig om BluRay nu al als winnaar te bestempelen, maar dat prentje zegt toch veel anders

Posted by Lolo on Jan-06-2008 18:00:

quote:
ik vind die HD videokwaliteit van HDDVD/BluRay anders wel fenomenaal.

ga ik totaal mee akoord... maar het komt van het mpeg/ hd formaat meer dan van de schijven zelf.

Binnenkort met Telenet ga je iFiber krijgen aan 60 Euro per maand... 80mbps! Dat is volgens mij meer dan voldoende om HD video rechstreeks te streamen ipv dure schijven en spelers te kopen.

L.

Posted by Lolo on Jan-06-2008 18:04:

quote:
Originally posted by Real
Wat ben je joviaal de laatste dagen. Er heeft hier iemand goede voornemens gemaakt denk ik.

Zo moet het altijd zijn. Het leven is voor iedereen zo moeilijk aan't worden. En bepaalde gebeurtenissen in mijn leven hebben mij ook eens laten zien hoe sommige dingen nutteloos zijn.

Afspreken dan?? Wie wilt komen en wanneer?

L.

Posted by BZRK on Jan-06-2008 18:06:

quote:
Originally posted by Lolo
Binnenkort met Telenet ga je iFiber krijgen aan 60 Euro per maand... 80mbps! Dat is volgens mij meer dan voldoende om HD video rechstreeks te streamen ipv dure schijven en spelers te kopen.

L.

Vanwaar heb je die info? Heb ik nog nietveel over opgevangen.

Posted by Lolo on Jan-06-2008 18:10:

quote:
Originally posted by BZRK
Vanwaar heb je die info? Heb ik nog nietveel over opgevangen.

zeiden ze meermals aan de telefoon tegen collegas van mij, want uppen aan 60k/sec is lastig aan't worden voor onze catalogus online te zetten.

Nu hebben ze WVEM/Havi TV en Integan overgenomen. Da wilt zeggen dat het bijna iedereen betreft in Vlaanderen en Brussel.

Heb ook een bericht binnengehad dat er vanaf maart sneller mag geupped worden.

L.

Posted by BZRK on Jan-06-2008 18:14:

quote:
zeiden ze meermals aan de telefoon tegen collegas van mij, want uppen aan 60k/sec is lastig aan't worden voor onze catalogus online te zetten.

Nu hebben ze WVEM/Havi TV en Integan overgenomen. Da wilt zeggen dat het bijna iedereen betreft in Vlaanderen en Brussel.

Heb ook een bericht binnengehad dat er vanaf maart sneller mag geupped worden.

L.

De uploadsnelheid gaat inderdaad omhoog, maar das voorlopig het enige.
Kheb gezien dat die iFiber beschikbaar is voor zakelijke klanten, maar aan 60� zie ik ze dat de eerste 5 jaar nog niet verkopen. Tis te hopen natuurlijk

Posted by Real on Jan-06-2008 18:22:

quote:
Afspreken dan?? Wie wilt komen en wanneer?

Eerlijk gezegd; ik ben helemaal geen fan van consoles. Ik speel geregeld graag een spelletje op mijn PC (eender welk genre), maar een console zegt me feitelijk weinig. Mijn broer heeft een Wii gekocht, en als ik daar een halfuurtje mee gespeeld heb, ben ik het al beu.

Posted by Lolo on Jan-06-2008 18:43:

quote:
Originally posted by Real
Eerlijk gezegd; ik ben helemaal geen fan van consoles. Ik speel geregeld graag een spelletje op mijn PC (eender welk genre), maar een console zegt me feitelijk weinig. Mijn broer heeft een Wii gekocht, en als ik daar een halfuurtje mee gespeeld heb, ben ik het al beu.

het is ook een manier om eens iets samen te doen, he, je hoeft ni te gamen als je geen zin hebt, toch zou iedereen welkom zijn :-)

L.

Posted by Real on Jan-06-2008 18:47:

Nice.

Posted by The_G0dfather on Jan-06-2008 19:05:

BetaParty

Posted by Synthesia on Jan-08-2008 09:43:

Paramount en Dreamworks zouden mogelijk ook (terug) exclusief voor Blu-Ray gaan en HD-DVD laten vallen

http://www.ft.com/cms/s/0/dc409afa-...00779fd2ac.html

Naja, hopelijk begint de dood van HD-DVD nu rap te gaan. Vanaf het begin van de formaten was ik al voor Blu-Ray dat technisch gezien sterker staat en ook eigenlijk toch sterekere support had (aantal filmstudio's die Blu-Ray ondersteunden, de PS3, en hoger aantal pc'smet ingebouwde Blu-Ray).

Posted by Gladius on Jan-08-2008 10:53:

BeTaLAN in de maak? =)) zou ik wel zien zitten!

Posted by Bertn on Jan-08-2008 12:09:

quote:
Originally posted by Synthesia
Paramount en Dreamworks zouden mogelijk ook (terug) exclusief voor Blu-Ray gaan en HD-DVD laten vallen

http://www.ft.com/cms/s/0/dc409afa-...00779fd2ac.html

Naja, hopelijk begint de dood van HD-DVD nu rap te gaan. Vanaf het begin van de formaten was ik al voor Blu-Ray dat technisch gezien sterker staat en ook eigenlijk toch sterekere support had (aantal filmstudio's die Blu-Ray ondersteunden, de PS3, en hoger aantal pc'smet ingebouwde Blu-Ray).

Idd. GO BLU-RAY!

Posted by djcresto on Jan-09-2008 08:54:

quote:
Idd. GO BLU-RAY!

ge weet toch dat die moeilijker te kopieren zijn dan hd-dvd's?
Op een blue ray kan wel 50 gig aan gegevens.

Waar is den tijd dat we zaten te sukkelen met onze 486 met 500mb harde schijf

Posted by djcresto on Jan-09-2008 08:54:

als Sony de psp gaat uitrusten met skype ga ik toch ook eens overwegen om er eentje aan te kopen.

Posted by Lolo on Jan-09-2008 10:37:

quote:
Originally posted by djcresto
als Sony de psp gaat uitrusten met skype ga ik toch ook eens overwegen om er eentje aan te kopen.

psp is echt de max hoor. Pak lemmings en wipeout erbij voor 20 Euro, en je bent vertrokken.

L.

Posted by Dj_Day-V on Jan-10-2008 08:19:

Was zelf een Nintendo fan voor de Wii. Nu vind ik het helemaal niks.

Ben zelf altijd een PC gamer geweest en sinds kort heb ik een xbox 360. Wachten op GTA4 Ondertussen vermaakt ik me met Call Of Duty 4, Halo 3 (Nu minder door COD4), Assassins Creed en Pro Evolution 2008

Handhelds vind ik niks.

Posted by Bertn on Jan-16-2008 16:13:

uiteindelijk toch maar voor de PS3 gegaan. Ik wou HD graphics, en de PS3 heeft een ingebouwde blu-ray speler...:-)

Posted by Xilver on Jan-16-2008 20:46:

fucking Guitar Hero is win!

Posted by Remofski on Jan-17-2008 07:49:

Je bedoelt Guitar Queer-o?

Posted by Jasperovitsj on Jan-17-2008 08:36:

quote:
Originally posted by Remofski
Guitar Queer-o?

DJ Shah?

Posted by Config on Jan-17-2008 09:18:

quote:
Originally posted by Xilver
fucking Guitar Hero is win!

Guitar Hero is toch maar een spel voor janetten

Posted by Real on Jan-17-2008 09:34:

Men broer heeft dat ook op z'n Wii, samen met twee guitaars. Best wel leuk, maar moeilijk.

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »