TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Films in 2008
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Ouwe Dwaas on Jul-27-2008 10:53:

ik ga vanavond naar The Dark Knight.
Ben echt ontzettend benieuwd. Aan de reacties hier te lezen zit het wel goed met die film.

Posted by Glaniskanis on Jul-27-2008 18:10:

Heb hem vrijdag gezien en het was gewoon de beste actiefilm die ik ooit heb gezien... alles klopte gewoon
Ontzettend goed geacteerd en het verhaal was gewoon zoveel meer als yet another superhelden film... het was anarchie vs het systeem
Hij krijgt van mij ook echt een 10 (en daar ben ik nou niet bepaald scheutig mee)!!

Posted by Ouwe Dwaas on Jul-27-2008 22:41:

Geweldig, vet, bruut, meesterlijk

Heath Ledger vervulde de rol als The Joker echt meesterlijk.
En die magic trick met die potlood. echt bruut gewoon. Hans Klok kan er nog wat van leren

En alles klopte inderdaad in de film. De actiescenes, de camerashots waren om van te smullen.

De beste film tot nu toe gezien dit jaar.
Vond Batman Begins al een hele verbetering tov de eerdere Batman verfilmingen en dan krijg je zo'n vervolg te zien

Kom maar op met de volgende

Posted by AirPole on Jul-28-2008 04:37:

De volgende... Tsja, eerlijk gezegd vind ik dat Nolan er nu mee moet kappen. Ik bedoel, hoe kan je nou nog een vetter vervolg maken dan deze was. De tofste villain is gebruikt (The Joker) en niemand kan over deze acteerprestatie heen. Misschien als ze de Riddler goed kunnen uitleggen en er een interessant personage van maken kunnen, maar ik zie het niet zitten. Batman Begins moet nu stoppen vind ik.

Posted by @win on Jul-28-2008 19:21:

Ik blijgf gisteren gewoon verbijsterd in de bios zitten na de film. Dat zo'n film gemaakt kan worden is toch al een wonder op zich. Ik pleit ervoor om voortaan alleen nog maar Hollywood-spektakelfilms door arthouse directors te laten maken! Dat er zoveel diepgang kan zitten in een actiefilm, ik kan het nog steeds niet geloven...

De dood van Heath Ledger is na het zien van deze film alleen nog maar tragischer. Met afstand heeft hij de beste bad guy ooit in een film neergezet! Als hij geen oscar krijgt vreet ik het weet niet wat op...

Sinds LOTR: The Return of the King niet zo onder de indruk van een film geweest! Hij komt bij mij zeker in mijn top allertijden op 4!!

Posted by @win on Jul-28-2008 19:27:

Ik zou graag mnaast de brute rol van the Joker toch ook een dikke pluim willen geven aan de wat ondergesneeuwde Aaron Eckhardt! Ook hij zet een heel overtuigend karakter neer! Zowel zijn goede als zijn slechte kant!

Posted by Dj_Day-V on Jul-29-2008 11:47:

The Bank Job is ook een goede film

Posted by AirPole on Jul-29-2008 13:21:

Aaron Eckhart doet het ook zeer goed inderdaad, maar Two Face sneeuwt helemaal onder en kan niet in de schaduw staan van de Joker. Vanavond weer heen! Lekker weer van de Joker genieten.

Posted by Little Theseus on Jul-30-2008 18:57:

Gdvrdmmm

Gisteren naar de bios: uitverkocht!

Vandaag gereserveerd via de telefoon, eerst Begins nog even gekeken en toen de kaartjes ophalen; werd daar net omgeroepen dat het uitverkocht was en alleen reserveringen konden worden opgehaald - er stond een enorme rij en de helft liep boos de rij uit. Wilde die mensen nog uitlachen MAAR.. Blijkt dat als je op de dag zelf via de telefoon besteld en in het keuzemenu "woensdag" kiest, dat die fcking kutcomputer voor volgende week reserveert! Whaah!

Posted by Remy D on Jul-31-2008 19:04:

quote:
Originally posted by Remy D

En ik ben er haast 99% zeker van dat er al een hint naar The Riddler zat voor deel 3.

Ok, Johnny Depp is benaderd voor deze rol en Philip Seymour Hoffman voor the pinguin. Nou laat maar komen, zou ik zeggen, deeltje 3. Maarja dat zijn natuurlijk geruchten...

Posted by @win on Aug-02-2008 17:24:

quote:
Originally posted by Remy D
Ok, Johnny Depp is benaderd voor deze rol en Philip Seymour Hoffman voor the pinguin. Nou laat maar komen, zou ik zeggen, deeltje 3. Maarja dat zijn natuurlijk geruchten...

Bron??

Posted by AirPole on Aug-03-2008 02:14:

Neeeeeee, please niet de Penguin. Dat past echt niet in de Batman wereld die Nolan geschapen heeft. En Johnny Depp hoeft van mij ook niet. Veel te bekende kop. Ik weet niet dat iedereen met walging reageerde toen ze hoorden dat Ledger de Joker zou spelen, en moet je nu eens kijken. Top prestatie. De Joker maakt de film.

Posted by Donna on Aug-03-2008 18:15:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V
The Bank Job is ook een goede film

zekers!

Posted by Creamfields23 on Aug-03-2008 19:05:

Voor de liefhebber:

Houd niet van batman films, maar na al dat geroezemoezel omtrent deze film toch even checken. Heb morgen een date with a hot chick En ze is "Belgisch" Amai, amai!

Trouwens veel films gezien dit jaar maar dak zeg echte vette weinig eigenlijk.

Vond Trade vet, is uit 2007 volgens mij. Ook een vette film was the air I breathe. Oh tevens ook wanted gezien, magere 7 voor de film.

Posted by Remy D on Aug-06-2008 13:59:

quote:
Originally posted by @win
Bron??

More Batman Villain Buzz
Guess who's rumoured to play The Riddler and The Penguin?
by Orlando Parfitt, IGN UK
UK, August 1, 2008 - Speculation on the villains for the next Batman film is coming thick and fast, with the U.K.'s Daily Telegraph throwing two new stars into the mix.

The paper, quoting "unnamed sources," says that Warner Bros. have targeted Johnny Depp to play The Riddler, and Philip Seymour Hoffman to take the role of The Penguin.

According to their source: "Producers are convinced that the role of The Riddler is perfect for Depp. Johnny's a pro. He'll be able to take direction and still make the character his own. And what better Penguin is there than Philip Seymour Hoffman?"

Depp and Hoffman are being tipped to play The Riddler and The Penguin.
This comes off the back of the rumour we heard earlier this week that Angelina Jolie is interested it the role of Catwoman.

Bat-fans will remember that Jim Carey was the last actor to have a crack at playing the Riddler in Batman Forever, whilst Danny De Vito portrayed the villainous penguin in Batman Returns.

Posted by Opti on Sep-10-2008 17:25:

Pas gezien:

Factory Girl
Film over het leven van Edie Sedgewick, de vriendin van Andy Warhole, haar opkomst en ondergang en de rol van Andy Warhole daarin. Goede, boeiende film, aanrader.

Street Kings
Gewoon een goeie actiefilm met Keanu Reeves in de hoofdrol, over een agent die zijn onschuld mbt tot een afrekening wil bewijzen (clich�, maar uitwerking is best ok).

Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay
Niet zo goed als de eerste, maar zeker wel hele grappige momenten, hehehe!

Hellboy 2: The Golden Army
Film van de regisseur van Pan's Labyrinth en dat is te zien ook aan de figuren die in de film rondlopen. Alleen daarvoor al wilde ik kijken Leuke vermakelijke fantasy/aktiefilm.

Pages (3): « 1 2 [3]