TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation: Black Edition
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by ScuL on May-10-2002 08:09:

Het enige feest tot nu toe waar ik strikte controle op leeftijd heb gezien was Qontact in Eindhoven. Echt iedereen werd daar om legitmatie gevraagd, en er zijn er ook best veel weer weggestuurd (slechte reclame voor Q-Dance, maargoed).. ID&T laat het meestal oogluikend toe onder het motto: "meer zielen, meer poen".

Posted by Opti on May-10-2002 10:29:

quote:
Originally posted by ScuL
en er zijn er ook best veel weer weggestuurd (slechte reclame voor Q-Dance, maargoed

hoezo slechte recflame? er staat duidelijk op elk kaartje dat je18 jaar moet zijn

Posted by rellivisit on May-10-2002 10:35:

quote:
Het enige feest tot nu toe waar ik strikte controle op leeftijd heb gezien was Qontact in Eindhoven. Echt iedereen werd daar om legitmatie gevraagd, en er zijn er ook best veel weer weggestuurd (slechte reclame voor Q-Dance, maargoed).. ID&T laat het meestal oogluikend toe onder het motto: "meer zielen, meer poen".

En dat feest is schijnbaar echt ontiegelijk geflopt. Helemaal niet druk en echt een lauw feesje. Ik denk dat ze volgend jaar Eindhoven achterwege laten en alleen A'dam Qontacten, omdat die echt HUGE was. Ik vinnet trouwens alleen maar goed dat ze onder 18 niet binnen laten.

Posted by Remy D on May-10-2002 10:35:

quote:

Jij was niet op Shockers daar zijn ook mensen geweiged om hun leeftijd. En Q-dance is dochteronderneming van ID-T en het is pas sinds kort dat de controle zo streng is. Shockers en Qontact waren de eerste feesten waar de controle zo streng was. Een goeie zaak vind ik het.

Posted by DarkHelmet on May-10-2002 11:16:

Laten we het nu niet over leeftijds gebeuren hebben, dit is al vaker hier en daar uitvoerig besproken. De organisatie heeft goede redenen om de grens vanaf 18 jaar aan te trekken, denk er maar eens goed logisch en moreel over na....

Was het trouwens niet vorig jaar zo op Sensation dat er gratis water werd uitgedeelt omdat het zo warm was? Of was het juist zo dat aan het eind drinken op was? Persoonlijk snap ik niet dat het drinken uitverkocht kan raken. Als organisatie ben je gewoon verplicht genoeg te hebben (vooral non-alcoholisch dan). Als je teveel hebt ingekocht kun je het gewoon weer op een volgende party gebruiken, ja toch?

Persoonlijk hoop ik ook dat black ca 40.000 bezoekers krijgt, anders heb je tijdens spitsuur al een halflege ArenA. Kan je nagaan wat een kale boel het is later in de nacht/ochtend.....

Posted by Opti on May-10-2002 11:20:

quote:
Originally posted by DarkHelmet
Was het trouwens niet vorig jaar zo op Sensation dat er gratis water werd uitgedeelt omdat het zo warm was? Of was het juist zo dat aan het eind drinken op was?

Als je water uitdeelt... dan HEB je toch juist water... dan isset niet uitverkocht dus!

Posted by ScuL on May-10-2002 11:51:

ja idd.. er staat ook duidelijk op dat je 18 moet zijn en ik ben het er ook mee eens (dat houdt de kiddo's en dus ook het hee-hoo gebeuren etc weg).. maar doordat ze jongeren onder de 18 nu strenger gaan controleren en weigeren krijg je wel het mond-op-mond gebeuren van 'je moet er nie meer heen gaan want het is zonde van je geld, je komt er toch niet in'. dus feitelijk lopen ze bezoekers mis.. hoewel ik denk dat dat toch wel weer makkelijk opgevuld wordt door 18plussers

Shockers ben ik inderdaad niet geweest, zou dus goed kunnen dat het daar ook zo strikt was..

Qontact Eindhoven, tsja wat moet ik er van zeggen.. ik vond het een 'half' feestje. Ik vond het zeker niet slecht, maar het was ook niet zo top dat ik uit m'n pan ging.. het publiek was over 't algemeen heel mild en rustig, feestte alleen op de climax van een nummer.. en de sets van DJ Jean & Dave Seaman vond ik totaal niet passen in het geheel.. maargoed dit is erg offtopic

Conclusie dus.. leeftijdscontrole is een goeie zaak :P

Posted by DjSuez on May-11-2002 13:56:

Ik vind t een btje vreemd dat ze naar leeftijd kijken, ze zouden eerst moeten kijken naar wie er komt om te feesten, en wie om te dealen, te heehooen, of zijn spierballen van 45 jaar oud te laten zien, en als je dan twijfelt kun je de leeftijd vragen, alleen is het helaas zo dat bij de meeste irritante mensen op zon feest geen legale manier hebt om ze te weigeren. Ik ben zelf 17, bijna 18, maar al op 9 grote feesten geweest, en nog nooit geweigerd, al was het bij qontact bijna, maar toen ik me OV (met geboortedatum) liet zien mocht ik wel doorlopen. maar ik erger me altijd zelf al kapot aan dat geheehoo, dus dat heeft niet altijf met leeftijd te maken..

Posted by DarkHelmet on May-11-2002 15:43:

Soort publiek heeft echt niks met leeftijd te maken nee. En de 18 jaar grens al helemaal niks met "Hee Hoo!"

Denk nog eens goed na, kleine hint: "<18 = niet volwassen voor de wet". Wat zou er gebeuren als er iets misging? Zo ging het ook gedeeltelijk bij Volendam...

Posted by DjSuez on May-11-2002 17:35:

quote:
Denk nog eens goed na, kleine hint: "<18 = niet volwassen voor de wet". Wat zou er gebeuren als er iets misging? Zo ging het ook gedeeltelijk bij Volendam...

zkr waar...maar daardoor wel jammer..

Posted by mr.marcello on May-11-2002 18:08:

Ach ja, die twist zal er altijd blijven....
Mensen onder de 18 die vinden dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden over die leeftijdsgrens en mensen boven de 18 zijn blij dat die grens er dan is zodat er niet teveel kinders (no offence) aanwezig zijn......simpel!
Ik ben dus ook blij dat ze nu streng gaan controleren..

Met vriendelijke groet.

Posted by DarkHelmet on May-11-2002 19:59:

Ja kan me voorstellen.
Liever eentje die ietsje jonger is als 18 dan een opgepompte en opgefokte 20 of 30 er...

Maar toch is het ook irritant als er van die 'tienertjes' rondlopen, doet toch beetje af aan de sfeer vind ik.

Posted by mr.marcello on May-11-2002 20:20:

quote:
Liever eentje die ietsje jonger is als 18 dan een opgepompte en opgefokte 20 of 30 er...

Daar heb je ook weer helemaal gelijk in!! Als ik ook ergens een hekel aan heb dan zijn het wel die opgepompte mannetjes die door de zaal heen raggen alsof er verder niemand aanwezig is!!

Met vriendelijke groet.

Posted by New Wave on May-11-2002 20:26:

quote:
Originally posted by Remy D

80.000 kaartjes in 2 weken en jij noemt het sukkeltjes whahaha. Wat een grap

Mwhja, idd......al die kiddies, spring dellen, en ondergekotste neukertjes met van die glittersticks die weten niet waar je precies de DJ's moet neerzetten op een time-table.......omdat ze niet precies weten welke stylen ze het meest/liefst draaien........komop, Chris Liebing draaid altijd flink door, over die beuk schranz komme Dana en Nerdje Mauro niet overheen......Sensation is zoiezo niets voor mij............echt gekweekt nepsfeertje......alleen maar om het feit dat het meer om de "aankleding" gaat dan de kwaliteit van la muzik....en dat blijkt maar weer eens aan de timetable.......laat ze in hun waarde en maak er geen zooitje van.........

I Distroy $ Techno

Posted by DarkHelmet on May-11-2002 22:05:

Ik vind het wel leuk en gewaagd dat ze eens met een ander concept komen. Ze plaatsen zichzelf wel op de kaart zo.
Marketing = ID&T
en ik neem het ze niet kwalijk

Posted by mido on May-12-2002 05:23:

Nou ik heb mijn combi ticket ook al in huis! :P

Dus ik ben van de party!!!!

Al is het alleen maar om de weekenden op te vullen! whahahaha

Posted by mr.marcello on May-14-2002 12:36:

quote:
Ik vind het wel leuk en gewaagd dat ze eens met een ander concept komen.

Maar dat zal niet zo snel gebeuren. Op de Sensation DVD werd al gezegd dat ID&T het bij de huidige concepten zou houden en dat er niet meer bij zouden komen. Zo konden ze namelijk de kwaliteit van de huidige concepten verbeteren.

Met vriendelijke groet.

Posted by DarkHelmet on May-14-2002 15:39:

quote:
Originally posted by mr.marcello

Maar dat zal niet zo snel gebeuren. Op de Sensation DVD werd al gezegd dat ID&T het bij de huidige concepten zou houden en dat er niet meer bij zouden komen. Zo konden ze namelijk de kwaliteit van de huidige concepten verbeteren.

Met vriendelijke groet.

Sensation IS toch een nieuw concept? Nou dat dat toevallig nu voor de 3de keer wordt gebruikt wil nog niet zeggen dat het niet apart, vernieuwend en op zichzelf staand is....

Posted by Cosmic on May-14-2002 15:52:

Zo, mijn kaartje is binnen. Ben er nog nooit geweest, het lijkt me wel wat. Alleen wel fokking duur (58 pleuro's!)

Posted by ScuL on May-14-2002 17:06:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Zo, mijn kaartje is binnen. Ben er nog nooit geweest, het lijkt me wel wat. Alleen wel fokking duur (58 pleuro's!)

ik ook nie..
wordt mijn 1e Sensation..
:P

[ben wel 's eerder op een feest geweest met 40.000+ man -> Innercity, maar dat was niet in 1 zaal.. dus ben benieuwd wat het effect is ]

Posted by Opti on May-14-2002 17:37:

quote:
Originally posted by New Wave
I Distroy $ Techno

ha lul

dEstroy he ghehehehe

haal die pulk uit je ogen man

Posted by New Wave on May-14-2002 17:47:

quote:
Originally posted by Optimus

ha lul

dEstroy he ghehehehe

haal die pulk uit je ogen man

gheghegheghe, miereneuker......ga rijst tellen ofzo

Posted by mr.marcello on May-14-2002 18:59:

quote:
Sensation IS toch een nieuw concept? Nou dat dat toevallig nu voor de 3de keer wordt gebruikt wil nog niet zeggen dat het niet apart, vernieuwend en op zichzelf staand is....

Ik bedoelde dus dat er geen nieuwe concepten meer bijkomen naast diegene die er nu al zijn (dus inclusief Sensation). Ze willen voorlopig alleen nog de kwaliteit van de huidige concepten maar gaan verbeteren.

Met vriendelijke groet.

Posted by Opti on May-14-2002 19:08:

quote:

gheghegheghe, miereneuker......ga rijst tellen ofzo

een

twee

dlie

viel

Posted by Bellie on May-14-2002 19:32:

quote:

Ik ga niet........komop, nu hebben ze het voor elkaar......Dana gaat geen techno draaien, dat zei ze zelf op Base in your Face....

Dan weet ik dus zeker dat Chris zijn stigmata en CLR platen thuis kan laten......slecht....eerst keiharde techno, dan softe zooi van Nerd Mauro...en dan hardstyle van Dana........KOPMOP ID$T WHERE IS YOUR BRAIN AT?!?!?.....sukkeltjes......

WAT LUL JE NOU GAST!!!
Picotto gaat wreed stampen daaro.don't fuck with mauro ouwe....
Anders kom ik je persoonlijk effe stompen daar in dat gat waar je woont

GREETZ!!

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »